Buduj značku

Víte, jak to udělat, aby vás lidé zbožňovali? Aby vás obhajovali u známých a posílali k vám sami od sebe další a další zákazníky? Potřebujete mít značku, kterou milují. Buďte malým Applem ve svém oboru. V dnešní době na to máte. Podcast Buduj značku vám v této cestě pomáhá. Vychází každé úterý a moderuje ho majitel mediální agentury EP Petr Schwank.

UvádíPetr Schwank

Všechny epizody

Buduj značku: Proč je v B2B marketingu důležitý mailing?

Newslettery fungují. Nebo nefungují? Marketéři a podnikatelé jsou v tomto směru často rozpolcení. Přitom speciálně v prostoru B2B byznysu mohou být velmi účinné.  3 klíčové informace, které byste si...

Buduj značku: Josef Hajkr: Podcasty jsou jako drahokamy na náhrdelníku

Co jej vedlo k tomu zapojit do marketingu podcasty? Co je to Marketing 5.0? Proč je dobré nečekat na myšlenku, ale dělat to naopak? Jak hovoří o fungování mozku?...

Buduj značku: Jak se v podnikání buduje důvěra?

Je to téma, které je hodně spojeno s budováním značky. Důvěra se nerodí hned a její základy je dobré stavět ještě před tím, než vás zákazník pozná osobně. Online...

Buduj značku: Josef Hajkr: S podnikáním je to stejné jako s chozením po horách

V čem vidí výhody online působení? Proč má rád citát Dav se vždy mýlí? Jaké schopnosti jsou důležité pro sebeřízení? Jakou knihu doporučuje? Jak sám sebe vytrénovat v růstovém...

Buduj značku: Marek Odehnal: Investování u freelancerů může být nestálé. Klíčový je plán a jeho dodržování

Jak vnímá situaci kolem akcií? Dojde k recesi? Co je emoční dividenda? Jaký cíl by si podle něj měli dávat freelanceři? A jak se svými penězi vlastně nakládají? Proč...

Buduj značku: Staffni.to: Ženský element v podnikání je strašně podceňovaný. U nás to funguje velmi dobře

Co Nikol s Dávidem vedlo k tomu, aby se pustili do vlastního projektu? Jakým způsobem je ovlivnil covid-19? V čem vidí výhody on-line prostoru, v čem nevýhody? Jak se...

Buduj značku: Martin Dočekal: Dnešní doba dluhopisům přeje. Jde jen o to, zda je daný byznysmodel udržitelný

Jak se ke svému oboru dostal? Jak vůbec začínal? Proč jej nebavilo pojišťovnictví? Proč u něj zvítězily finance? Jak od hypoték dospěl k dluhopisům? Jak se vyvíjela znalost dluhopisů...

Buduj značku: Petr Háka: Cesta doporučení je nejlepší cesta, jakou můžete dostat

Proč je pro něj důležitá trpělivost? Kdy začala jeho manažerská kariéra? Plánuje se se svou společností ještě dále rozrůstat? Proč posiluje kapacity v marketingu? Jak pozná, že jde správným...

Buduj značku: Jak najít správného markeťáka pro vaši firmu?

Budete v roce 2023 rozšiřovat svůj tým o marketingového experta? V tom případě je tato epizoda podcastu přesně pro vás. Poslechněte si zkušenosti z trhu. Kde se lidé nejčastěji...

Buduj značku: 3 tipy na zvýšení dosahu bez placení reklam

Dá se v dnešní době strhnout pozornost bez placené reklamy? Zatímco prodeje v B2C diktují především algoritmy PPC kampaní, v B2B je situace jiná. Produkt je náročnější, získat si...

Buduj značku: Předpovědi pro sociální sítě na rok 2023

Ke konci roku je dobré bilancovat. A taky plánovat, co všechno budete chtít zvládnout v roce příštím. Určitě chystáte i plány pro vaše působení na sociálních sítích. Těm se...

Buduj značku: Marek Odehnal: Pro manažery je pravidelné investování ideální strategie. Výši důchodu máte ve svých rukou.

