Buduj značku

Víte, jak to udělat, aby vás lidé zbožňovali? Aby vás obhajovali u známých a posílali k vám sami od sebe další a další zákazníky? Potřebujete mít značku, kterou milují. Buďte malým Applem ve svém oboru. V dnešní době na to máte. Podcast Buduj značku vám v této cestě pomáhá. Vychází každé úterý a moderuje ho majitel mediální agentury EP Petr Schwank.

UvádíPetr Schwank

Všechny epizody

Buduj značku: Petr Hortvík: Věděl jsem, že musím vyrobit něco, co se nebude líbit všem

Jak se z muzikanta stane renomovaný výrobce akustických prvků? Jaké tři MVP pomohly Petrovi prorazit? Kdo byl první velký klient? Čím se Ekustik odlišuje od konkurence? Jak mají s...

Buduj značku: Jiří Dobeš: Hierarchické řízení se přežilo, dnes je potřeba více naslouchat a méně velet

Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze “hrát” ve firmě? A kterou by rád zastával? Jak dělí čas mezi...

Buduj značku: Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč

V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou složkou, je pouze jednou z mnoha částí komplexního prodejního procesu. Zjistíte, co se stane,...

Buduj značku: Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?

V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?  Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu,...

Buduj značku: Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.

Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane, když leadera přestane práce bavit? Jaká je role moderního manažera? Radek Petr začínal...

Buduj značku: Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.

V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod pojem finanční řízení? Dokdy lze firmu řídit v Excelu?  Pavel Peňáz se...

Buduj značku: Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?

Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k němu se v čase změnil. Jak se vlastně má zacházet s videem v...

Buduj značku: Josef Scharfen: Podnikat ve Spojených státech je mnohem snažší. Rozdíl je ve schopnosti prodat se.

Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji setká při vstupu na US trh? S jakými činnostmi podnikatelům pomáhá Hydra Consulting? Co je největší...

Buduj značku: Je B2B marketing levnější než v minulosti?

Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná řehole. Vaše aktivity se obvykle projeví až se zpožděním a mnohdy nejsou...

Buduj značku: Petr Macek: Zákazníci jsou čím dál namlsanější. Zřejmě je to dobou

Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné době? Setkávají se s neochotou lidí se měnit? Jaké časté bolístky...

Buduj značku: Ondřej Horák, Pavel Svetík: IT specialisty zajímá projekt, technologie, peníze a flexibilita.

Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze zásadní roli ve výběru? A jaká je dnes situace na trhu...

Buduj značku: Největší chyby v marketingu v roce 2023

To, jak se přistupuje ve firmách k marketingu, se velmi proměňuje. A to především proto, že i samotný marketingový terén se neustále vlní. Novinky a trendy se rychle střídají....

Buduj značku: Michal Bača, Marek Růžička: popularita bankovní identity stoupá, máme milion unikátních uživatelů

Bankovní identita je digitální ověření uživatelů poskytované bankami, v Česku funguje pod názvem BankID. V jakém stavu se nyní nachází implementace bankovní identity? V čem konkrétně nám bankovní identita...

Buduj značku: Klíč k úspěšnému salesu i úspěšnému marketingu. Co to je?

Klíč k úspěšnému salesu a marketingu je vlastně mnohdy stejný. A to speciálně v B2B segmentu. Jednotlivá pravidla jsou si navzájem podobná a když se podle nich zařídíme, tak...

Buduj značku: Mohou influenceři dobře fungovat i v B2B byznysu?

Platí zásady influencer marketingu i v prostředí B2B byznysu? To je ústředním tématem nové epizody podcastu Buduj značku.  Toto jsou 3 klíčové informace z poslechu podcastu:  Identifikujte influencery, kteří...

Buduj značku: Petr Klapka: Informační systém, který neroste s firmou, zahnije

Jak se mění vztah firem k ERP za posledních několik dekád? Co to vůbec ERP je? Proč podle jeho slov žijeme v revoluční době? Které kategorii se lidově říká...

