Buduj značku

Víte, jak to udělat, aby vás lidé zbožňovali? Aby vás obhajovali u známých a posílali k vám sami od sebe další a další zákazníky? Potřebujete mít značku, kterou milují. Buďte malým Applem ve svém oboru. V dnešní době na to máte. Podcast Buduj značku vám v této cestě pomáhá. Vychází každé úterý a moderuje ho majitel mediální agentury EP Petr Schwank.

UvádíPetr Schwank

Všechny epizody

Buduj značku: Josef Hajkr: Jediný způsob, jak dosáhnout motivace týmu, je to, aby lidé dělali věci, které je baví

Co znamená pojem skutečná spolupráce? Co je to flow? K čemu je dobrá typologie? Jak se ponořit do hluboké práce? Co je distributivní spravedlnost? V čem je důležitá důvěra?...

Buduj značku: Jan Matoušek: Když přijdu do firmy, snažím se říct, aby vnímali zákazníka

Jaké byly jeho začátky? Kdy podle jeho názoru nastala doba datová? Jak bylo těžké se prosadit? Co mu dělalo největší problémy? Co jsou transakční data? Lze predikovat, co se...

Buduj značku: Daniel Gamrot: Důležité je dělat správné věci ve správný čas – a správně

Jak se rozhodl pro to, že bude na volné noze? Co by si měl freelancer pohlídat? Jak se stane člověk odborníkem na osobní produktivitu? Začali se lidé o osobní...

Buduj značku: Lukáš Frank: Nelze dělat obyčejnou službu, kterou dělá každý druhý

Baví jej pořád oblast financí? Co rozhodlo, že zůstal v podnikání? Co jej v jeho oboru udělá originálním? Jak se vnímají finanční poradci? Neobává se někdy nedostatku témat při...

Buduj značku: Adam Neuberger: Čím víc jsem se do světa kryptoměn dostával, tím víc mě to pohlcovalo

Adam Neuberger je spoluzakladatelem inovativního projektu Probinex, který má za cíl sjednotit finanční a krypto trhy pod jednu střechu. V oblasti kryptoměn působí Adam už od roku 2017, specializuje...

Buduj značku: Marek Odehnal: Trvalou inflační ztrátu už nikdy nevrátíte

Co se dělo poslední měsíc na finančních trzích? Jak vnímá vývoj inflace? Jsou nástroje, které mohou porazit inflaci? Proč je důležité nad inflací uvažovat? Jak se Češi emočně k...

Buduj značku: Jan Sušánka: Jsme na cestě k úspěchu, ale stále mám v sobě pokoru

Co se nyní děje na finančních trzích? Jak se staví ke kryptoměnám? Roste zájem o investování? Jak a proč rozšířil svůj tým? Čeho se hodně bál? Jak se dostal...

Buduj značku: Radoslav Conev: Když vás něco baví, dělejte to

Jak se buduje značka Biorůže? Jak došlo k rozhodnutí značku vybudovat? Kdo mu pomáhal? Jak vnímá konkurenci? Jak vyjednává s obchodními partnery? Které situace by již nechtěl, aby se...

Buduj značku: Šimon Srp: Naší rolí je hledat obchodníky

Co se mu odehrávalo v hlavě, když firmu dohromady? Jak jej ovlivnil covid-19? Proč se zaměřit zejména na technologické firmy? Jaké problémy s ním společnosti řeší nejčastěji? Za jak...

Buduj značku: Daniel Macek: Proč je pro podnikatele důležitá registrace ochranné známky a jak na ni?

Proč by měli podnikatelé uvažovat o registraci ochranných známek? Jak se Daniel Macek k tématu ochranných známek a duševního vlastnictví dostal? Jaké panuje povědomí o ochranných známkách? S jakými...