Jak si vedly investiční trhy v minulém období? Jak vnímá převzetí Twitteru Elonem Muskem? Jak vysvětluje vypočítávání důchodů? Jaké chyby vídává při rozhovorech s manažery ohledně nakládání finančních prostředků?...

Buduj značku: 3 tipy, jak vybudovat úspěšný videopodcast

Stále větším a větším trendem posledních dní jsou videopodcasty. I proto je dobré se podívat na to, jak vám mohou pomoci při budování povědomí a při celkové snaze zlepšit...

Buduj značku: Role Instagramu v B2B byznyse pro rok 2023

Platí stále, že Instagram je v B2B marketingu opomíjená sociální síť? To bychom s vámi chtěli rozebrat v nové epizodě podcastu Buduj značku. Pojďme se společně podívat na to,...

Buduj značku: 3 tipy na úspěšný videopodcast

Kvalitní videopodcast. Zvládne ho dnes natočit každý? A co je potřeba pro to, abyste s tímto formátem mohli ve svém marketingu uspět?  Kvalita studia významně ovlivní, jak bude podcast...

Buduj značku: Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat

Jak správně a dobře pečovat o své zaměstnance? Co znamená super žena a super muž? Na co podle ní zaměstnanci slyší? Čím ji překvapuje generace Z? Jaký má názor...

Buduj značku: Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme

Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak...

Buduj značku: Petr Pavel: Ve společnosti potřebujeme nositele hodnot, které můžeme následovat

Jak si představuje Petr Pavel roli prezidenta? Na jaká témata by měl prezident upozorňovat? Proč by se měl vrátit Česku řád a klid? Měl by být prezident v kontaktu...

Buduj značku: Tomáš Kapoun: 95 procent všech investic jsou dělané na fyzickou osobu

Jaká je aktuální situace na finančním trhu? Mají podnikatelé pomyšlení na to investovat? Jak je důležitý vztah klienta k riziku? Jak vnímá české státní dluhopisy? Existuje v investicích nějaké...

Buduj značku: Jak napsat prodejní text v post-pandemické době

Texty i v době videí a podcastů prodávají. Z toho důvodu je důležité vědět, jak by měly být koncipované. A taky jak o nich přemýšlet, aby pro vaší firmu...

Buduj značku: Martin J. Stojka: Do podnikání nemůžete jít tehdy, když tomu nevěříte

Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co...

Buduj značku: 3 největší specifika B2B marketingu

O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své...

Buduj značku: Josef Hajkr: Když má člověk vylézt kopec, nemůže se vydat bezprostředně ze všech sil

V čem vyzdvihuje on-line prostředí? Jaký má vztah k projektovému řízení? Proč by měl lídr doporučovat svým lidem, aby se socializovali i mimo firmu? Vnímá něco negativního na tom,...

Buduj značku: Richard Jahoda: Není nic horšího, než tlouct hlavou do zavřených dveří (repríza)

Richard Jahoda podniká od roku 1991 a přes 30 let se živí jako konzultant daní a účetnictví.  Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se...

Buduj značku: Marek Odehnal nejen o tom, jak by dnes měli investovat majitelé firem

Co se uplynulý měsíc dělo na kapitálových trzích? Které státy jsou nejzadluženější? Jak správně investovat jako majitel firmy? Proč jsou některé firmy neprodejné? Proč se hodně investuje do nemovitostí?...

Buduj značku: Jak poznáte, jaký druh obsahu byste měli ve své firmě tvořit?

Obsah je v dnešní době už považován za standard. Drtivá většina podnikatelů a majitelů firem ví, že musí tvořit. Jenže co? A jak? A na co se zaměřit?  3...

Buduj značku: Jaký smysl má tvořit vlastní podcast?

Mnozí tvrdí, že už toho je moc. Jiní zase podcasty teprve objevují. Kde je pravda? A má vůbec smysl o podcastu uvažovat jako o marketingovém kanálu? V této epizodě...

Buduj značku: Jak se proměnil marketing za posledních 5 let?

Proměny marketingu od roku 2017. Co fungovalo tehdy a dnes už byste pravděpodobně s podobnou strategií neuspěli? Jaký přístup by měl zvolit majitel firmy, který chce svou firmu dostat...