Buduj značku: Funkční a nefunkční nástroje pro hledání nových leadů v B2B

Dostat se k novým leadům je speciálně v B2B sektoru obtížné. Často musíte překonat hned několik bariér a ne vždycky na vás potenciální zákazník čeká s otevřenou náručí. Často...

Buduj značku: Tomáš Zrubecký: Chtěl jsem v práci být tím, kým jsem, ne si každé ráno nasazovat masku

Jak se dostal k HR? Jak pro něj bylo těžké se prosadit na trhu? Co dělá dobrý tým dobrým týmem? Jak mít spokojené zaměstnance? Na jakých kritériích stojí projekt...

Buduj značku: Jaký potenciál se dá vytěžit z obsahového marketingu v B2B?

Proč má vlastně vůbec smysl tvořit obsah na sítích? A to navíc ještě tehdy, když jsem z B2B světa? Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:...

Buduj značku: Raul Stuchlík, Ivan Richtár: V Marlence bylo nejdůležitější rozhodnutí o růstu

Jakým způsobem Marlenka implementovala e-shopové řešení od společnosti Dextrum? Kolikáté výročí Marlenka slaví? Jaké byly její klíčové milníky? Jaké produkty vyrábí? Jakým způsobem se vyvíjí povědomí, že se ve...

Buduj značku: Jak maximalizovat výkonnost sociálních sítí v B2B marketingu

Výkonnost sociálních sítí je něco, s čím se potýká mnoho majitelů či manažerů ve firmách. Jak ji co možná nejvíc maximalizovat, aby vám přinášela zajímavé leady a příležitosti nazpět? ...

Buduj značku: Petra Marková: Mám radost z toho, že se lidé chtějí o své peníze starat

Jak vzpomíná na své začátky? Co pro ni bylo největší výzvou? Proč její rodiče byli proti jejímu podnikání? Proč se věnuje začínajícím podnikatelům? Podle čeho pozná, že daný člověk...

Buduj značku: Ivan Lukšíček, Michal Jordán: Napsat přihlášku v oblasti patentů je opravdu složitá věc

Jak se ke svému oboru dostali? S jakými mýty ohledně patentového práva se setkávají? Co vše patenty chrání? Jak správně budovat zahraniční ochranu? Proč je důležité si nejprve v...

Buduj značku: Jak posílit vztah s vašimi stávajícími zákazníky?

Vždy platí, že starat se o současné zákazníky je mnohem jednodušší a levnější než hledat nové. A právě o tom, jak poskytovat co možná nejlepší servis a snažit se...

Buduj značku: Martin Stojka, Gerasim Farafonov: Ve světě dokázaly startupy vyvinout elektromobily v rekordním čase

Jaké změny pozorují v oblasti automotive? Jaké trendy spatřují? Jak hodně se rozvíjí Android automotive? Jaký rozvoj car sharingu spatřují? Jak elektromobilita rozhýbe byznys modely automobilek? Martin Stojka pracoval...

Buduj značku: Stanislava Hejnová: každý proces má svého lidského ownera, s použitím AI se to nezmění.

Dnešním tématem bude především umělá inteligence a její využití v obchodním procesu. Jaký je pohled na využití AI a transparentnosti jejího používání vůči klientovi? Ovlivní chystaná směrnice Evropské komise...

Buduj značku: Využití dat a analytiky pro úspěch B2B prodeje

Má analytika v B2B prodeji smysl?  Měření a analýza ukazatelů prodejní výkonnosti, jako jsou konverzní poměry, celoživotní hodnota zákazníka a rychlost prodeje, s cílem identifikovat oblasti pro zlepšení a...

Buduj značku: Josef Hajkr: Nežijte v iluzi, že si rozumíte – naučte se projektově myslet

Dnešní svět je plný změn. Je stále více projektový, jednorázový, digitální. Řízení projektů kdysi bylo téma pro specialisty. Dnes už tomu tak ale není. Je to užitečný mindset pro...

