Buduj značku

Víte, jak to udělat, aby vás lidé zbožňovali? Aby vás obhajovali u známých a posílali k vám sami od sebe další a další zákazníky? Potřebujete mít značku, kterou milují. Buďte malým Applem ve svém oboru. V dnešní době na to máte. Podcast Buduj značku vám v této cestě pomáhá. Vychází každé úterý a moderuje ho majitel mediální agentury EP Petr Schwank.

UvádíPetr Schwank

Všechny epizody

Buduj značku: 174: Kristýna Hummelová: Autor knihy dostane méně než polovinu jejího výnosu

Kristýna Hummelová dříve pracovala na vysokých pozicích v marketingových firmách a dnes píše dětské knížky. Píše o létání a dětských snech, maluje a vede kurzy dětské jógy.

Buduj značku: 173: Martin Lucký, Bizmachine 3. díl: B2B data a jejich využití

Martin Lucký je co-founder firmy BizMachine, která hledá cesty, jak nejlépe využít B2B data pro business a marketingové účely.

Buduj značku: 172: Tomáš Fürst a Jakub Dostál, Abradatas 2.díl: Data ohledně COVID-19 jsou zavádějící

Abradatas pracují s daty, přináší řešení s matematickou interpretací a využívají experty v oboru, algoritmy a strojové učení. Jejich hlavním nástrojem jsou Bayesovské metody. Poslechněte si speciální epizodu s...

Buduj značku: 171: Kateřina Vrzalíková vs. Petr Schwank: Silvestrovský speciální speciál

Kateřina je COO u nás v EP Events & Production. Má na starosti nejen vydávání všech podcastů, ale také podcastovou databázi Podbot. A tak jí jednou napadlo, že založí...

Buduj značku: 170: Vítek Šubert a Milan Šemelák, Unicorn Attacks: Najděte nový směr vašeho podnikání

Unicorn Attacks korporacím radí, jak se ubránit nájezdům startupů, a jak inovovat. Vítek Šubert a Milan Šemelák mají oba pracovní zkušenosti ze startupového prostředí i korporátů. V jednom z...

Buduj značku: 168: Pavel Stránský: Pronajímatelé mají mnoho triků, jak vás nepustit pryč

Pavel Stránský šetří čas i peníze nájemcům komerčních prostor. Vede firmu poradenskou společnost psstrategy.cz, která zastupuje firemní nájemce. Zajistí vám lepší podmínky nájmu v kancelářích, skladech a obchodních prostorech.

Buduj značku: 167: Tomáš Fürst a Jakub Dostál, Abradatas 1.díl: Prostor pro inovaci je neustále

Abradatas pracují s daty, přináší řešení s matematickou interpretací a využívají experty v oboru, algoritmy a strojové učení. Jejich hlavním nástrojem jsou Bayesovské metody. Poslechněte si speciální epizodu s...

Buduj značku: 166: Vítek Šubert a Milan Šemelák, Unicorn Attacks 1. díl: Značku poškozujeme tím, že šetříme na lidech

Unicorn Attacks korporacím radí, jak se ubránit nájezdům startupů, a jak inovovat. Vítek Šubert a Milan Šemelák mají oba pracovní zkušenosti ze startupového prostředí i korporátů. V jednom z...

Buduj značku: 164: Zdeněk Ledvina: MMA je jako šachy

Zdeněk Ledvina je koordinační a projektový pracovník na fakultě tělovýchovy a sportu. Zároveň je také předsedou komise vzdělávání ve světové federaci české asociace MMA, mistrem světa v MMA, první...

Buduj značku: 163: Petr Svejkovský: Lámání chleba přijde na začátku sezóny

Petr Svejkovský pracuje v gastronomii jako například v Potten & Pannen nebo nyní vlastní Premium Gastro, kde dodává hotelům sortiment a poskytuje business konzultace.

Buduj značku: 162: Adam Pavelka: Rádi bychom pomohli všem

Adam Pavelka založil nejlépe hodnocený mobilní servis – iLoveService. Jeho velkou vášní je nadační fond Breegy – jedinečná aplikace na propojení influencerů s fanoušky a podporu charit.