Buduj značku: Jaký typ marketingu je nejlevnější?

Tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu téhle epizody:  který typ marketingu je nejlevnější jak poznat, co dělat a kde být, o co se v marketingu...

Buduj značku: Radim Trávníček: Největší počet lidí, kteří kliknou na podvodný e-mail, bývá z vedení

Jak jsou převážně způsobeny bezpečnostní incidenty ve firmách? Co podle něj dnes potřebuje trh? Jaké chyby by neopakoval? Jak vysvětlil, co je ransomware? Na koho mohou útočníci zaútočit? Jak...

Buduj značku: Václav Svátek: Na své zaměstnance mám vysoké nároky (repríza)

Václav Svátek vystudoval jadernou fyziku a nikdy nebyl oficiálně zaměstnán. Před 17 lety založil firmu ČMIS, která je největším poskytovatelem aplikačního hostingu u nás v České republice. A i...

Buduj značku: Michal Pohanka a Vojtěch Pštross: Firma se dá vybudovat i bez nákladů (repríza)

Hosty dnešního dílu jsou Michal Pohanka a Vojtěch Pstross, kteří společně založili portál PARTTIME.cz, která pomáhá lidem z IT s volným časem najít zajímavé pracovní nabídky na částečný úvazek....

Buduj značku: Mikoláš Belec: Jsme připraveni na každou možnou krizi (repríza)

Mikoláš Belec je programátor, který založil firmy Siesta Solution a Siesta Codes. Nabízí vše, co potřebujete pro provoz ubytovacího zařízení a řadu dalších služeb souvisejících se správou a vývojem...

Buduj značku: Marek Odehnal: Investor se může setkat i s bezkupónovým dluhopisem

Jak se vyvíjí trh s akciemi? Jaké existují druhy dluhopisů? Jaký je vztah mezi úroky a úrokovou sazbou? Jak se obecně chovají dluhopisy v krizi? Jak probíhá proplácení výnosů...

Buduj značku: Josef Bajar: Dřív se nemovitosti prodávaly jako rohlíky

Jak se vlastně ocitl v realitách? Co pro něj znamenalo začít podnikat? Jaké komplikace v podnikání zažil? Jak často se mu stalo, že se při výběru partnera netrefilM Josef...

Buduj značku: Filip Brodan: Když vás někdo chválí, vydělte to pěti (repríza)

MUDr. Filip Brodan je konzultant, zakladatel a generální ředitel Engage Hill s.r.o. a také člen představenstva Color Association o.p.s. Dnes si budeme povídat o fungování našeho mozku, asociacích, rozhodování...

Buduj značku: Michal Beneš: Pro mě je důležité, aby vládla mezi lidmi chemie

Proč do společnosti BITO přišel? Jak je pro něj důležitý cit pro výběr lidí? Proč se na pohovoru ptá, jakým zvířetem by člověk chtěl být? Před jakými největšími výzvami...

Buduj značku: Jiří Diblík: Důležitý je tým a vášeň tvořit něco nového (repríza)

Jiří Diblík se stal prvním Čechem, který se nechal oficiálně zplnoletnit, aby získal živnostenské oprávnění. Nyní mu je 22 let a spolu se svým kolegou Ondřejem Kopeckým spolupracuje již...

Buduj značku: David Krobot: Důležité je sledovat lidi, jak a proč daný produkt používají (repríza)

David Krobot posledních deset let dělal ve velkých mezinárodních firmách. Podnikatelských pokusů měl už ale od vysoké školy několik, přičemž naplno zakotvil až u projektu současného – u projektu...

Buduj značku: Marek Odehnal: Když člověk začíná investovat, musí se seznámit s mnoha pojmy

Co se dělo na akciových trzích v uplynulém období? Jaká je v současné době nezaměstnanost v Evropě? Proč je při investování na akciovém trhu důležitá diverzifikace? Jaké jsou výhody...

Buduj značku: Radek Jaroš: Od té doby, co jsem profesionální horolezec, tak nemám čas na lezení (repríza)

Radek Jaroš je nejúspěšnější český himálajský profesionální horolezec. Výstupy absolvuje výhradně bez použití kyslíkového přístroje a pomoci výškových nosičů. V roce 2014 Jaroš úspěšně vystoupil na poslední čtrnáctou osmitisícovku...

