Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete nielen to, aké je Ronaldove obľúbené pivo, ale aj aký positioning majú rôzne značky z portfólia Heineken a ako mohla jedna z nich klesnúť z kategórie „super premium“ do „economy“? Povieme si ako to bolo so vstupom ciderov na Slovensko, ako sa vyvíjajú nové pivá a príchute a aký silný je konkurenčný boj v pivnom segmente.
Cieľovka: #8: O láske k pivu a jeho marketingu
8 září, 2020
Cieľovka
Cieľovka: #8: O láske k pivu a jeho marketingu
Odebírej nejlepší podcasty na e-mail
Nejzajímavější poslech a nové pořady ti budeme pravidelně zasílat na e-mail.
Nejlepší české podcasty zdarma na jednom místě. Poslouchej, bav se, vzdělávej se…
Nejnovější epizody
- K věci Štěpánky Duchkové: Prodej pozůstalosti konzultujte. Asociace starožitníků má bezplatnou poradnu, říká Simona Šustková 19 dubna, 2024
- Týdeník Respekt: Kingdom Come 2: V brnění na pivo, bylinky i do nevěstince. Tentokrát do Kutné Hory 19 dubna, 2024
- Studio N: Ministr Dvořák: Nenechte to nám gerontům na krku, je to na vás 19 dubna, 2024
- Dobré dopoledne: Simona Kubičková: Zoo Jihlava 19 dubna, 2024
© Všechna práva vyhrazena.