Buduj značku: Miroslav Vaško: Existuje trendy výraz, že lidé nejsou. Ale já si myslím, že jich je spoustu

Jak se proměňuje pracovní trh? Co vede k hledání nových příležitostí? Jak funguje LinkedIn? Zhoršily se podmínky náboru? Je odkud brát? Měly by firmy tlačit na face to face...

Buduj značku: Lukáš Zazvonil: Většina agentur začíná náhodou, nebo krádeží

Proč se vrhnul na podnikání? Jak je těžké pro agentury jeho ražení získat klienty? Jak se spolupracuje s balkánskými státy? Proč v Česku nejsou příliš velké inovace v oblasti...

Buduj značku: Honza Dolejš, Josef Hajkr: Aby někdo zažehnul změny, musí sám hořet

Co je digitální mindset? Co by si měl člověk pohlídat? Jaký benefit v technologiích vnímají? Proč je důležitá komunikace? Proč je podle něj nejhorší e-mailová komunikace? Co je podle...

Buduj značku: Martin Kunt: Dost věcí jsem si chtěl dělat sám, což dnes už vím, že je blbost

Jaké byly jeho podnikatelské začátky? Jak se mu měnila firma pod rukama? Není koučů až příliš? Co je nejdůležitějšího na vedení firmy? Proč jsou důležití zaměstnanci? Jakým procesem by...

Buduj značku: Lukáš Paldus: Snažím se s lidmi bavit na rovinu, nebýt o metr výš než oni

Kde se to v něm vzalo, že se rozhodl založit vlastní společnost? Jak si vůbec vybral obor financí? Jak dával dohromady síť poradců? Co musel udělat pro to, aby...

Buduj značku: Tomáš Rusňák: Za loňský rok jsem udělal 80-90 hypoték za téměř 400 milionů korun

Jakým způsobem buduje svůj byznys? Kdy se rozhodl vytvořit poradenskou společnost? Jaké chyby by už znovu neudělal? Proč se rozhodl pro pravidelný koučink? Jak se dostal k podcastu? Co...

Buduj značku: Marek Odehnal: Komodity jako takové zažívají exponenciální růst

Jak by z hlediska finančních trhů zhodnotil první kvartál tohoto roku? Proč je větší poptávka po ropě či zemědělských komoditách? Z jakého důvodu je pšenice nejdražší v historii? Co...

Buduj značku: Josef Hajkr, Zdenko Staníček: V agilitě cukr a bič nepomáhají, lidé musí skutečně spolupracovat

Jak vnímají kontext doby, kdy tu byla pandemie – jak se proměnilo vnímání projektů? Co je vlastně agilita a co agilní leadership? Proč není jednoduchý přechod na agilní vedení?...

Buduj značku: Jan Měšťánek: Podnikání jsem začal tím, že jsem komunikoval s lidmi

Jak vzpomíná na své začátky? Proč jej od podnikání všichni odrazili? Kdo jej přivedl k financím? Kdy začal cítit zásadní změnu ve svém životě? Nebojí se, že mu dojde...

Buduj značku: Jaroslav Pultar: Mám kolem sebe partu lidí, kteří vyrostli v kvalitní servisní tým

Jaroslav Pultar mnoho let nazpět pracoval na obchodních pozicích – posledních 15 let to ale neplatí. Založil vlastní poradenskou firmu Pultar a partneři, ve které pracuje společně se syny....

Buduj značku: Matěj Kotrba: Důležité bylo naučit se pracovat i s neúspěchem

Matěj Kotrba je dlouholetý recruiter, který se věnuje především oblasti IT. Znát jej můžete například z LinkedInu nebo z podcastu Fuckupy v IT, kam si zve pravidelně lidi z...

Buduj značku: Lubomír Petráš: Velký e-shop může stát až milion korun, možná i víc

Může se česká firma prosadit na Amazonu? V čem mohou být market place jednodušší než e-shopová řešení? Jaké vnímá rozdíly mezi Českem a zahraničím? Co vše by měl reálně...

