Heureka podcast Tomáše Bravermana Heureka Group a.s.: Marek Dobrý (Group Head of Brand, Heureka Group): Když to uděláš dobře a zainvestuješ, tak se ti to vrátí

Heureka podcast Tomáše Bravermana Heureka Group a.s.: Marek Dobrý (Group Head of Brand, Heureka Group): Když to uděláš dobře a zainvestuješ, tak se ti to vrátí

Díl s Markem Dobrým (Group Head of Brand Marketing, Heureka Group) je výjimečný nejen tím, že se jedná o hosta, který Heurece dal posledních 8 let svého profesního života, ale také tím, že je to o charismatický „branďák“, spisovatel, pivař a kluk z Jižního Města, kterého si oblíbili lidé napříč celou Heureka Group a kterou teď po dlouhých letech opouští. Dozvíte se, z jaké pozice se Marek vypracoval, jak probíhal rebranding celé Heureka Group, který měl na starosti, a čeho by se při něm měly značky rozhodně vyvarovat. Nakousneme i téma síly televizní reklamy a jak se ve skutečnosti vyplatí. V neposlední řadě se Marek rozpovídá o důležitosti dovolené a otevřeme i téma vyhoření, které se týká téměř každého, kdo se zacyklí v jednom tématu na několik let. A jak bylo zmíněno, Marek je také autorem knížky s poutavým (a možná trošku bizarním) názvem Penis nemá uši, která byla nějakým záhadným způsobem zařazena do červené knihovny. Jaké reakce to vyvolalo? To se dozvíte v podcastu.