Jak na sítě

Rozhovory o sociálních sítích a social media marketingu. Každé druhé úterý skvělý host, příklady z praxe a spousta inspirace.

UvádíEliška Vyhnánková

Všechny epizody

Jak na sítě: Václav Staněk: Vasky a sociální sítě

Václav Staněk založil obuvnickou značku Vasky v sedmnácti letech. Dnes, o pár let později, mají Vasky stamilionové obraty, silnou značku a expandují. Povídali jsme si samozřejmě o sociálních sítích. Jaká je strategie Vasky? Proč Vašek vlastní i marketingovou agenturu? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Petr Kotík: Amazing Places

Petr Kotík je zakladatelem nádherného projektu Amazing Places. Kouzelná místa nejen v Česku (jak zní jejich podtitul) jsou jedním z nejvýraznějších projektů cestovního ruchu na sociálních sítích. Jak se jim podařilo získat statisíce sledujících? Na co se zaměřit při propagaci ubytování? Jak probíhá spolupráce s influencery? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Jak na sítě: Daniel Pražák: Sociální sítě ve školách

Daniela Pražáka byl chtěl mít za učitele každý. Nebo to tak alespoň z jeho sociálních sítí vypadá. Povídali jsme si spolu právě o vlivu sociálních sítí na mladou generaci, ale i o tom, jak digitální technologie pozitivně mění způsoby výuky. Zajímá vás, jestli má víc dětí Facebook nebo Tinder? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Jak na sítě: Martin Kavka: Hasiči Praha

Martin Kavka založil v roce 2017 twitterový účet @HasiciPraha. V současné době má přes 21 tisíc sledujících a je důležitým nástrojem komunikace s veřejností i médii. Jakou roli hrají sociální sítě v práci tiskového mluvčího? Jak probíhá komunikace při zásahu? Musel někdy Martin smazat příspěvek? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Jak na sítě: Dorota Kajfoszová: Zaměstnanci jako ambasadoři

Dorota Kajfoszová má bohaté zkušenosti s online komunikací v korporátním světě. Už přes rok je zhodnocuje jako konzultantka na volné noze a zapojení zaměstnanců na sociálních sítích je obrovské téma pro nás obě. V rozhovoru jsme si povídaly o tom, jak by měly firmy s ambasadory pracovat, jak vytipovat ty správné zaměstnance, jak je motivovat i jak to všechno měřit a vyhodnocovat. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Holky z Marketingu: O budování komunit

Holky z marketingu existují sedm let a na Facebooku mají téměř 28 tisíc členek. Dávno už ale přerostly facebookovou skupinu. S Anetou a Pavlínou jsme si povídaly o tom, jak budovat komunity, jestli je možné je vytvářet s byznysovým záměrem a na co všechno se připravit nejen při jejich moderování. No a taky jsem se ptala, kam můžou kluci. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Jana Florentýna Zatloukalová: Důvěra je to nejdůležitější

Jana Florentýna Zatloukalová je autorkou velmi úspěšných kuchařek. Zároveň má velkou komunitu na sociálních sítích a její web má mezi půl až jedním milionem návštěvníků měsíčně. Jaký je její recept na úspěch? Které principy obsahového marketingu jsou pro ni zásadní? Jak do toho všeho zapadá Jany láska k matematice a logice? Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Jakub Kalenský: Dezinformace

Dezinformace. Pro některé hodně barevný e-mail, co chodí prarodičům, pro jiné téma informační války a ovlivňování cizích vlád skrze veřejné mínění. Mým hostem byl tentokrát Jakub Kalenský, analytik amerického think tanku Atlantic Council a přední odborník právě na dezinformace. Jaká je situace v ČR? Je možné s dezinformacemi účinně bojovat? Jak se jim bránit i na osobní úrovni? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Václav Blahout: Clubhouse

Clubhouse! Nejskloňovanější sociální síť posledních týdnů. Pro některé zatím nedosažitelná, pro jiné už zašlá sláva. S Václavem Blahoutem jsme si popovídali o jejím potenciálu, hrozbách, bezpečnosti, možnostech firemní komunikace i plánech do budoucna. Václav je na Clubhouse od prvních dní v ČR, pravidelně tu moderuje marketingové místnosti a sleduje, jaké novinky se na téhle audioplatformě odehrávají. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Honza Páv: Marketingový výzkum

Honza Páv má na svém webu napsáno: “Baví mě zjišťovat, jak lidé přemýšlejí a jak se rozhodují.” Jedním z jeho posledních projektů je agentura Makevision, ve které se s kolegy věnují kvalitativnímu výzkumu. Probrali jsme spolu, proč právě výzkum může obrovsky pomoct vašim službám, produktům, nebo značce samotné. A hlavně – jak takový výzkum dělat. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte a pusťte si náš rozhovor.

