Series: Buduj značku

Buduj značku: Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat

Jak správně a dobře pečovat o své zaměstnance? Co znamená super žena a super muž? Na co podle ní zaměstnanci slyší? Čím ji překvapuje generace Z? Jaký má názor na zkrácené úvazky? K čemu je důležitý adaptační plán? Proč je důležitá komunikace? Klára Escobar se oblasti řízení lidských zdrojů věnuje přes 17 let. V bankovním…

Více

Buduj značku: Vít Hanuš: Za startup považuji společnost, která má schopnost přežít. Začínající podnikání bych startupem nenazýval

Jak se k Zero Gravity fondům dostal? Jsou všechny startupy ve svém jádru stejné? Jak by zhodnotil startupy v Česku? Co jsou podle něj inovativní aspekty? Ve kterých odvětvích vnímá budoucnost? S kolika projekty se v rámci jednoho měsíce setká? Vít Hanuš působí deset let v byznysovém prostředí, má mezinárodní zkušenost z transakčního prostředí, kdy…

Více

Buduj značku: Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme

Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak řeší generování nových klientů pro aplikaci? Jaké mají priority?  Andrej Hyben se v oblasti IT pohybuje posledních 15 let. Od roku 2014 vlastní a vede vývojovou…

Více

Buduj značku: Petr Pavel: Ve společnosti potřebujeme nositele hodnot, které můžeme následovat

Jak si představuje Petr Pavel roli prezidenta? Na jaká témata by měl prezident upozorňovat? Proč by se měl vrátit Česku řád a klid? Měl by být prezident v kontaktu s lidmi? Jaká je paralela mezi osobností prezidenta a osobnostmi v managementu? Jaké Petr Pavel zastává hodnoty? Hostem podcastu byl Jiří Kastner. Mentor, který se přes…

Více

Buduj značku: Tomáš Kapoun: 95 procent všech investic jsou dělané na fyzickou osobu

Jaká je aktuální situace na finančním trhu? Mají podnikatelé pomyšlení na to investovat? Jak je důležitý vztah klienta k riziku? Jak vnímá české státní dluhopisy? Existuje v investicích nějaké zlaté pravidlo? Jaký nejčastější argument slýchá, proč neinvestovat? Jaké má primárně klienty? Tomáš Kapoun je senior manažer investic a pojištění z MONETA Money Bank. Jeho specializací…

Více

Buduj značku: Filip Glasa: Nejtěžší bylo nastavení procesů, kdy zakazovat a kdy nechat prostor pro kreativitu

Filip Glasa v roce 2013 založil a stále vede datový portál o firmách Finstat. Společnost má sídlo na Slovensku a odtamtud míří i na další trhy. Rozrostla se na 40 lidí a dnes je největším portálem tohoto druhu na Slovensku.  Jaké byly jeho začátky? Bylo v plánu, že se portál Finstat stane největším na Slovensku?…

Více

Buduj značku: Jak napsat prodejní text v post-pandemické době

Texty i v době videí a podcastů prodávají. Z toho důvodu je důležité vědět, jak by měly být koncipované. A taky jak o nich přemýšlet, aby pro vaší firmu byly přínosné.  3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku: Prodejní texty stále fungují a jsou důležitou součástí obchodně-marketingového…

Více

Buduj značku: Martin J. Stojka: Do podnikání nemůžete jít tehdy, když tomu nevěříte

Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co se skrývá pod tím sehnat první deal? Jak si vyzkoušel roli klienta, který se zajímá o práci agentury? Martin Stojka pracoval několik let jako produktový manažer,…

Více

Buduj značku: 3 největší specifika B2B marketingu

O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své firmě, abych byl v marketingu úspěšný. A třeba aby byly výsledky vidět rychleji, než bývá běžné.  3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu…

Více

Buduj značku: Josef Hajkr: Když má člověk vylézt kopec, nemůže se vydat bezprostředně ze všech sil

V čem vyzdvihuje on-line prostředí? Jaký má vztah k projektovému řízení? Proč by měl lídr doporučovat svým lidem, aby se socializovali i mimo firmu? Vnímá něco negativního na tom, že jeho firma je jen v on-line? Jak hovořil o konceptu Společnost 5.0? Jak dokáže být neustále plný energie?  Josef Hajkr je výkonným ředitelem společnosti SHINE…

Více