Buduj značku: Michal Kočí: Nedokázal jsem řídit firmu systematicky, spíš to byl krysí závod

Michal Kočí je spoluzakladatel firmy Trime, která primárně nabízí doplňky stravy. Společně s kolegou Jakubem Přibylem staví brand s přesahem, natáčí videopodcasty s názvem Trime. Jaké klíčové milníky svého...

Buduj značku: Mirek Černý: Hlavní trend? Čím dál víc se bude prosazovat umělá inteligence

Je přístup k datům lepší než v začátku jeho činnosti? Co je ideálním výsledkem datové analýzy? Jak se v Česku nakládá s daty? Proč podle něj firmy dělají chyby?...

Buduj značku: Michaela Sekaninová: Covid přinesl to, že se firmy začaly starat o svoje lidi

Michaela Sekaninová se věnuje HR a je HRdou zakladatelkou FAE, tedy First Aid for Employees, kde poskytuje externí HR služby a poradenství pro menší firmy, které nemají vlastní HR...

Buduj značku: Jakub Rak: Každá hezká myšlenka vzniká jako ideál, pak je třeba ji tvrdě prošlapat střevíci

Jakub Rak je milovník inovací a fintechu a zároveň stavitel a rozjížděč firem. Má za sebou hned několik projektů v oblasti technologií. V byznysu působí posledních 18 let a...

Buduj značku: Vojtěch Sucharda: Pro naše klienty jsme schopni v 70 zemích světa získat rychlý názor

Vojtěch Sucharda je partner právnické kanceláře ARROWS, který patří k pořadatelům akce Byznys Meetup 2022. Akce proběhne 28. dubna v Národním muzeu. Kde vznikl nápad spojování se s právními...

Buduj značku: Petra Štepánková: Lidé si často pletou investování se spekulací

Petra Štěpánková je majitelkou a investičním poradcem ve společnosti Melior Invest. Radí klientům, jak bezpečně investovat do největších firem na světě a zhodnocovat jejich finanční rezervy. Zajišťuje všechno: od...

Buduj značku: Jaroslav Salva: Manažerům říkám, ať zákazníka zkouší získat tak dlouho, až se jim to povede

Jaroslav Salva se po letech ve vedení mezinárodních firem rozhodl odejít a věnovat mentoringu. Pod značkou Basic Principles rozvíjí potenciál manažerů, především v obchodních dovednostech, řízení týmů a firemních...

Buduj značku: Zdeněk Netík: Když už klient pojišťovacího poradce přijme, je třeba, aby ten uměl opravdu poradit

Co se podle Zdeňka Netíka z RESPECTu změnilo v oboru pojišťovnictví za posledních 18 let? Podle čeho by vybíral pojišťovacího makléře firmy? Co je pro něj největší výzvou? Proč...

Buduj značku: Pavel Pumprla: Nebýt EP Events and Production, asi bych s podcastem nikdy nezačal

Pavel Pumprla je český basketbalový reprezentant a jeden z prvních podcasterů společnosti EP Events and Production. Dnes vychází jeho 50. epizoda podcastu Cesty vítězů.

Buduj značku: Tomáš Páral: Firmy pochopily, že digitalizace je nutná. Pomáhá a zvyšuje efektivitu

Tomáš Páral se více než 15 let pohybuje v IT. Založil firmu MoroSystems, která se soustředí především na vývoj software a webových aplikací na míru.

Buduj značku: 1: Renata Novotná: Firma by neměla být závislá na jednom konkrétním člověku

Renata Novotná za sebou má zkušenosti s vedením velkých mezinárodních týmů, korporátních společností i malých firem. Posledních pět let je na volné noze a konzultuje firemní procesy. A to...

Buduj značku: 1: Jan Adámek: V realitách se v současné době točí strašně moc peněz

Jan Adámek před tím, než začal podnikat, šéfoval hotelu Jalta (od roku 2004). V roce 2010 odešel do vlastního. Začal se věnovat realitám a po pěti letech založil vlastní...