Jak na sítě: David Duc: Čtvrt milionu sledujících na TikToku

Na Duca jsem poprvé narazila jak jinak než na TikToku. V současné době má na téhle sociální síti víc než čtvrt milionu sledujících, je úspěšným lektorem a konzultantem. Zajímá vás, jak na TikToku uspět? Jestli to vůbec je sociální síť pro vás marketing? Pohodlně se usaďte a pusťte si rozhovor.

Jak na sítě: Michal Špaček: Bezpečnost na internetu

Podcast Jak na sítě jsem vytvářela právě kvůli rozhovorům jako je ten s Michalem Špačkem. Bavili jsme se o bezpečnosti na internetu, což je velmi aktuální téma. Tahle epizoda je povinná pro všechny. Dozvíte se v ní, jak ochránit svoje účty na sociálních sítích, jak na bezpečná hesla a jak nenaletět podvodníkům. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte a pusťte si rozhovor.

Jak na sítě: Petr Mára: Lidi mají rádi lidi, proto influencer marketing funguje

Petr Mára je certifikovaným Apple trenérem, věnuje se produktivitě a novým technologiím. Před několika roky částečně přepnul i do tvorby obsahu a na YouTube má v současné době přes 130 tisíc sledujících. Zajímá vás, jak přemýšlí o aktuálních trendech, nových formátech a placených spolupracích? Jakou má byznysovou strategii? Jaký vliv na něj měl rok 2020? Pohodlně se usaďte, za chvíli se vše dozvíte.

Jak na sítě: Lucie Macháčková: Česká televize na sítích

Lucie Macháčková pracuje jako “vedoucí nelineárního selfpromotion a inovací” v České televizi. Zeptala jsem se na kratší verzi a ona odvětila, že v tomto uspěchaném světě zkratek netřeba 🙂 Kromě jiného je i skvělá moderátorka a stand-up komička. Povídaly jsme si o kampani k seriálu Most, GIFech s Cimrmany, ale i o tom, jak prakticky řeší správu více než 150 účtů na sociálních sítích. V deseti lidech. Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte a poslechněte si podcast.

Jak na sítě: Adriana Černá: Social media marketing v neziskové organizaci Člověk v tísni

Adriana Černá pracuje pro Člověka v tísni už deset let. Aktuálně na pozici digitální stratég. Má nepřeberné zkušenosti s komunikací na sociálních sítích. Zajímá vás, jak velký má Člověk v tísni tým? Jak řeší krizovou komunikaci? Jakým způsobem investují do placených kampaní? Pohodlně se usaďte a pusťte si video.

Jak na sítě: Adam Zbiejczuk: Reklamy na TikToku a dokument Social Dilemma

Když jsem začínala objevovat svět sociálních sítí, Adam Zbiejczuk už byl jednou z jeho nejvýraznějších tváří. Rozhovory s ním mě nikdy nepřestanou bavit. V podcastu jsme si povídali o TikToku, jeho reklamních možnostech, novém netflixovém dokumentu Social Dilemma, a obecně o budoucnosti sociálních sítí. Zajímá vás, kam tenhle kolotoč směřuje? Pohodlně se usaďte a pusťte si podcast.

Jak na sítě: Michal Souček: Budování osobní značky (nejen) v realitách

Jsem realitní makléř a tvořím lepší realitní svět. To o sobě na webu říká Michal Souček. Pro spoustu kolegů z praxe je vzorem nejen v marketingu. Povídali jsme si o tom, jak startovat social media marketing na zelené louce, co poradit těm, kteří nechtějí být na sítích vidět, jaký obsah vytvářet a že ideální je se obsahem nesnažit prodávat, protože to prostě nefunguje. Začínáte podnikat? Budujete osobní značku? Nevíte, kde začít? Zajímá vás jak? Pohodlně se usaďte a pusťte si video.

Jak na sítě: Petra Dolejšová: Právo a influencer marketing

Advokátka Petra Dolejšová se věnuje právu v oblasti marketingu, médií, e-commerce, GDPR, ochrany značky a autorských práv. A taky školí. Skvěle! Povídaly jsme si o tom, jak bez zaškobrtnutí spolupracovat s influencery, označovat spolupráce, co si pohlídat ve smlouvách. Taky trošku o autorském právu, GDPR, Privacy shieldu a připravované novele autorského zákona. Ten zasáhne i obsah na sociálních sítích. Zajímá vás jak? Pohodlně se usaďte a poslechněte si podcast.