Buduj značku: 159: Jiří Kastner: Talent se dá vypěstovat

Jiří Kastner je jeden z nejlepších mentorů v ČR, často přednáší na školách na téma emoční výchova a psychologie úspěchu.

Buduj značku: 158: Martin Navrátil: Excelentní projekt s mizernou exekucí má malou šanci na úspěch

Martin Navrátil je investor, který procestoval svět bojuje s finančními podvody. Nyní společně s manželkou vede firmu ORTUS HEALTH, která se zabývá hlavně zubní hygienou.

Buduj značku: 157: Petra Dolejšová: V marketingu se zákony porušují neustále

Petra Dolejšová je advokátka na volné noze a její specializace je právo v marketingu, ochrana osobnosti a právo v médiích. Snaží se o zjednodušení práva běžným lidem.

Buduj značku: 156: Jan Horčík: Češi o elektromobilitě neví skoro vůbec nic

Jan Horčík vystudoval žurnalistiku v Brně a během zmíněného studia založil s kolegou magazín Hybrid. Tento magazín se zabývá elektromobily, elektrokoly, elektroskútry, auty na plyn CNG, LPG a testy.

Buduj značku: 155: Jan Mareček: Na nic nečekejte a makejte chytře!

Jan Mareček už 20 let podniká, především v oblasti technologií a telekomunikací. Posledních 5 let vlastní investiční skupinu. V tomto podcastu Vás uvede do uvažování investora a investování v...

Buduj značku: 154: Adina Bálková a Michal Klimas: Nebojte se začít s něčím novým!

Adina Bálková a Michal Klimas tvoří rodinnou firmu z Ostravy – Bopcorn, která vyrábí gourmet popcorn. Většina Čechů sladký popcorn nemá ráda, avšak popcorn s příchutí arašídů, ostružin, jahod...

Buduj značku: 152: Vera Hampl: Krása by měla být i funkční

Vera Hampl založila před 21 lety svůj ateliér a dnes se věnuje především retailovému sektoru. Nedávno představila první plně elektrickou loď u nás.

Buduj značku: 151: Jakub Dostál: Budoucnost je nejistota

Jakub Dostál je matematik a společník ve firmě Abradatas, kde řeší matematické problémy, vytváří inovace pomocí umělé inteligence a propojuje akademickou a businessovou scénu.

Buduj značku: 150: Kristýna Kučerová: Concierge Vám naplánuje i rodinnou dovolenou

Kristýna Kučerová se po studiu na vysoké škole začala pohybovat mezi startupy. Měla na starosti business development, marketing a organizaci eventů. Usadila se na rok v Londýně, kde se...

Buduj značku: 149: Michal Čeřovský: Vrátí se lidé do kanceláří?

Michal Čerovský se svým kolegou založil portál CityBee, který pomáhá lidem najít to nejlepší v Praze. Momentálně vlastní a vede startup Sharry Europe, který vyvíjí aplikace pro chytré kancelářské...

Buduj značku: 148: Mikoláš Belec: Jsme připraveni na každou možnou krizi

Mikoláš Belec je programátor, který založil firmy Siesta Solution a Siesta Codes. Nabízí vše, co potřebujete pro provoz ubytovacího zařízení a řadu dalších služeb souvisejících se správou a vývojem...

Buduj značku: 147: Radek Šitera: Investor, který se nerozhodne do pár minut, Vás nechce

Radek Šitera podniká od roku 2010, tedy ihned po skončení vysoké školy. Nikdy nebyl zaměstnaný na full time, a přes to je úspěšný se svou firmou Valuo, která analyzuje...

Buduj značku: 146: František Bostl: Akcie Tesly bych teď nekupoval

František Bostl je ekonom a investor, který v tomto podcastu objasňuje, jak je na tom momentálně akciový trh a jak by nad ním měl každý investor přemýšlet.