Buduj značku: Jaroslav Otcovský: V případě útoků častěji selhává lidský faktor než technika

Narostl význam kyberbezpečnosti? Jak hovoří o ChatGPT? Proč je nebezpečný phishing? Jak rozlišuje útoky na lidský potenciál a infrastrukturu? Jakou roli v ochraně hraje síla hesel? Co je multifaktorová...

Buduj značku: Josef Hajkr: V době umělé inteligence a automatizace nemá smysl platit lidi čistě za hodinu práce

Řízení projektů se díky rychlému nástupu umělé inteligence a automatizace zcela zásadně a rychle mění. Jenom si toho ještě řada firem a lidí nevšimla….Všichni se soustředí na možnosti nových...

Buduj značku: Radek Petr: Na začátku bývá myšlenka, vize. Otázkou je, jak ji distribuovat

Jak hovoří o tématu propojení exekuce týmu se strategií firmy? Jak propojit vizi lídra firmy s tím, co se děje v těch týmech? Jak hovoří o digitální transformaci? Jak...

Buduj značku: Petr Zápotocký: Z realizační agentury se překlápíme na „poradenskou”

Jaké jsou jeho marketingové začátky? Jak těžké je pro něj sledovat trendy? Jak těžké je dnes najít kvalitního člověka? Jak hovoří o čtyřdenním pracovním týdnu? Jaké jsou začátky spolupráce...

Buduj značku: Lenka Michalská: Doufám, že se přestanou řešit dluhy covidu a minulosti

Jak vidí současnou situaci na trhu s e-shopy? Jak se firmy, s nimiž spolupracuje, staví k automatizaci a digitalizaci? K čemu všemu je dobrý chytrý produktový katalog? Chová se...

Buduj značku: Síla vyprávění příběhů v B2B prodeji a marketingu

Proč je potřeba ovládat vyprávění příběhů? A jaký to má dopad na vaše podnikání?  Toto jsou hlavní témata nového dílu podcastu Buduj značku:  Vytváření přesvědčivých příběhů: Diskutujte o procesu...

Buduj značku: Jiří Cmíral: Největší výzvou je změna myšlení lidí

Jak hovoří o svých začátcích? Proč odešel od strojařiny? Jak se obchod v jeho oboru dělal v minulosti a jak nyní? Proč se rozhodl pro partnerský prodej? Jaké chyby...

Buduj značku: Budoucnost B2B prodeje: Nové trendy a technologie

Prozkoumejte aplikace umělé inteligence v B2B prodeji, jako je prediktivní analýza, lead scoring a chatboti. Diskutujte o tom, jak mohou poznatky a automatizace založené na umělé inteligenci zvýšit efektivitu,...

Buduj značku: Martin Pučálka: Pes a kočka se stále více stávají členy domácnosti

Jak se dostal ke krmivům? Co by dnes udělal jinak? Co bylo pro vývoj jeho značky důležité? V čem vnímá důležitost partnerství se zavedenými značkami? Jak hovoří o budování...

Buduj značku: Využití sociálních sítí pro generování potenciálních zákazníků B2B

Sociální sítě dokážou generovat zákazníky i v B2B sektoru. Je to jiné, možná náročnější a rozhodně běh na delší trať než v B2C. Ale výsledky vám mohou přinášet pravidelný...

Buduj značku: Lubomír Petráš, Radek Klouda: Důvěra v e-commerce v České republice je velmi vysoká

Jak se posouvá e-commerce? Kolik objednávek se podle nich tvoří přes marketplace? Proč u nás marketplace nemají takovou tradici? Jak by měly e-shopy přistupovat k marketplace? Co vše může...

Buduj značku: Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?

V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu epizody: 1. Definujte profil...

Buduj značku: Branislav Blaškovič: Náš byznys je postaven na mnoha malých klientech

Jak se dostal ke svému projektu? Proč měl kouče a mentory? Jak se dívá na e-commerce trh jako takový? Jak hovoří o automatizaci? Jaké výzvy a problémy musí řešit?...

Buduj značku: 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci...

