Online s úsměvem: Co umí eshop, který prodává

Dnes už nestačí jen mít eshop a tím pádem prodávat na internetu. Zákazníci jsou dnes náročnější a konkurence větší. Máme možnosti, jak si jednoduše vytvořit eshop, skvělé technické řešení s mnoha funkcemi, nádherným designem, ale to není to co rozhoduje, jestli zákazník nakoupí nebo ne. A není to většinou ani cena.

Motivem k nákupu jsou emoce, záleží tedy na tom, jaké emoce přes eshop umíte vyvolat, jestli si návštěvníci eshopu vytvoří potřebnou důvěru k nákupu. A s tím souvisí, jaké služby eshop nabídne. Jestli umí pomoci s výběrem daného produktu, když si zákazník neví rady a nevyzná se v tom, kterou řadu či konkrétní produkt zvolit. To je to co rozhoduje o nákupu.

Daniel Križák je online tvůrcem WEBů s úsměvem a zároveň učí podnikatele, jak si udělat web s prodejní strategii, díky které získají své nadšené zákazníky nebo taky jak na marketing, aby se stali známými ve svém oboru.
Seznamte se s Danem na www.danielkrizak.cz