Buduj značku: Ctirad Sára: Máme skvělé zákazníky, kteří nás inspirují

Ctirad Sára je podnikatel a zakladatel firmy BeWooden, která se proslavila originálními dřevěnými motýlky. Jeho nejnovějším podnikatelským počinem je značka udržitelných podložek na cvičení s názvem Tvá láska. Založil...

Buduj značku: Martin Vaňo: Talent není tak podstatný. Důležitá je píle a aby se člověk snažil

Martin Vaňo založil GameDevHub, což je první česká on-line škola herního vývoje. Věnuje se i akademické práci, učí na fakultě designu a umění na plzeňské univerzitě.

Buduj značku: 296: Roland Dzogan: Kamenné prodejny musí být efektivnější. A na to potřebují technologie

Roland Dzogan v roce 2019 spoluzaložil startup Yristri, který se zaobírá takzvanými mrtvými zásobami v obchodech a řetězcích. S celým projektem míří i do světa.

Buduj značku: 296: Roland Dzogan: Kamenné prodejny musí být efektivnější. A na to potřebují technologie

Roland Dzogan v roce 2019 spoluzaložil startup Yristri, který se zaobírá takzvanými mrtvými zásobami v obchodech a řetězcích. S celým projektem míří i do světa.

Buduj značku: 296: Roland Dzogan: Kamenné prodejny musí být efektivnější. A na to potřebují technologie

Roland Dzogan v roce 2019 spoluzaložil startup Yristri, který se zaobírá takzvanými mrtvými zásobami v obchodech a řetězcích. S celým projektem míří i do světa.

Buduj značku: 295: Přemysl Hoffmann, Michael Motal: Doba s disketami byla krásná. Nyní je také, ale jinak

Přemysl Hoffmann od roku 2001 pracuje na projektech a organizací akcí First Tuesday. Ve firmě Shine se pak věnuje projektovému řízení, a to od roku 2005. Michael Motal je...

Buduj značku: 295: Přemysl Hoffmann, Michael Motal: Doba s disketami byla krásná. Nyní je také, ale jinak

Přemysl Hoffmann od roku 2001 pracuje na projektech a organizací akcí First Tuesday. Ve firmě Shine se pak věnuje projektovému řízení, a to od roku 2005. Michael Motal je...

Buduj značku: 294: Michal Klečka: Každý, kdo podniká, musí být do určité míry líný

Michal Klečka je v byznyse od roku 2001, v současné době se věnuje výrobě baterií ve firmě GWL, která je dodavatelem pro elektrické autobusy, lodě a další firmy.

Buduj značku: 294: Michal Klečka: Každý, kdo podniká, musí být do určité míry líný

Michal Klečka je v byznyse od roku 2001, v současné době se věnuje výrobě baterií ve firmě GWL, která je dodavatelem pro elektrické autobusy, lodě a další firmy.

Buduj značku: 290: Lenka Michalská: Nelze se přizpůsobovat jednomu zákazníkovi, důležité je hledat malou cílovou skupinu

Lenka Michalská celý svůj profesní život pracovala v nadnárodních firmách a měla před sebou vyhlídky na zářnou korporátní kariéru. Od té se ale postupně odkláněla k vlastnímu byznysu: ten...

Buduj značku: 291: Jan Lalinský: Naše firma se stále vyvíjí a člověk roste s ní

Jan Lalinský posledních 14 let vede firmu eWay-CRM, kterou zároveň i spoluzaložil. Věnuje se vývoji CRM softwaru pro firmy, který by měl být jako jeden z mála integrovaný přímo...

Buduj značku: 289: Jiří Janouš: V obchodě je důležité poslouchat a nechat mluvit zákazníka

Jiří Janouš se před tím, než začal podnikat, věnoval obchodu. V roce 2007 založil firmu na podlahový servis pro logistiku J.A. Clean, kterou dodnes vede. Vybudoval ji od nuly,...

