Series: Jak na sítě

Jak na sítě: Eliška Martynková: Jak na podcast

Eliška Martynková stojí za kvalitou celého podcastu Jak na sítě. Zatímco si povídám se svými hosty, ona za světly kontroluje zvuk a kamery, zařizuje celou produkci a připravuje všechny výstupy. Pro klienty se stará nejen o podcasty, ale pracuje i jako tvůrce videí. Společně jsme si popovídaly o tom, jak technicky podcasty vytvářet od nejlevnějších variant až pro pokročilejší technická nastavení. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Jana Bártíková: Tipy a triky pro LinkedIn

S Janou Bártíkovou sdílíme velmi podobné nadšení pro sociální síť LinkedIn. Probraly jsme nové funkce, algoritmy, hashtagy, dlouhé články a newslettery nebo vhodnou strategii propojování. Můžou na LinkedInu fungovat skupiny? K čemu slouží autorský mód? Kolik času Jana na LinkedInu tráví?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Petra Dolejšová: Právní novinky v marketingu

Petru Dolejšovou už znáte velmi dobře. Ostatně byla i prvním hostem podcastu Jak na sítě. Dva roky utekly jako voda a o nová marketingově-právní témata nebyla nouze. Blíží se Digital Act, změny v ochraně spotřebitele, Privacy Shieldu, zpřísňují se kontroly cookies a zbyla chvilka i na Morejta. Nevíte, o čem je řeč?

Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Marek Odehnal: Získávání klientů v investičním poradenství

Posloucháte poslední díl před letní pauzou. Těším se na vás zase v září.
Marek Odehnal má za sebou mnohaleté zkušenosti s finančním poradenstvím a v současné době se stará o klienty ve vlastní poradenské firmě. Povídali jsme si o rozdílech v budování značky a získávání nových klientů jak pod velkou firmou, tak v rámci vlastního podnikání. Jak hledat zajímavá témata v přehlcené komunikaci na sociálních sítích? Proč Marek nepoužívá placenou propagaci? Jaké další kanály považuje za důležité? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Tino Hrnčiar: Life is Porno

Když něco neexistuje a chybí ti to, tak to prostě udělej, říká Tino Hrnčiar a zdá se, že se tím řídí celý život. Má za sebou spousty skvělých věcí od Life is Porno až po nejnovější NFT projekt Rumpel.

Povídali jsme si o podnikání, sociálních sítích, kreativitě i realizaci nových nápadů. Myslí si Tino, že se dá kreativita naučit? Jak začít, když máme v plánu něco fenomenálního? O čem je vlastně web 3.0?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Janka Chudlíková: Online vzdělávání a osobní značka

Janka Chudlíková pracuje jako lektorka, mentorka a koučka. V posledních letech se věnuje i digitálnímu vzdělávání, k čemuž samozřejmě patří propagace na sítích. Jaká byla její cesta k onlinu? Jaké jsou podle ní nejdůležitější body úspěchu? Kde bere všechnu tu svoji nezdolnou energii? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Milan Formánek: Publikační plán není strategie

Tentokrát jsem se skoro neptala a jen nadšeně poslouchala. Milan Formánek pracoval 14 let v Red Bullu, vedl kreativní agenturu Zaraguza a jako konzultant a lektor má za sebou zkušenosti se stovkami firem a značek. Povídali jsme si o úplně nejdůležitější součásti marketingu – o strategii. Kde získávat data pro výzkum? Jak přemýšlet o segmentaci? Jak přesvědčit nadřízené o investování do značky? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Jiří Rostecký: MladýPodnikatel.cz

Jirku Rosteckého pravděpodobně znáte jako Mladého podnikatele. Má za sebou vysoké stovky rozhovorů s podnikateli a zkušenými odborníky a díky nim společně se svojí komunitou získává už roky praktické know-how o byznysu všech velikostí. Ptala jsem se ho jak na jeho osobní marketing, tak na zkušenosti jeho hostů. Jaká jsou očekávání sociálních sítí v budoucnosti? Kde se vzdělávat a brát informace? Jak co nejefektivněji poslouchat podcasty? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Adam Pýcha: Knihy Dobrovský

Ti, kteří tvrdí, že organika nefunguje, to pořádně nezkusili,” říká Adam Pýcha, ředitel marketingu Knihy Dobrovský. Povídali jsme si spolu o facebookové skupině Knižních závisláků, o vedení a výběru těch správných lidí do týmu, zákaznické péči i rozpočtech. Zajímá vás, jak dělají Knihy Dobrovský sociální sítě? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více

Jak na sítě: Daniel Šilha: Placené kampaně na LinkedInu

Placené kampaně na LinkedInu nejsou zrovna nejoblíbenějším místem, kde češi utrácejí peníze za propagaci. Což je podle mne škoda. S Danem Šilhou jsme probrali strategie, formáty, umístění, možnosti cílových skupin, i to, s jakým rozpočtem ideálně počítat. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Více