Marketing insider.cz

Marketing insider podcast vám pravidelně přináší rozhovory s marketingovými řediteli předních značek a zástupci největších českých médií. Podcastem provází Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers. Marketing insider.cz - To nejlepší z českého marketingu a médií v jednom podcastu.
Web

UvádíLukáš Chmela

Všechny epizody

Marketing insider.cz: #12 – Martin Hošek (J&T Banka a MAAPPI) – O marketingu J&T Banky a charitativním projektu MAAPPI

Ve 12. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Martina Hoška, ředitele marketingu J&T Banky a spoluzakladatele charitativní značky MAAPPI. Bavili jsme se o tom, jak se dělá marketing privátní banky v J&T, jak…

Marketing insider.cz: #11 – Petr Uchytil (RADIOHOUSE – Evropa 2, Frekvence 1 atd.) – O marketingu a vývoji radio reklamy, o Evropě 2, i nových příjmech rádií

V 11. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Petra Uchytila, ředitele marketingu a podpory obchodu RADIOHOUSE, která mimo jiné zastupuje stanice Evropu 2 nebo Frekvenci 1. Celkově dokáže RADIOHOUSE oslovit reklamou 7 z 10ti…

Marketing insider.cz: #10 – Lukáš Janoušek (Twisto payments) – O marketingu Twisto i o rozjezdu a prodeji startupu O2

10. Epizoda – rozhovor s Lukášem Janouškem (Twisto payments), který začínal jako marketér v Red Bullu, vedl komunikační agenturu, založil i prodal několika startupů z nichž největší – virtuálního operátora Gorila Mobil prodal O2….

Marketing insider.cz: #9 – Petr Kareš (XFN) – O marketingu XFN a MMA, nejrychleji rostoucím sportu v Česku i ve světě

V 9. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Petra Kareše, majitele XFN. XFN je organizace, která v Česku buduje nejrychleji rostoucí sport – MMA, formou pořádání X Fight Nights. Bavili jsme se o tom, jak Petr XFN založil, jak…

Marketing insider.cz: #8: Jan Vetyška (APEK) – O vývoji české e-commerce, 115 miliardového trhu

V 8. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali Jana Vetyšku, výkonného ředitele Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Bavili o jeho pohledu na vývoj české e-commerce, což je obrovský a každoročně rostoucí trh o velikosti…

Marketing insider.cz: #7: Robert Schaffer (O2 arena) – O marketingu O2 areny, i o pořádání špičkových koncertů nebo Laver Cupu

V 7. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali předsedu představenstva společnosti Bestsport a.s., provozovatele O2 Arény, pana Roberta Schaffra. Bavili jsme se o mimořádném úspěchu O2 areny, která byla v roce 2017 nominována…

Marketing insider.cz: #6: Martin Komora (ZOOT.cz) – O marketingu ZOOT, jeho dalším směřování i o prodeji módy na internetu

V 6. epizodě podcastu Marketing-insider.cz, jsme si pozvali marketingového ředitele ZOOT.cz, Martina Komoru. Bavili jsme se o tom, jak se od založení prvního coworkingu na Slovensku vypracoval přes marketování Norské národní rybí…

Marketing insider.cz: #5: Michal Štádler (Adform) – O online marketingu, RTB a Adformu

V 5. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali Michala Štádlera, obchodního ředitele společnosti Adform pro Česko, Slovensko a Balkán. Bavili jsme se o tom, jak se od prodejce inzerce do Zlatých stránek dostal k šéfování…

Marketing insider.cz: #4: Sašo Belovski (RunCzech) – O marketingu Prague International Marathonu a RunCzech

V 4. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali business development directora Prague International Marathon, Sašu Belovskiho. Bavili jsme se o jeho profesním příběhu, o cestě, kdy se vypracoval z profesionálního fotbalisty, díky…

Marketing insider.cz: #3: Jaroslav Vavřina (Harley Davidson) – O marketingu Harley-Davidson a mega oslavě 115 let výročí založení značky

Ve 3. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali marketingového ředitele a spolumajitele Harley-Davidson Praha, Jaroslava Vavřinu. Bavili jsme se o tom, jak se od vedení reklamní agentury dostal k prodeji legendárních motorek, jak…

Marketing insider.cz: #2: Martin Švarc (Seznam.cz) – O tom, jak obchodně řídí Seznam.cz a o vizi dalšího rozvoje

V 2. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali obchodního ředitele Seznam.cz, Martina Švarce. Bavili jsme se o tom, jak se vypracoval během svojí kariéry od mixážního pultu ve slovenském radiu až do vedení nejvýznamnějšího…

Marketing insider.cz: #1: Václav Petr (UBER) – Jak dělá marketing Uber, rozhovor s marketingovým ředitelem pro Česko a Slovensko

V 1. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali marketingového ředitele UBER Česko a Slovensko, Václava Petra. Bavili jsme se o tom, jaké je to pro UBER pracovat. Probrali jsme také, jaké marketingové nástroje a strategie UBER pro…