Buduj značku: Tomáš Micka: Pojistit lze ve své podstatě všechno. Záleží na tom, jak je pojaté riziko (repríza)

Tomáš Micka se osmnáct let pohybuje v pojišťovnictví, z toho třináct let je ve firmě Respect, kde má na starosti mezinárodní obchod a zajištění servisu pro firmy, které mají...

Buduj značku: Vojtěch Pres: Vychovejte si nové zákazníky prostřednictvím videoher (repríza)

Dnes se vracíme k jedné ze starších epizod – Vojta Pres v současnosti působí jako esport specialista u SAZKA, v době natáčení působil u Welcome To The Jungle. Učí...

Buduj značku: Kateřina Šachová: Je velmi těžké vymyslet, jak se budete se zákazníkem bavit (repríza)

Chodíte rádi do papírnictví? Tak to pravděpodobně budete znát značku Papelote. Ta funguje na našem trhu už přes deset let. Založila ji Kateřina Šachová, která dala svůj byznys plán...

Buduj značku: Marek Odehnal: Zlato je stále alternativní investicí. U něj doporučuji kupovat případně velké gramáže

Co se v minulém měsíci odehrálo na kapitálových trzích? Co vše se skrývá pod definicí alternativní investice? Jak hovoří o kryptoměnách? Jakých chyb se nejčastěji investoři dopouštějí? Co by...

Buduj značku: Monika Kalivodová, Stanislava Hejnová: Když se klient dostane do problémů, je důležité, aby je řešil

Jak je důležitý zákon o spotřebitelských úvěrech? Jak vnímají nebankovní instituce? Jak vysoké úvěry bývají u živnostníků? Jaká je pozice ombudsmanky v bance? Jak ven z dluhové pasti? Monika...

Buduj značku: Peter Maslik: Důležité je získat důvěru lidí, pak už jde jen o postavení na trhu

Jak přistupuje k fintechovému světu? Proč je pro něj důležitý silný partner? Jaké to je spojit se silným brandem? Jací jsou jeho investoři? Na co sází? Jakou mají cílovou...

Buduj značku: Jakub Šulák: To nejdůležitější je, aby lidé s firmou žili. Pak to dělají rádi

Jak je složité se na domácím i celoevropském trhu prosadit? Co říká svým obchodníkům a kolik jich v současné době má? Co je pro obchodníky důležité? Jak je pro...

Buduj značku: Petr Žabža: To, co nás odlišuje od ostatních, je obsah

Finax přináší pro posluchače a diváky této epizody podcastu „Buduj značku” zajímavou nabídku. Pokud se stanete klientem Finax v období od 26. července 2020 až 8. srpna 2020 a...

Buduj značku: Jan Kalianko: Uspět s e-shopem je jako vyhrát v loterii

Česko = území e-shopů. Dnes se vracíme ke starší epizodě s Janem Kaliankem, který je konzultantem v oblasti e-commerce. Jan Kalianko rozumí e-shopům a jejich majitelé si ho zvou, aby...

Buduj značku: Jan Michelfeit: Trh benefitů se za poslední rok a půl dramaticky proměnil

Jan Michelfeit je marketingový ředitel firmy Sodexo, který sem přišel po 15letém působením v bankovnictví, kde šéfoval týmům product managementu nebo segmentového řízení, třeba v Citibank a Raiffeisenbank. Jak...

Buduj značku: Vratislav Zima: Snažíme se dospět do stavu, kdy budeme mít svobodnější firmu a lidé budou moci rozhodovat

Vratislav Zima je původně programátorem, dnes již ale osm let podniká v IT. Spoluzaložil firmu SYNETECH, která se zabývá primárně vývojem aplikací na míru. Je jedním ze zakládajících členů...

Buduj značku: Alice Brádková: Vždy vytváříme příběh, který se snažíme vtisknout do interiéru

Alice Brádková dlouhodobě působila v marketingu – ať již na straně agentur, nebo jako marketingová ředitelka. Byla nějaký čas i freelancerem, až si společně s manželem založili studio Brádka...