Buduj značku: 3 tipy, jak zůstat optimistou v podnikání

Když začínáte s podnikáním, většinou máte optimismu na rozdávání. Jenže s postupujícími měsíci a roky se může dostavit rozčarování. Z nezdarů, problémů, lidí… Abyste byli schopni neustále překonávat nástrahy,...

Buduj značku: Vladislav Hanák: V dnešní moderní a rychlé době je potřeba využívat umělou inteligenci

Jak se dostal k finančnímu řízení? Jak se z technických pozic posouval do pozic byznysových? Jakým výzvám čelil? V jakých aspektech aplikace Apollo pomáhá jeho zákazníkům? Odkud se berou...

Buduj značku: Je lepší budovat velkou firmu nebo one-man show?

Co všechno hraje roli ve chvíli, kdy zakládáte firmu? Jednou z věcí může být i ujasnění si, co vlastně od společnosti očekáváte. Jestli bude jednou obrovskou firmou, nebo spíš...

Buduj značku: Proměny Linkedinu v roce 2023

Linkedin stále patří mezi nejvýznamnější B2B sítě. Pokud máte klientelu z tohoto sektoru, tak se stále vyplatí být na Linkedinu aktivní. Jenže i Linkedin se mění. V roce 2023...

Buduj značku: Michal Rádek: Mám klienty, kteří i bez ohledu na to, že je krize, rostou

Jak se dostal ke krizovému managementu? Jaké problémy firmy často trápí? Co je sedm symptomů? Roste počet firem, které se do krize dostávají? A proč se tak děje? Proč...

Buduj značku: Existuje ideální věk na začátek podnikání?

Začít ve dvaceti? V padesáti? Když je ekonomika nahoře nebo když je ekonomika dole? A má smysl se tím vůbec zaobírat, když chcete s podnikáním začít?  To jsou některé...

Buduj značku: Jak vám AI pomůže v marketingu?

Často skloňované téma posledních měsíců je automatizace a umělá inteligence. Skoro se zdá, jako kdyby se už už chystala nahradit většinu marketingových týmů. Jaká realita? A v čem vám...

Buduj značku: Funguje e-mail marketing v B2B byznysu?

Mailing je často rozporuplnou součástí marketingového mixu B2B firmy. Zatímco v retailu se běžně používá a mnoho prodejců na něm staví, v B2B je situace s mailingem sofistikovanější. Může...

Buduj značku: Jan Dolejš: Lidé už nechtějí věnovat vzdělávání tolik času, ideální je microlearning.

Jaké největší výzvy řeší? Jak hovoří o pokroku v oblasti digitálního vzdělávání? Jak by měla vypadat kultura ve firmě, aby se povedl změnový management? Jaké trendy vnímá? Znají lidé...

Buduj značku: Martin Horák, Jakub Horák: Bill Gates také začínal v garáži, proč ne?

Jaké byly začátky? Jak se posunul vývoj v 3D tisku? Kdy si koupili úplně první tiskárnu? Kde viděli byznysový potenciál? Jsou Češi národ kutilů? O jakých druzích výroby v...

Buduj značku: Zákaznický servis v B2B podnikání

V B2B byznyse je zázaknická zkušenost nadmíru důležitá. A důvodem je obchodní proces jako takový. Služba, kterou dodáváte, nemusí prakticky nikdy skončit. Jste tu pro vašeho zákazníka neustále. Což...

Buduj značku: 3 marketingové trendy, o kterých se nemluví

V marketingu se hodně často skloňují reklamy. Ať už na Facebooku nebo na jiných sociálních sítích. Je to ale ta jediná cesta, jak dosáhnout vytouženého dosahu? Nejsou tady i...

Buduj značku: Robert Kunorza: Když něco slíbím, je důležité dodržet slovo

Jak se podle něj posunul byznys za 30 let? Jaké byly jeho začátky? Jak těžké je prodávat boty? V čem jej změnil covid-19? Jakých chyb se dnes obchodníci dopouští?...