Buduj značku: 285: Vojtěch Bulíř: Ochota lidí dávat e-mail je větší než dávat své telefonní číslo

Vojtěch Bulíř je spolumajitel a jeden z akcionářů firmy SmartEmailing. Jedním z jeho úspěchů například je, že vybudoval tým specialistů, na základě čehož firma vyrostla ze dvou lidí na...

Buduj značku: 283: Pavel Smažík: Dělej svoji práci dobře a úspěchu se neubráníš, říkal jeden můj guru

Pavel Smažík vystudoval stomatologii, ale v medicíně nevydržel a šel už v devadesátých letech podnikat, společně s kamarády založil firmu Dentamed, kterou před 15 lety prodal. Teprve před rokem...

Buduj značku: 283: Pavel Smažík: Dělej svoji práci dobře a úspěchu se neubráníš, říkal jeden můj guru

Pavel Smažík vystudoval stomatologii, ale v medicíně nevydržel a šel už v devadesátých letech podnikat, společně s kamarády založil firmu Dentamed, kterou před 15 lety prodal. Teprve před rokem...

Buduj značku: 288: Lukáš Hrdlička: Emoce se nejlépe předávají skrz příběhy

Lukáš Hrdlička je expert na prezentační dovednosti, je to pitch coach a tedx speaker. Stovkám lidí z velkých světových firem už vysvětlil, jak se prezentuje, a vytvořil také on-line...

Buduj značku: 287: Miroslav Princ: Bez ohledu na to, komu člověk volá, je dobré dodržovat strukturu hovoru

Miroslav Princ za 22 let v různých obchodních rolích udělal tisícovky telefonátů a vedl tisíce obchodních jednání. To vše v různých zemích Evropy, USA a Kanadě. V roce 2013...

Buduj značku: 286: Ivana Šedivá: Těším se na to, kde bude celý svět a naše komunikace za deset let

Ivana Šedivá pracuje na různých marketingových pozicích od roku 1993. Od roku 2012 do roku 2019 potom pracovala jako marketingová ředitelka firmy McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko. Zabývá...

Buduj značku: 286: Ivana Šedivá: Těším se na to, kde bude celý svět a naše komunikace za deset let

Ivana Šedivá pracuje na různých marketingových pozicích od roku 1993. Od roku 2012 do roku 2019 potom pracovala jako marketingová ředitelka firmy McDonald’s pro Českou republiku a Slovensko. Zabývá...

Buduj značku: 284: Vánoční speciál aneb 5 marketingových expertů odpovídá na otázky

Moderátor podcastu Buduj značku Petr Schwank v posledním předvánočním speciálu poděkoval všem, kdo podcast poslouchají – zpětná vazba je pro všechny motorem pro další práci.

Buduj značku: 284: Martin Jareš: Díky všem chybám, které se staly, děláme věci lépe

Martin Jareš v roce 2011 založil e-shop Smile and buy, který měl vytvořit symbiózu se slevovými portály. Na základě problémů s logistikou vymyslel společně s kamarádem aplikaci Balíkonoš, jež...

Buduj značku: 284: Martin Jareš: Díky všem chybám, které se staly, děláme věci lépe

Martin Jareš v roce 2011 založil e-shop Smile and buy, který měl vytvořit symbiózu se slevovými portály. Na základě problémů s logistikou vymyslel společně s kamarádem aplikaci Balíkonoš, jež...

Buduj značku: 281: Jakub Hon: Vzdělávání je nekonečný proces. Nikdo není perfektní

Jakub Hon spoluzakládal poradenskou společnost SALESDOCk, která se zabývá tvorbou obchodních procesů, zvyšováním obchodních výkonů a mentoringem v oblasti salesu.

