Mladý a neklidný, stejně jako jeho zákazníci. Třicetiletý rodák z Hodonína, který se pro kariéru módního návrháře rozhodl poté, co uviděl v Praze přehlídku Jakuba Polanky, působil jako kreativní ředitel značky Kara a pobýval na stáži u Louis Vuitton.
Předčasně zesnulému kreativnímu řediteli Virgilu Ablohovi zde dokonce věnoval pár tenisek, které vytvořil ve spolupráci se značkou Prestige. Černý také často spolupracuje se svým kamarádem a další člověkem ze seznamu 30pod30 NobodyListenem.
Černému se povedlo zachytit komunitu mladých lidí na sociálních sítích a vytvořit okolo sebe fanouškovskou základnu, která jeho oblečení nakupuje jako merchandise oblíbených hudebních interpretů. Zároveň ale šije pánské obleky na zakázku, s jejichž konstrukcí střihů mu pomáhá designér Boris Král.
Co ale bude Jan Černý dělat, až jeho cílová skupina klientů zestárne a přestane chodit na večírky? A jak se mu spolupracuje s velkými značkami jako je Lexus nebo Jägermeister?