Buduj značku: Jak přistupovat k firemnímu brandingu

Branding je něco trochu jiného než marketing. Přístupy jsou podobné, ale cíle rozdílné. Branding je to, jak o vás lidé mluví, když nejste v místnosti. A v následujícím dílu...

Buduj značku: Petr Gapko: Ekonomika na tom není úplně nejlépe, ale nejsme v žádné tragické situaci

Jaká v současné době panuje nálada mezi podnikateli? Čím vším byli podnikatelé za poslední tři roky ovlivněni? Proč museli někteří podnikatelé v uplynulých letech skončit? Jak hovoří o porovnání...

Buduj značku: Václav Urbánek: Slunce dělá hrozně moc. Když člověk vstane a může jít okamžitě ven, nabije ho to

Jak na myšlenku projektu přišel? Proč je zajímavou destinací zrovna Španělsko? Je jeho model ojedinělý? Opravdu se lépe žije ve Španělsku? Jaké části nemovitostí si může zájemce koupit –...

Buduj značku: Radek Petr: Digitální transformace bývá součástí nějaké větší transformace

Jak začít pracovat s digitální transformací? Co je Atlassian a v čem je jiný oproti jiným nástrojům trhu? V čem vnímá analogii s Applem? Jaké má zkušenosti se zaváděním...

Buduj značku: Ondřej Zelenka: Snažíme se developerům dávat to, co doopravdy chtějí

Dá se vývojářská firma, jakou je SoftCake, vybudovat od základu komunitně? Proč je v začátcích důležitá otevřenost a silná firemní kultura? Jaké byly Ondřejovy začátky a jak ho přivedly...

Buduj značku: Jan Skřička: Cena firmy je strašně subjektivní. Je potřeba se na každou podívat zvlášť a nezaujatě.

Proč dal sbohem korporátu? Jaké chyby vidí u majitelů firem, které chtějí své společnosti prodávat? V jakých odvětvích vidí největší potenciál? Proč o sobě říká, že není až tak...

Buduj značku: Pavel Kotýnek: U uchazečů o zaměstnání se vytratila základní slušnost

Jak se ke společnosti WLS dostal? Existuje ještě něco, co by jej v logistice překvapilo? Může logistická firma v současné době konkurovat něčím jiným než cenou? Jak se logistika...

Buduj značku: David Fojtík: Pro lídry je klíčová schopnost sebereflexe

David Fojtík dlouhá léta pracuje v oblasti firemního vzdělávání. teprve letos se ale společně se svým týmem osamostatnil a založil novou značku Humancraft. Pokud vás zajímají informace o leadershipu...

Buduj značku: James Riess: Česko je skvělé, ale je malé. Je tady malý market

Jak se dostal ke svému projektu? Proč opustil kavárenský byznys? Proč hovoří o své firmě jako logistické? Kde vydělal své největší peníze? Jakým způsobem se rozhoduje o tom, do...

Buduj značku: Dalibor Houfek: Je tu spoustu startupů, u nichž absolutně nechápu, proč fungují

Jak vnímá svůj vývoj? Co jej vedlo k posunu k manažerským rolím? Co jej baví na startupech? Co si lze představit před tzv. interní aplikací? Jak srovnává klienty ze...

Buduj značku: Martin Tryzna: Nikdy jsem nezažil, abych měl dostatek lidí na množství práce. Nebo naopak

Kdy jej napadlo pustit se do něčeho vlastního? Jaké výzvy musel na začátku překonávat? A jaké výzvy musí řešit aktuálně? Co si představit před tvorbou startupů na klíč? Co...

Buduj značku: Může v B2B fungovat výkonnostní marketing?

Peníze na výkonnostní reklamu v B2B podnikání. Tvoříte kampaně na Facebooku? Instagramu? Nebo jinde? Pokud nabízíte službu s dlouhým prodejním cyklem, je dost možné, že právě tato taktika není...

Buduj značku: Jak a kde hledat nové nápady na obsah?

Múza nepřichází sama. A s tím, co všechno musíte jako podnikatelé a manažeři ve své práci vykonávat, bývá velmi těžké ji byť jen přivolat. Pojďme si ukázat triky, které...