Buduj značku: Marek Odehnal: Češi jsou extrémně zasazení na vlastní bydlení

Co vše ovlivňuje inflace? Jak rostly ceny bytů v Americe? Jak je to s bydlením v Česku? Jak je to v Česku s nájmy? Co je nutné řešit v...

Buduj značku: Štěpán Bartyzal: I když někdo řekne, že je 20 let v oblasti HR, neznamená to, že ji umí dělat

Štěpán Bartyzal založil v roce 2007 firmu Recruitis, ve které se věnuje především digitalizaci náboru a pomáhá českým firmám orientovat nábor na kandidáta a jeho zkušenosti.  Jaký náborový systém...

Buduj značku: Josef Hajkr: Jediný způsob, jak dosáhnout motivace týmu, je to, aby lidé dělali věci, které je baví

Co znamená pojem skutečná spolupráce? Co je to flow? K čemu je dobrá typologie? Jak se ponořit do hluboké práce? Co je distributivní spravedlnost? V čem je důležitá důvěra?...

Buduj značku: Jan Matoušek: Když přijdu do firmy, snažím se říct, aby vnímali zákazníka

Jaké byly jeho začátky? Kdy podle jeho názoru nastala doba datová? Jak bylo těžké se prosadit? Co mu dělalo největší problémy? Co jsou transakční data? Lze predikovat, co se...

Buduj značku: Daniel Gamrot: Důležité je dělat správné věci ve správný čas – a správně

Jak se rozhodl pro to, že bude na volné noze? Co by si měl freelancer pohlídat? Jak se stane člověk odborníkem na osobní produktivitu? Začali se lidé o osobní...

Buduj značku: Lukáš Frank: Nelze dělat obyčejnou službu, kterou dělá každý druhý

Baví jej pořád oblast financí? Co rozhodlo, že zůstal v podnikání? Co jej v jeho oboru udělá originálním? Jak se vnímají finanční poradci? Neobává se někdy nedostatku témat při...

Buduj značku: Adam Neuberger: Čím víc jsem se do světa kryptoměn dostával, tím víc mě to pohlcovalo

Adam Neuberger je spoluzakladatelem inovativního projektu Probinex, který má za cíl sjednotit finanční a krypto trhy pod jednu střechu. V oblasti kryptoměn působí Adam už od roku 2017, specializuje...

Buduj značku: Marek Odehnal: Trvalou inflační ztrátu už nikdy nevrátíte

Co se dělo poslední měsíc na finančních trzích? Jak vnímá vývoj inflace? Jsou nástroje, které mohou porazit inflaci? Proč je důležité nad inflací uvažovat? Jak se Češi emočně k...

Buduj značku: Jan Sušánka: Jsme na cestě k úspěchu, ale stále mám v sobě pokoru

Co se nyní děje na finančních trzích? Jak se staví ke kryptoměnám? Roste zájem o investování? Jak a proč rozšířil svůj tým? Čeho se hodně bál? Jak se dostal...

Buduj značku: Radoslav Conev: Když vás něco baví, dělejte to

Jak se buduje značka Biorůže? Jak došlo k rozhodnutí značku vybudovat? Kdo mu pomáhal? Jak vnímá konkurenci? Jak vyjednává s obchodními partnery? Které situace by již nechtěl, aby se...

Buduj značku: Šimon Srp: Naší rolí je hledat obchodníky

Co se mu odehrávalo v hlavě, když firmu dohromady? Jak jej ovlivnil covid-19? Proč se zaměřit zejména na technologické firmy? Jaké problémy s ním společnosti řeší nejčastěji? Za jak...

Buduj značku: Daniel Macek: Proč je pro podnikatele důležitá registrace ochranné známky a jak na ni?

Proč by měli podnikatelé uvažovat o registraci ochranných známek? Jak se Daniel Macek k tématu ochranných známek a duševního vlastnictví dostal? Jaké panuje povědomí o ochranných známkách? S jakými...