Buduj značku: 281: Jakub Hon: Vzdělávání je nekonečný proces. Nikdo není perfektní

Jakub Hon spoluzakládal poradenskou společnost SALESDOCk, která se zabývá tvorbou obchodních procesů, zvyšováním obchodních výkonů a mentoringem v oblasti salesu.

Buduj značku: 280: Lucie Karlová: Naší vizí je propojování lidí prostřednictvím emocí

Lucie Karlová působí ve firmě na výrobu křišťálového skla Preciosa přes 20 let. Je manželkou současného majitele firmy Ludvíka Karla. Od roku 2015 působí v roli CEO a předsedy...

Buduj značku: 278: Jakub Horák: Člověk musí nejdřív vybudovat sebe, pak firmu

Jakub Horák koketoval s byznysem už od 19 let. Zvládl rozjet hned několik projektů a v roce 2014 dokonce získal ocenění Živnostník roku za projekt Senior Taxi. Pracoval i...

Buduj značku: 277: Pavel Bulowski: Svatý grál marketingu: Chovat se ke každému zákazníkovi individuálně

Pavel Bulowski je spoluzakladatelem nástroje Meiro, který se stará o zpracování zákaznických dat nejen v marketingu tak, aby klient dokázal lépe poznat své zákazníky. S tímto nástrojem se mu...

Buduj značku: 278: Marcela Linhartová, Eva Janoušková: Jako malá módní značka se věnujeme klientům individuálně

Marcela Linhartová a Eva Janoušková patří do nejužšího vedení oděvní značky E.daniely. Eva Janoušková je jednou ze spoluzakladatelek, Marcela Linhartová je potom CEO firmy – od roku 2016. Značka...

Buduj značku: 274: Vojtěch Sucharda: S klienty se rád bavím ne jako právník, ale jako kdybych byl jejich partner

Vojtěch Sucharda je od roku 2012 advokátem. Působí jako jeden ze zakládajících partnerů v právní kanceláři ARROWS. Dnes má na starosti například budování mezinárodní sítě, brand a věnuje se...

Buduj značku: 270: David Krobot: Důležité je sledovat lidi, jak a proč daný produkt používají

David Krobot posledních deset let dělal ve velkých mezinárodních firmách. Podnikatelských pokusů měl už ale od vysoké školy několik, přičemž naplno zakotvil až u projektu současného – u projektu...

Buduj značku: 272: Marek Navrátil: Vzdělání ukazuje na určitou trpělivost, motivaci, schopnost dosáhnout cíle

Marek Navrátil je recruiterem. V recruitmentu se pohybuje už 20 let. Působil v různých konzultačních firmách, ale od roku 2013 je na volné noze. Nejvíc ho baví pohybovat se...

Buduj značku: 271: Jitka Gosman Richtrová: Baví mě látky, baví mě střihy. Ale i komunikace s lidmi

Jitka Gosman Richtrová se věnuje módě a oblékání celý svůj profesní život. Od roku 1999 začala působit jako nezávislý oděvní poradce v oblasti firemního image, byznys looku a společenského...

Buduj značku: 269: Šárka Štrossová: V Česku je těžké najít „salesáka” tělem i duší

Šárka Štrossová je od roku 2010 součástí pořadatelského týmu WebExpo, od roku 2015 pak jeho ředitelkou. WebExpo je největší technologická konference ve střední Evropě, letos se bude konat její...

Buduj značku: 269: Šárka Štrossová: V Česku je těžké najít „salesáka” tělem i duší

Šárka Štrossová je od roku 2010 součástí pořadatelského týmu WebExpo, od roku 2015 pak jeho ředitelkou. WebExpo je největší technologická konference ve střední Evropě, letos se bude konat její...

Buduj značku: 268: Marek Kříž: Od začátku jsme firmu stavěli pragmaticky a bez investorů

Marek Kříž je zakladatel firmy Point FM, což je konzultační a investiční studio zaměřené na startupy. Dnes pomáhá primárně investorům a exekutivcům. Firma vznikla na základech reklamní agentury, kterou...