Buduj značku: Proč je v B2B marketingu důležitý mailing?

Newslettery fungují. Nebo nefungují? Marketéři a podnikatelé jsou v tomto směru často rozpolcení. Přitom speciálně v prostoru B2B byznysu mohou být velmi účinné.  3 klíčové informace, které byste si...

Buduj značku: Josef Hajkr: Podcasty jsou jako drahokamy na náhrdelníku

Co jej vedlo k tomu zapojit do marketingu podcasty? Co je to Marketing 5.0? Proč je dobré nečekat na myšlenku, ale dělat to naopak? Jak hovoří o fungování mozku?...

Buduj značku: Jak se v podnikání buduje důvěra?

Je to téma, které je hodně spojeno s budováním značky. Důvěra se nerodí hned a její základy je dobré stavět ještě před tím, než vás zákazník pozná osobně. Online...

Buduj značku: Josef Hajkr: S podnikáním je to stejné jako s chozením po horách

V čem vidí výhody online působení? Proč má rád citát Dav se vždy mýlí? Jaké schopnosti jsou důležité pro sebeřízení? Jakou knihu doporučuje? Jak sám sebe vytrénovat v růstovém...

Buduj značku: Marek Odehnal: Investování u freelancerů může být nestálé. Klíčový je plán a jeho dodržování

Jak vnímá situaci kolem akcií? Dojde k recesi? Co je emoční dividenda? Jaký cíl by si podle něj měli dávat freelanceři? A jak se svými penězi vlastně nakládají? Proč...

Buduj značku: Staffni.to: Ženský element v podnikání je strašně podceňovaný. U nás to funguje velmi dobře

Co Nikol s Dávidem vedlo k tomu, aby se pustili do vlastního projektu? Jakým způsobem je ovlivnil covid-19? V čem vidí výhody on-line prostoru, v čem nevýhody? Jak se...

Buduj značku: Martin Dočekal: Dnešní doba dluhopisům přeje. Jde jen o to, zda je daný byznysmodel udržitelný

Jak se ke svému oboru dostal? Jak vůbec začínal? Proč jej nebavilo pojišťovnictví? Proč u něj zvítězily finance? Jak od hypoték dospěl k dluhopisům? Jak se vyvíjela znalost dluhopisů...

Buduj značku: Petr Háka: Cesta doporučení je nejlepší cesta, jakou můžete dostat

Proč je pro něj důležitá trpělivost? Kdy začala jeho manažerská kariéra? Plánuje se se svou společností ještě dále rozrůstat? Proč posiluje kapacity v marketingu? Jak pozná, že jde správným...

Buduj značku: Jak najít správného markeťáka pro vaši firmu?

Budete v roce 2023 rozšiřovat svůj tým o marketingového experta? V tom případě je tato epizoda podcastu přesně pro vás. Poslechněte si zkušenosti z trhu. Kde se lidé nejčastěji...

Buduj značku: 3 tipy na zvýšení dosahu bez placení reklam

Dá se v dnešní době strhnout pozornost bez placené reklamy? Zatímco prodeje v B2C diktují především algoritmy PPC kampaní, v B2B je situace jiná. Produkt je náročnější, získat si...

Buduj značku: Předpovědi pro sociální sítě na rok 2023

Ke konci roku je dobré bilancovat. A taky plánovat, co všechno budete chtít zvládnout v roce příštím. Určitě chystáte i plány pro vaše působení na sociálních sítích. Těm se...

Buduj značku: Marek Odehnal: Pro manažery je pravidelné investování ideální strategie. Výši důchodu máte ve svých rukou.

Jak si vedly investiční trhy v minulém období? Jak vnímá převzetí Twitteru Elonem Muskem? Jak vysvětluje vypočítávání důchodů? Jaké chyby vídává při rozhovorech s manažery ohledně nakládání finančních prostředků?...

Buduj značku: 3 tipy, jak vybudovat úspěšný videopodcast

Stále větším a větším trendem posledních dní jsou videopodcasty. I proto je dobré se podívat na to, jak vám mohou pomoci při budování povědomí a při celkové snaze zlepšit...