Buduj značku: Miroslav Vaško: Existuje trendy výraz, že lidé nejsou. Ale já si myslím, že jich je spoustu

Jak se proměňuje pracovní trh? Co vede k hledání nových příležitostí? Jak funguje LinkedIn? Zhoršily se podmínky náboru? Je odkud brát? Měly by firmy tlačit na face to face...

Buduj značku: Lukáš Zazvonil: Většina agentur začíná náhodou, nebo krádeží

Proč se vrhnul na podnikání? Jak je těžké pro agentury jeho ražení získat klienty? Jak se spolupracuje s balkánskými státy? Proč v Česku nejsou příliš velké inovace v oblasti...

Buduj značku: Honza Dolejš, Josef Hajkr: Aby někdo zažehnul změny, musí sám hořet

Co je digitální mindset? Co by si měl člověk pohlídat? Jaký benefit v technologiích vnímají? Proč je důležitá komunikace? Proč je podle něj nejhorší e-mailová komunikace? Co je podle...

Buduj značku: Martin Kunt: Dost věcí jsem si chtěl dělat sám, což dnes už vím, že je blbost

Jaké byly jeho podnikatelské začátky? Jak se mu měnila firma pod rukama? Není koučů až příliš? Co je nejdůležitějšího na vedení firmy? Proč jsou důležití zaměstnanci? Jakým procesem by...

Buduj značku: Lukáš Paldus: Snažím se s lidmi bavit na rovinu, nebýt o metr výš než oni

Kde se to v něm vzalo, že se rozhodl založit vlastní společnost? Jak si vůbec vybral obor financí? Jak dával dohromady síť poradců? Co musel udělat pro to, aby...

Buduj značku: Tomáš Rusňák: Za loňský rok jsem udělal 80-90 hypoték za téměř 400 milionů korun

Jakým způsobem buduje svůj byznys? Kdy se rozhodl vytvořit poradenskou společnost? Jaké chyby by už znovu neudělal? Proč se rozhodl pro pravidelný koučink? Jak se dostal k podcastu? Co...

Buduj značku: Marek Odehnal: Komodity jako takové zažívají exponenciální růst

Jak by z hlediska finančních trhů zhodnotil první kvartál tohoto roku? Proč je větší poptávka po ropě či zemědělských komoditách? Z jakého důvodu je pšenice nejdražší v historii? Co...

Buduj značku: Josef Hajkr, Zdenko Staníček: V agilitě cukr a bič nepomáhají, lidé musí skutečně spolupracovat

Jak vnímají kontext doby, kdy tu byla pandemie – jak se proměnilo vnímání projektů? Co je vlastně agilita a co agilní leadership? Proč není jednoduchý přechod na agilní vedení?...

Buduj značku: Jan Měšťánek: Podnikání jsem začal tím, že jsem komunikoval s lidmi

Jak vzpomíná na své začátky? Proč jej od podnikání všichni odrazili? Kdo jej přivedl k financím? Kdy začal cítit zásadní změnu ve svém životě? Nebojí se, že mu dojde...

Buduj značku: Jaroslav Pultar: Mám kolem sebe partu lidí, kteří vyrostli v kvalitní servisní tým

Jaroslav Pultar mnoho let nazpět pracoval na obchodních pozicích – posledních 15 let to ale neplatí. Založil vlastní poradenskou firmu Pultar a partneři, ve které pracuje společně se syny....

Buduj značku: Matěj Kotrba: Důležité bylo naučit se pracovat i s neúspěchem

Matěj Kotrba je dlouholetý recruiter, který se věnuje především oblasti IT. Znát jej můžete například z LinkedInu nebo z podcastu Fuckupy v IT, kam si zve pravidelně lidi z...

Buduj značku: Lubomír Petráš: Velký e-shop může stát až milion korun, možná i víc

Může se česká firma prosadit na Amazonu? V čem mohou být market place jednodušší než e-shopová řešení? Jaké vnímá rozdíly mezi Českem a zahraničím? Co vše by měl reálně...

Buduj značku: Michal Kočí: Nedokázal jsem řídit firmu systematicky, spíš to byl krysí závod

Michal Kočí je spoluzakladatel firmy Trime, která primárně nabízí doplňky stravy. Společně s kolegou Jakubem Přibylem staví brand s přesahem, natáčí videopodcasty s názvem Trime. Jaké klíčové milníky svého...