Buduj značku: 145: Tomáš Vránek: Agilita je mindset

Tomáš Vránek pracuje jako CEO v ICE Industrial Services, první průmyslové firmě, která zrušila hierarchickou strukturu. Sám Tomáš Vránek byl oceněn cenou Podnikatel roku kraje Vysočina.

Buduj značku: 144: Linda Štucbartová: Musíme se naučit vyrovnávat s nejistotou

Linda Štucbartová pracovala ve státní správě, v korporátu i ve starupu a nyní vede vlastní firmu Diversio, která pomáhá projektům se sociálním dopadem. V tomto podcastu například vyvrací vnímání...

Buduj značku: 143: Rastislav Brenčič: Loajalita je cennější než hardskills

Rastislav Brenčič pracoval 20 let v korporátu a nyní vlastní několik IT firem, aniž by uměl programovat. Už odjakživa chtěl řídit lidi. Zakládá si na rovnocenném přístupu, autentičnosti a...

Buduj značku: 142: Radek Alenka: Nejsem nepřítel vývojářů

Radek Alenka je obchodním ředitelem a jedním ze zakladatelů technologické firmy Qest. Firma se nedávno rozštěpila na dvě části. První má na starosti vývoj technologických řešení a druhá potom...

Buduj značku: 141: Radim Oulehla, Podpořit.cz: Lidé mohou přispívat na dobrou věc a nevědět o tom

Radim Oulehla je mladý freelancer, který se pustil do dobročinného projektu. Vytvořil společně s dalšími spolužáky z vysoké školy projekt Podpořit.cz, který má za cíl pomáhat lidem v nouzi....

Buduj značku: 140: Martin Hurych: Obchodníky čeká boj o zakázky. Mluvte o benefitech

Martun Hurych je B2B obchodníkem, který se specializuje na dlouhý obchodní cyklus. Obchodu se věnuje už přes 20 let a patří mezi přední české odborníky na akceleraci byznysu. Právě...

Buduj značku: 139: Vít Šubert: Velká firma vs. startup a disruptivní myšlení

Vít Šubert strávil přes dvacet let v korporátech. Pak odešel. Dnes je ve vedení firmy Unicorn Attacks, která učí firmy přemýšlet disruptivně. To je dnes velké téma, protože inovace...

Buduj značku: 138: Michal Gloger: Na novém exoskeletu děláme rok a půl. Nejde to jinak

Michal před pár lety založil firmu Mebster, která vyvíjí exoskelety pro zdravotnická zařízení a nově i pro domácí využití. Podnikání ve zdravotnických pomůckách má svá specifika. Zároveň na Michalovu...

Buduj značku: 137: Petr Novotný: Klidně vydejte betaverzi nového produktu a na nic nečekejte

Petr Novotný je zakladatelem nové firmy Agile Academy. Agilitě se rozhodl věnovat na plno ve chvíli, kdy se ekonomika vypnula v důsledku koronavirové krize. Přesto to ale nevzdal. Dnes...

Buduj značku: 136: Milan Vlček: Nejdůležitější je objevit vlastní přidanou hodnotu

Milan Vlček je zkušený projektový manažer, který dlouho dělal v korporátu. Dnes se snaží postavit na vlastní nohy. Má aplikaci Wellmee, jejímž hlavním cílem je pomáhat lidem s jejich...

Buduj značku: 135: Kateřina Novotná: Dětský talent se dá objevit. Rodiče na to postupně přicházejí

Dnes se věnuje především projektu Odemykání dětského potenciálu, který založila společně s Janem Mühlfeitem. V rámci něj pomáhá dětem objevit jejich talenty a rodičům lépe pochopit vlastní děti. Zkušenosti...

Buduj značku: 134: Martina Kafková: Virtuální eventy mohou sklouznout k estrádám

Martina Kafková se v eventovém průmyslu pohybuje 20 let. Útlum, který přišel v době koronaviru a který ji připravil o drtivou většinu zakázek, ale nepamatuje. Martina se zároveň věnuje...

