DEMARKETING

Nejposlouchanější český marketingový podcast a jediný český podcast doporučovaný časopisem FORBES servíruje rozhovory s hosty, kteří vás mají co naučit. Kritérium číslo 1: Něco velkého v českém marketingu dokázali. Kritérium číslo 2: Jsou ochotní a schopní rozberat své postupy na součástky. Konkrétně, prakticky, bez marketingového bullshitu. Autor podcastu Pavel Šíma, sám oceňovaný marketér a vystudovaný žurnalista, jde do hloubky. Trvá na odhalení byznysmodelu hostů. Nepustí je od mikrofonu, dokud jejich úspěch nerozloží na drobné a nesloží zpět do použitelného schématu, které můžete okamžitě začít replikovat. Pokud vás už nebaví hledat jehlu v kupce sena – něco inspirativního a použitelného v záplavě milionů irelevantních blogpostů, how-to článků, tweetů a FB postů – je na čase subscribnout si DEMARKETING a pustit si do uší pečlivě vybrané klenoty českého marketingu.

UvádíPavel Sima

Všechny epizody

DEMARKETING: 10 – Start-upy jsou jako drogy. Někoho nakopnou, jíného zahubí. // Richard Malovič – CEO Whalebone

Pustili byste se do projektu, o kterém víte, že na 90 % zahučí pod kytky? Tak neveselou statistiku totiž mají v průměru start-upy. Makat na novinkách a inovacích od prvního kousku kódu, prvního prototypu, prvního písmene až do…

DEMARKETING: 9 – PRAVDA ZEMŘELA. CO S TÍM? | Manifest 4D Pavla Šímy

Přestáváme rozumět světu, ve kterém žijeme. Pravda nevítězí, umřela a už se nevrátí. Jestli to chceme zlepšit, potřebujeme pochopit nepřikrášlenou realitu, byť to je masakr. Poslechněte si, jak jsme se dostali od doby moderní do…

DEMARKETING: 7 – Duel Lohniský VS. Gálik: Souboj zakladatelů luxusních pánských krejčovství Le Premier a Galard

Jak postavit z nuly velké pánské krejčovství? Jak budovat značku luxusní módy, když nemáte ani na nový nábytek do prodejny? A jak se osoba zakladatele může otisknout do fundamentu celého byznysu?

DEMARKETING: 6 – Pavel Šíma, autor DEMARKETINGu o novém bestselleru Na plné koule

První speciální epizoda DEMARKETINGu. Tentokrát rozhovor s autorem DEMARKETINGu o nové knize Na plné koule, která se do týdne od spuštění stala bestsellerem, a spoustě dalších marketingových témat a fint