Buduj značku: Mirek Černý: Hlavní trend? Čím dál víc se bude prosazovat umělá inteligence

Je přístup k datům lepší než v začátku jeho činnosti? Co je ideálním výsledkem datové analýzy? Jak se v Česku nakládá s daty? Proč podle něj firmy dělají chyby?...

Buduj značku: Michaela Sekaninová: Covid přinesl to, že se firmy začaly starat o svoje lidi

Michaela Sekaninová se věnuje HR a je HRdou zakladatelkou FAE, tedy First Aid for Employees, kde poskytuje externí HR služby a poradenství pro menší firmy, které nemají vlastní HR...

Buduj značku: Jakub Rak: Každá hezká myšlenka vzniká jako ideál, pak je třeba ji tvrdě prošlapat střevíci

Jakub Rak je milovník inovací a fintechu a zároveň stavitel a rozjížděč firem. Má za sebou hned několik projektů v oblasti technologií. V byznysu působí posledních 18 let a...

Buduj značku: Vojtěch Sucharda: Pro naše klienty jsme schopni v 70 zemích světa získat rychlý názor

Vojtěch Sucharda je partner právnické kanceláře ARROWS, který patří k pořadatelům akce Byznys Meetup 2022. Akce proběhne 28. dubna v Národním muzeu. Kde vznikl nápad spojování se s právními...

Buduj značku: Petra Štepánková: Lidé si často pletou investování se spekulací

Petra Štěpánková je majitelkou a investičním poradcem ve společnosti Melior Invest. Radí klientům, jak bezpečně investovat do největších firem na světě a zhodnocovat jejich finanční rezervy. Zajišťuje všechno: od...

Buduj značku: Jaroslav Salva: Manažerům říkám, ať zákazníka zkouší získat tak dlouho, až se jim to povede

Jaroslav Salva se po letech ve vedení mezinárodních firem rozhodl odejít a věnovat mentoringu. Pod značkou Basic Principles rozvíjí potenciál manažerů, především v obchodních dovednostech, řízení týmů a firemních...

Buduj značku: Zdeněk Netík: Když už klient pojišťovacího poradce přijme, je třeba, aby ten uměl opravdu poradit

Co se podle Zdeňka Netíka z RESPECTu změnilo v oboru pojišťovnictví za posledních 18 let? Podle čeho by vybíral pojišťovacího makléře firmy? Co je pro něj největší výzvou? Proč...

Buduj značku: Pavel Pumprla: Nebýt EP Events and Production, asi bych s podcastem nikdy nezačal

Pavel Pumprla je český basketbalový reprezentant a jeden z prvních podcasterů společnosti EP Events and Production. Dnes vychází jeho 50. epizoda podcastu Cesty vítězů.

Buduj značku: Tomáš Páral: Firmy pochopily, že digitalizace je nutná. Pomáhá a zvyšuje efektivitu

Tomáš Páral se více než 15 let pohybuje v IT. Založil firmu MoroSystems, která se soustředí především na vývoj software a webových aplikací na míru.

Buduj značku: 1: Renata Novotná: Firma by neměla být závislá na jednom konkrétním člověku

Renata Novotná za sebou má zkušenosti s vedením velkých mezinárodních týmů, korporátních společností i malých firem. Posledních pět let je na volné noze a konzultuje firemní procesy. A to...

Buduj značku: 1: Jan Adámek: V realitách se v současné době točí strašně moc peněz

Jan Adámek před tím, než začal podnikat, šéfoval hotelu Jalta (od roku 2004). V roce 2010 odešel do vlastního. Začal se věnovat realitám a po pěti letech založil vlastní...

Buduj značku: Ctirad Sára: Máme skvělé zákazníky, kteří nás inspirují

Ctirad Sára je podnikatel a zakladatel firmy BeWooden, která se proslavila originálními dřevěnými motýlky. Jeho nejnovějším podnikatelským počinem je značka udržitelných podložek na cvičení s názvem Tvá láska. Založil...