Buduj značku: 133: Jose Kadlec: Stále neumíme využít plnou sílu Linkedinu

Linkedin guru. Nebo taky člověk, který se začal koukat na nábor lidí úplně jinak. Dnes je jedním z mála řečníků, kteří prezentují své myšlenky po celém světě. Založil GoodCall...

Buduj značku: 132: Miky Škoda: Splnit výzvy našeho závodu je jenom začátek

Dobrodruh, cestovatel, podnikatel, odemykač lidského potenciálu. To je jen několik přídomků, které by Miky Škoda mohl mít. V rozhovoru pak řešíme všechno od jeho známé XChallenge závodu až po...

Buduj značku: 130: Jan Studený: Je snadné poznat, který tým funguje a který ne

Jan Studený je certifikovaným koučem a působí v oblasti leadershipu. Pokud vás zajímají témata jako efektivní komunikace nebo vedení lidí, pak je tento rozhovor přesně pro vás. Honza je...

Buduj značku: 129: Lukáš Sedláček: Musíme být strategicky uvažující zemí

Lukáš Sedláček založil institut ELAI, v rámci kterého známí lektoři provádí workshopy s vysokou přidanou hodnotou. Lukášovým cílem je v prvé řadě změnit přemýšlení Čechů o vzdělávání a o...

Buduj značku: 128: Jiří Vladík: Musel jsem se naučit investovat vlastní peníze do firmy

Dlouhou dobu pracoval v korporátu. Měl velmi dobré místo. Jiří Vladík popisuje v rozhvoru cestu, která ho přivedla k založení vlastní stáčírny toniků nebo bio limonád Bohemsca. Co se...

Buduj značku: 127: Ivo Toman: Musíme přijmout pravdu. Svět je plný lží

Ivo Toman je velkým pojmem ve světě osobního rozvoje. Napsal nesčetně knih a se svými přednáškovými turné projel několikrát celou republiku. To aktuální, Debordelizace vztahů, mu překazil koronavir. Díky...

Buduj značku: 126: Tomáš Vondráček: Lidé už si nenechají líbit to, co kdysi

Tomáš Vondráček, CEO reklamní skupiny ACTUM Digital, se výrazně zapsal do povědomí veřejnosti na začátku letošního roku. Tehdy dal dohromady výzvu, na základě které reagoval na výběrové řízení ministerstva...

Buduj značku: 125: David Fojtík: Pro lídry je klíčová schopnost sebereflexe

David Fojtík dlouhá léta pracuje v oblasti firemního vzdělávání. teprve letos se ale společně se svým týmem osamostatnil a založil novou značku Humancraft. Pokud vás zajímají informace o leadershipu...

Buduj značku: 123: Richard Matucha: Esport zažívá obrovský nárůst

Richard založil platformu Last one standing wins a dal tím možnost všem hráčům pořádat placené turnaje. I na poloprofesionální či amatérské úrovni tedy můžete za své umění získat finanční...

Buduj značku: 124: Zdeněk Hesoun: Dost možná nás čeká éra hybridních eventů

Zdeněk Hesoun patří mezi mladé podnikatele, které zasáhla aktuální situace silněji než ostatní. Jeho aplikace Happenee propojovala návštěvníky veletrhů a konferencí s organizátory a dávala jim možnost orientovat se...

Buduj značku: 122: Pavel a Jan Frončkovi: Lidí, kteří se zajímají o jídlo, přibývá

Vyvinuli cereální nápoj Shake-IT, který by vám měl nahradit zdravou snídani. Do toho dál nasazují i zdravá jídla a “snacky”, které vašemu tělu neubližují. V rozhovoru jsme se bavili...

Buduj značku: 121: Jiří a Michaela Koláčkovi: Až mi přestane naše pečivo chutnat, pekárnu zavřu

Po 25 letech podnikání změnil Jiří Koláček působiště a dal se na pečení. Soudě podle jména to měl udělat už dávno.  Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho...

