Forbes Česko: Forbes BrandVoice #021 – Markéta Klučková (Česká spořitelna) a Pavel Ranocha (Kantar CZ)

Forbes Česko: Forbes BrandVoice #021 – Markéta Klučková (Česká spořitelna) a Pavel Ranocha (Kantar CZ)

Můžeme díky covidu zrušit pobočky bank? Nebo nás bankéři musí aspoň občas fyzicky vidět? Zvládli by to klienti bez poboček? A zvládli by to české banky? O těchto tématech ve studiu Forbes BrandVoice podcastu debatovala Markéta Klučková, která v České spořitelně řídí inovaci pobočkové sítě, a Pavel Ranocha, analytik společnosti Kantar.

Finance představují pro spoustu lidí stále zvláštní kategorii služeb. Vnímají je ve srovnání s ostatními jako důležitější a proto se o nich chtějí radit s živým člověkem. Lidé také mají v hlavě podle Pavla Ranocha nastavené pomyslné vlastní limity, které je na pobočku vedou. „Například převody nižších částek dělají online, ale u vyšší sumy, řádově ve statisících, jde část z nich raději do banky,” vysvětluje analytik Kantaru.
„Lidé se chtějí ujistit, že neudělali žádnou chybu. Jsou rádi, že jim bankéř údaje o transakci pro jistotu zkontroluje,“ potvrzuje jeho slova Markéta Klučková. Jak covid ovlivnil interní procesy banky? A jak ovlivnil komunikaci s klientem? Jaký dopad má na vývoj produktů? A jakou další cestu ukázal covid českým bankám?