Online s úsměvem: Strategie, která mi změnila podnikání v radost

Online s úsměvem: Strategie, která mi změnila podnikání v radost

Dnes si lze zjednodušit podnikání, díky moderním online nástrojům, které jsou nám k dispozici. Tyto nástroje nám z procesu získávání nových zákazníků udělají radost 🙂
Než jsem já osobně poznal tuto strategii, tak jsem se honil za novými zákazníky, díky telefonu. Jenže tento způsob obtěžoval jak mne, tak i ty potenciální zákazníky. Pak jsem poznal tuto strategii a už jsem nepotřeboval nikomu volat, ale najednou mne začali oslovovat sami. Dnes, díky heslu “pomáhej, potom prodávej” na internetu přitahuji své zákazníky, díky automatizování celého procesu.

Celá tato strategie vede přes několik fází. Od toho si uvědomit, kdo je vůbec můj potenciální zákazník, pak tohoto člověk přivést na náš web a udělat z něj návštěvníka webu, od kterého získáme jeho emailovou adresu na základě výměny za náš magnet (hodnotný obsah, který chce). Pak je potřeba navázat s kontaktem vztah, vytvořit důvěru, prostě komunikovat a poskytnout odpovědi na jeho otázky. Teprve pak se může stát našim zákazníkem. Samozřejmě prodejem to nekončí, z prodeje mu uděláme super zážitek a překvapíme ho něčím navíc, aby byl nadšený. Pak když budeme i nadále komunikovat, tak se z něj stane náš fanoušek, který nás bude doporučovat a bude nakupovat opakovaně.

Toto by měla být strategie beze sporu každého obchodníka. A právě díky online nástrojům lze na internetu tento proces zautomatizovat. Já této strategii říkám “Strategie WEBu jako obchodníka”.

Daniel Križák je online tvůrce s úsměvem 🙂
Pomáhá podnikatelům být úspěšnými na internetu, díky správné online strategii publikování obsahu a zároveň inspiruje lidi k životu a podnikání s úsměvem.
Je tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učí podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v online světě.
Seznamte se s Danielem na www.danielkrizak.cz