Buduj značku: Role Instagramu v B2B byznyse pro rok 2023

Platí stále, že Instagram je v B2B marketingu opomíjená sociální síť? To bychom s vámi chtěli rozebrat v nové epizodě podcastu Buduj značku. Pojďme se společně podívat na to,...

Buduj značku: 3 tipy na úspěšný videopodcast

Kvalitní videopodcast. Zvládne ho dnes natočit každý? A co je potřeba pro to, abyste s tímto formátem mohli ve svém marketingu uspět?  Kvalita studia významně ovlivní, jak bude podcast...

Buduj značku: Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat

Jak správně a dobře pečovat o své zaměstnance? Co znamená super žena a super muž? Na co podle ní zaměstnanci slyší? Čím ji překvapuje generace Z? Jaký má názor...

Buduj značku: Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme

Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak...

Buduj značku: Petr Pavel: Ve společnosti potřebujeme nositele hodnot, které můžeme následovat

Jak si představuje Petr Pavel roli prezidenta? Na jaká témata by měl prezident upozorňovat? Proč by se měl vrátit Česku řád a klid? Měl by být prezident v kontaktu...

Buduj značku: Tomáš Kapoun: 95 procent všech investic jsou dělané na fyzickou osobu

Jaká je aktuální situace na finančním trhu? Mají podnikatelé pomyšlení na to investovat? Jak je důležitý vztah klienta k riziku? Jak vnímá české státní dluhopisy? Existuje v investicích nějaké...

Buduj značku: Jak napsat prodejní text v post-pandemické době

Texty i v době videí a podcastů prodávají. Z toho důvodu je důležité vědět, jak by měly být koncipované. A taky jak o nich přemýšlet, aby pro vaší firmu...

Buduj značku: Martin J. Stojka: Do podnikání nemůžete jít tehdy, když tomu nevěříte

Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co...

Buduj značku: 3 největší specifika B2B marketingu

O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své...

Buduj značku: Josef Hajkr: Když má člověk vylézt kopec, nemůže se vydat bezprostředně ze všech sil

V čem vyzdvihuje on-line prostředí? Jaký má vztah k projektovému řízení? Proč by měl lídr doporučovat svým lidem, aby se socializovali i mimo firmu? Vnímá něco negativního na tom,...

Buduj značku: Richard Jahoda: Není nic horšího, než tlouct hlavou do zavřených dveří (repríza)

Richard Jahoda podniká od roku 1991 a přes 30 let se živí jako konzultant daní a účetnictví.  Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se...

Buduj značku: Marek Odehnal nejen o tom, jak by dnes měli investovat majitelé firem

Co se uplynulý měsíc dělo na kapitálových trzích? Které státy jsou nejzadluženější? Jak správně investovat jako majitel firmy? Proč jsou některé firmy neprodejné? Proč se hodně investuje do nemovitostí?...

Buduj značku: Jak poznáte, jaký druh obsahu byste měli ve své firmě tvořit?

Obsah je v dnešní době už považován za standard. Drtivá většina podnikatelů a majitelů firem ví, že musí tvořit. Jenže co? A jak? A na co se zaměřit?  3...

Buduj značku: Jaký smysl má tvořit vlastní podcast?

Mnozí tvrdí, že už toho je moc. Jiní zase podcasty teprve objevují. Kde je pravda? A má vůbec smysl o podcastu uvažovat jako o marketingovém kanálu? V této epizodě...

Buduj značku: Jak se proměnil marketing za posledních 5 let?

Proměny marketingu od roku 2017. Co fungovalo tehdy a dnes už byste pravděpodobně s podobnou strategií neuspěli? Jaký přístup by měl zvolit majitel firmy, který chce svou firmu dostat...

Buduj značku: Jaký typ marketingu je nejlevnější?

Tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu téhle epizody:  který typ marketingu je nejlevnější jak poznat, co dělat a kde být, o co se v marketingu...