KONTRA podcast

KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.

UvádíKONTRA podcast

Všechny epizody

KONTRA podcast: KONTRA trends 2021: Opravdovost (teaser) s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů – Opravdovost – vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si...

KONTRA podcast: KONTRA trends 2021: Voice interface s Jirkou Burianem

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů – Voice interface – vám představím s Jirkou Burianem, hudebním producentem, djem, majitelem zlaté lebky a v neposlední...

KONTRA podcast: KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice (teaser) s Kamilem Demuthem

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů – pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice – vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně...

KONTRA podcast: KONTRA trends 2021: Tekutá práce (teaser) s Janem Slámou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů – pojmenovali jsme jej Tekutá práce – vám dnes představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond...

KONTRA podcast: KONTRA trends 2021: Attention economy (teaser)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů – Attention economy – vám dnes představím s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N. Všechny trendy si...

KONTRA podcast: O autenticitě pravdy a lži (2. díl)

Rozhovor s Ivanou Šedivou, mentorkou leadershipu a bývalou marketingovou ředitelkou McDonald’s. Povídali jsme si o relativitě lži a pravdy a o tom, kdy se z marketingu stává propaganda. Natáčeli...

KONTRA podcast: O relativitě pravdy a lži s Ivanou Šedivou (1.díl)

Rozhovor s Ivanou Šedivou, mentorkou leadershipu a bývalou marketingovou ředitelkou McDonald’s. Povídali jsme si o relativitě lži a pravdy a o tom, kdy se z marketingu stává propaganda. Natáčeli...

KONTRA podcast: Bullshi**ing versus přidaná hodnota reklamy

O autenticitě, relevantnosti a příležitostech v reklamě JOSEF HAVELKA vydavatel magazínu Contagious CZ/SK Kdo ho zná, ten ví. Josef Havelka je nestor české reklamy a zároveň ten, který ji...

KONTRA podcast: Introducing GET: Green Effective Tube

Watch and listen to our thought behind latest KONTRA project – a design solution of plastic pollution. Let us introduce you to GET – Green Effective Tube. One billion...

KONTRA podcast: How to save planet from 1 billion toothpaste tubes (trailer)

Listen to our design attempt, how to get rid of 1 billion toothpaste tubes being thrown out every year. Follow our newsletter on wearekontra.com to get the podcast &...

KONTRA podcast: Voice interface trend in marketing (episode teaser)

Joins us at our online meetup. We will dive in one of the hottest trends: VOICE INTERFACE. What does that mean for marketing and communication? The voice has become...

KONTRA podcast: Voice interface trend in marketing (part 2)

Joins us at our online meetup. We will dive in one of the hottest trends: VOICE INTERFACE. What does that mean for marketing and communication? The voice has become...

KONTRA podcast: Voice interface trend in marketing (part 1)

Joins us at our online meetup. We will dive in one of the hottest trends: VOICE INTERFACE. What does that mean for marketing and communication? The voice has become...

KONTRA podcast: Jak nevytvořit zaměnitelné logo s designérem Honzou Petrmichlem

Pamatujete logo města Náchod za 150 tisíc? Muselo od něj nakonec ustoupit, protože se mu nepodařilo jej registrovat. Překvapivě, když téměř přesně kopírovalo logo globální značky Nespresso: https://bit.ly/2SeIKsM V...

KONTRA podcast: Not-so-fast-innnovation: human-machine interactions in podcast w/ designer Jan Petrmichl

Jan is a daydreamer, product and 3D designer and a PhD. candidate in industrial design at Czech Technical University. He has profound knowledge of product design, product prototyping and...

KONTRA podcast: Psychology of vertical and horizontal formats in advertising

Have you ever wondered, what format will prevail in future? Vertical or horizontal? We will look into the history and future of vertical and horizontal imagery trough the lens...

KONTRA podcast: O nočních sovách: grafická designérka Eva Poštulková

První z našich pravidelných podcastů, ve kterých představíme členy KONTRA. Začínáme grafickou designérkou Evou Poštulkovou. O tom, proč je ráda noční sovou a jak se pracuje na dvě směny....

KONTRA podcast: Attention Economy trends in marketing & advertising

What is the key product of facebook, google, apple or amazon? It is not their services, it is you. Your data. Your attention. Attention is the new bitcoin. Join...

KONTRA podcast: Trends & hypes (part 2) in discussion with Ondřej Krátký (Liftago) + Alizée Dubois (BNP Paribas)

Introduction to trend marketing and recapitulation of first four KONTRA meetups of 2019. KONTRA brand studio has released its trend forecast on beginning of 2019 with alltogether seven global...

KONTRA podcast: Trends & hypes (part 1) in discussion with Ondřej Krátký (Liftago) + Alizée Dubois (BNP Paribas)

Introduction to trend marketing and recapitulation of first four KONTRA meetups of 2019. KONTRA brand studio has released its trend forecast on beginning of 2019 with alltogether seven global...

KONTRA podcast: Okamžitě odložte vaše zombie nože (přednáška na IAC 2019)

Kdo může za fake news? No přece my, markeťáci. Poslechněte si záznam mé přednášky z Internet Advertising Conference 2019, která shrnuje kde, kdo a jak šíří v Česku fake...

KONTRA podcast: Jak si nenechat ujet Hyperloop III.

Poslední část třídílného seriálu o vzdělávání se v marketingu. Tentokrát o tom, jak si nové znalosti zapamatovat a převést je do praxe. Články a zároveň odkazy na ostatní díly...

KONTRA podcast: 5KA: Konec reklamy

Kam se ztratí reklama, až technologie najde na každou poptávku ideální nabídku?

KONTRA podcast: Kdybychom tak měli křišťálovou kouli

Největší sen každého markeťáka – vidět zákazníkovi do hlavy. Mít křišťálovou kouli. A já ji mám – jako jediný v Česku mám příštup k nástroji Pulsar. Více zde: http://bit.ly/2C9sn9t

KONTRA podcast: Jak si nenechat ujet Hyperloop II.

Kontra podcast aneb jinak o marketingu, komunikaci, inovacích a psychologii. Tento díl se věnuje možnostem vzdělávání se v marketingu a komunikaci. Zde: http://bit.ly/2A0OiOD je článek k podcastu se seznamem...

KONTRA podcast: Jak si nenechat ujet Hyperloop I. (Kontra podcast)

Třídílný seriál o tom, jak se vzdělávat v neustále se rozvíjejícím prostředí marketingu a komunikace. O tom, jak si na to najít čas, o nejlepších informačních zdrojích a naposledy...