Buduj značku: 267: Petr Hlaváček: Od začátku jsme věděli, že chceme dělat nejlepší rukavice na celém světě

Petr Hlaváček je povoláním procesní inženýr, čemuž se stále ještě tak trochu věnuje v rámci konzultací ve firmách. Jeho hlavním a nejviditelnějším projektem je ale prodej vybavení pro fotbalové...

Buduj značku: 266: Pavel Klein: Podnikání je vždy sinusoida. Důležité je, aby oscilovala nad nulou

Pavel Klein je podnikatelem od samého začátku, kdy to bylo možné. Založil několik firem v oblasti stavebnictví, má za sebou i developerské projekty a posledních několik let se věnuje...

Buduj značku: 266: Pavel Klein: Podnikání je vždy sinusoida. Důležité je, aby oscilovala nad nulou

Pavel Klein je podnikatelem od samého začátku, kdy to bylo možné. Založil několik firem v oblasti stavebnictví, má za sebou i developerské projekty a posledních několik let se věnuje...

Buduj značku: 265: Zdeněk Hesoun: Lidský kontakt se asi nikdy nedá nahradit

Zdeněk Hesoun buduje od roku 2018 firmu Happenee – společnost, která se věnuje virtuálním eventům, které organizuje a programuje pro různě velké firmy. V současné době velmi rychle roste...

Buduj značku: 263: Zdeněk Hesoun: Důležité bylo poslouchat trh a vnímat, co potřebuje

Zdeněk Hesoun buduje od roku 2018 firmu Happenee – společnost, která se věnuje virtuálním eventům, které organizuje a programuje pro různě velké firmy. V současné době velmi rychle roste...

Buduj značku: 263: Zdeněk Hesoun: Důležité bylo poslouchat trh a vnímat, co potřebuje

Zdeněk Hesoun buduje od roku 2018 firmu Happenee – společnost, která se věnuje virtuálním eventům, které organizuje a programuje pro různě velké firmy. V současné době velmi rychle roste...

Buduj značku: 261: Jan Fabini: Výroba nádobí není zcela nízkonákladová. Jsou potřeba relativně drahé formy

Jan Fabini začal podnikat na střední škole, v současné době vyrábí kuchyňské nádobí pod značkou Fabini. Točí se kolem něj investoři, mimo jiné i Martin Rozhoň. Firma existuje druhým...

Buduj značku: 261: Jan Fabini: Výroba nádobí není zcela nízkonákladová. Jsou potřeba relativně drahé formy

Jan Fabini začal podnikat na střední škole, v současné době vyrábí kuchyňské nádobí pod značkou Fabini. Točí se kolem něj investoři, mimo jiné i Martin Rozhoň. Firma existuje druhým...

Buduj značku: 260: Jan Sušánka: Kvalita investičního poradenství se výrazně zlepšuje

Jan Sušánka je investiční poradce a zakladatel poradenské společnosti Sušánka & partneři. Pátým rokem se věnuje honorovanému investičnímu poradenství pro majitele firem a vysoké manažery a zaměstnance. Součástí jeho...

Buduj značku: 259: Kristýna Durasová, Stanislav Šareš: Rozhodli jsme se, že na cestě zdravého životního stylu půjdeme společně

Kristýna Durasová a Stanislav Šareš podnikají od roku 2016. O dva roky později založili firmu Goodie, která dodává potravinové doplňky a nápoje a další výrobky s dobrou karmou. Před...

Buduj značku: 227: Lukáš Zach: Ne všichni zákazníci se vyznají v tom, co je distribuční sazba

Lukáš Zach je odborníkem na energie, který založil portál Freeforyou.cz. Ten umožňuje zákazníkům v rámci energobankingu srazit ceny energií v některých případech dokonce až na nulu.