Online s úsměvem: 11 tipů pro napsání úspěšného e-mailu

Online s úsměvem: 11 tipů pro napsání úspěšného e-mailu

Email jako nejlepší komunikační kanál pro péči o zákazníky a pro získávání nových zákazníků?
Ano může to být tak, pokud je správně napsaný.

E-mail je tady totiž ještě déle než samotný internet. Bez emailu se nezaregistrujete ani na sociální sítě, nic nenakoupíte v eshopech atp. Email je dnes adresou zákazníků. Na sociálních sítích se bavíme, ale v emailu pracujeme, proto pokud jej dobře napíšete a pošlete své databázi, tak získáte nové nadšené zákazníky.

Zde je 11 tipů, jak by měl vypadat takový úspěšný e-mail.

O autorovi:
Daniel Križák je online tvůrcem WEBů s úsměvem a zároveň učí podnikatele, jak si udělat web s prodejní strategii, díky které získají své nadšené zákazníky nebo taky jak na marketing, aby se stali známými ve svém oboru.
Seznamte se s Danem na www.danielkrizak.cz