Buduj značku: 120: Jindřich Fialka: Špatné pracovní prostředí snižuje soustředění až o 60%

Jindřich Fialka je jedním ze zakladatelů startupu The Greenest Company. Ta kromě jiného vyvinula mobilní zelenou stěnu, která má pomoci zlepšit prostředí ve firmách. Zároveň je firma schopna změřit,...

Buduj značku: 119: Petr Sobotka: Někdy trvá obchodní proces i rok. Obchodníci musí být trpěliví

Věnuje se technologickým startupům a celkově B2B prostředí, radí firmám s prodejem a jejich obchodním procesem. To je ve zkratce Petr Sobotka. Dnes víc než kdy jindy je potřeba...

Buduj značku: 118: Jiří Vytlačil: Na homeofficu se lidé špatně kontrolují. To je dobře

Jiří Vytlačil vede ICT firmu Axians a od zahraniční matky dostal za úkol jasně definovat firemní hodnoty. Jak se pracuje s týmem lidí, ve kterém není jasné například to,...

Buduj značku: 116: Patrik Juránek: Krize vznik nových firem nezastaví

Patrik Juránek stojí za Startup Disrupt. To je platforma, která propojuje startupisty s největšími světovými podnikateli, předává zkušenosti a mentoruje začínající projekty. Aktuálně se, podobně jako většina podobných organizací,...

Buduj značku: 115: Martin Vasquez: U webinářů mi chybí chemie mezi lidmi

Těžko jeho aktivity vměstnat do pár vět. Je expertem na prezentační a řečnické dovednosti, argumentaci a přesvědčování. V těchto oblastech vede semináře a tréninky – kromě korporátních klientů a...

Buduj značku: 113: Jan Al-Amel: Do konce léta jsme ještě schopni omezení vydržet

Jeho firma Simply5 společně s G82 vytvořila ucelenou studii s názvem Datařův průvodce po pandemii. V rámci studie sledují chování lidí a jejich měnící se očekávání v průběhu karanténních...

Buduj značku: 111: Ondřej Vácha: Pro firmy může být zajímavé nakupovat v krizi levnou reklamu

Digitální konzultant Ondřej Vácha se v marketingu pohybuje 14 let a je už asi málo věcí, které by ho v tomto oboru překvapily. Pracoval se všemi druhy firem, a...

Buduj značku: 100: SPECIÁL | Vlastimil Hrabal: Nastartujme znovu ekonomiku jako v Hongongu

Vlastimil Hrabal patří k významným českým podnikatelům. 8 let žije a podniká v Asii, kde například stál u zrodu významného fintechového startupu Oriente.  Jakým způsobem se vypořádávají s koronavirem...

Buduj značku: 99: David Procházka: Kdybych si vydělal na Ferrari, tak bych ho někomu věnoval

Mladý podnikatel David Procházka už se stihl dostat třeba do Forbesu nebo do televize. A má to svůj důvod. Je totiž zakladatelem platformy Donio.cz, kde každý může přispět na...

Buduj značku: 94: Jan Kyselý: Využívejte častěji sociální sítě k získávání zakázek (REPRÍZA)

O LinkedInu, B2B social selling a zvyšování důvěry u klientů.  Jan Kyselý je expertem na B2B prodej na sociálních sítích. Je propagátorem myšlenky, že kvalitní obchodní vazby si dnes...

Buduj značku: 93: Pavel Milan Černý: Trvalo 2 roky, než jsme si vyplatili první peníze (REPRÍZA)

Rozhovor se spoluzakladatelem eco a bio e-shopu Econea.cz Pavlem Černým Spolumajitel a spoluzakladatel e-shopu Econea.cz Pavel Černý původně neměl za cíl budování e-shopu. Ale prošel si lehkým burnoutem ve...

Buduj značku: 77: DEBATA: Online vs. offline marketing v roce 2020

Dva hosté. Poprvé v podcastu Buduj značku. David Rajmont a Martin Jiras. První má  agenturu na výrobu reklamních předmětů, druhý několik let šéfuje úspěšné digitální agentuře. Pokud přemýšlíte, jak...