PÍÁRKO

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

UvádíPiaristi

Všechny epizody

PÍÁRKO: #92 Karolína Cipro z běhejsepsem a Løype o práci s komunitou

Karolína a její manžel Šimon před lety opustili lékařskou praxi v Praze a místo toho se rozhodli věnovat budování webu běhejsepsem, ke které později přidali značku Løype. Za 10...

PÍÁRKO: #91 Barbora Vacková o motivující zpětné vazbě

Barbora je konzultantka a lektorka v GrowJOBu. Ve svých přednáškách, workshopech a konzultacích se specializuje na oblast osobního rozvoje a hodnotového leadershipu. Kromě toho založila konferencii Leadership Praha a...

PÍÁRKO: #90 Martin Pošta o kulturním marketingu a fundraisingu Signal Festivalu

Martin Pošta  je zakladatelem několika významných kulturních akcí a dlouholetým manažerem v oblasti kultury. Už 11 let vede Signal Festival, který se stal největší kulturní akcí v České republice....

PÍÁRKO: #89 Tomáš Veselý z YYY agency o brainstormingu

Tomáš Veselý je kreativní ředitel v YYY agency. Podílel se na řadě kampaní pro přední české agentury a získal za ně mnoho ocenění v českých i mezinárodních reklamních a...

PÍÁRKO: #88 Marek Pros o Refresher.cz a vedení média pro mladé

Marek Pros je nově šéfredaktorem webu Refresher.cz, na kterém mladí redaktoři tvoří lifestylový a nově i zpravodajský obsah pro mladé čtenáře. Marek přešel do Refresheru z Aktuálně.cz, kde pracoval...

PÍÁRKO: #87 Lukáš Pilka z Blueghostu o tom, jak zapojit AI do každodenního života

Lukáš Pilka je digitální designér zabývající se interakcí a komunikací mezi designem, současnými technologiemi, novými médii a jejich spojitostí se světem výtvarného umění. Lukáš věří, že už teď vám...

PÍÁRKO: #86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu

Adéla Vašíčková působí na pozici Head of Influencer Marketing v Publicis Group, kde přes 14 let vytváří kampaně pro české i globální značky. Základům influencer marketingu jsme věnovali třetí...

PÍÁRKO: #85 Nikolas Pátek o marketingu Oktagonu MMA

Nikolas Pátek je marketingový a obchodní ředitel Oktagon MMA. Za šest let své existence se této značce podařilo z MMA udělat třetí nejsledovanější sport Česka, hned za fotbalem a...

PÍÁRKO: #84 Denisa Dědičová o imposter syndromu

Denisa Dědičová je lektorka a konzultantka v GrowJob Institutu. Ve svých školeních se specializuje na osobní vizi a rozvoj. Co je imposter syndrom a jak se projevuje? Koho nejčastěji...

PÍÁRKO: #83 Antonín Milata o branded entertainmentu a tenké hranici mezi reklamou a zábavou

Antonín Milata je kreativní producent a spoluzakladatel RedHead Music a agentury Renegãdz, která se specializuje na branded entertainment. V čem spočívá jeho práce? Pro jaké značky a cílové skupiny...

PÍÁRKO: #82 Thea Kučerová o nové éře ELLE

Thea Kučerová je novinářka, zkušená marketérka, spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting, a hlavně nová šéfredaktorka české verze lifestylového měsíčníku ELLE. Nové březnové číslo časopisu, ve kterém Thea představuje jeho...

PÍÁRKO: #81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty

Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od roku 2015. Jako konzultant se podílel na projektech pro značky AstraZeneca,...

PÍÁRKO: #80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023

Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického marketingu. Do PÍÁRKA jsme si ji pozvali, aby okomentovala politický marketing, který můžeme vidět v prezidentských volbách 2023....

PÍÁRKO: #79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu

Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google konzultantkou startupů, trendspotterkou, mentorkou a autorkou newsletteru Pavlinaspeaks. Za mikrofon našeho podcastu usedla podruhé a mluvila o krizi i...

PÍÁRKO: #78 Hana Kloučková o neuromarketingu a jeho vlivu na zákazníky

Hana Kloučková je odbornice na neuromarketing. Dvacet let vede agenturu Confess, v níž se věnuje výzkumu podvědomí. Co lidi nejvíce ovlivňuje při rozhodování o nákupu? Jak může neuromarketing ovlivnit...

PÍÁRKO: #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury

Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné z největších komunikačních agentur na světě. Jak vlastně funguje taková mediální agentura? Do...

PÍÁRKO: #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět

Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na sociálních sítích. Jejich instagramový profil je plný rad a tipů na to, jak tvořit skvělý obsah....

PÍÁRKO: # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu

Jakub Mařík je marketingový konzultant. Specializuje se na influencer marketing a má za sebou řadu kampaní pro značky jako Freshlables, Český rozhlas nebo šampaňské Mum. Proč Instagram sklízí v...

PÍÁRKO: #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru

Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a  působí jako konzultant a publicista v oboru digitalizace a bezpečnosti. Proč bychom v dnešní době Instagramu, Tiktoku a Facebooku...

PÍÁRKO: #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu

Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň patří mezi zkušené cestovatele a mimo svou práci píše blog Exoguru.cz, který je plný cestovatelských...

PÍÁRKO: #72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu

Jan Klusoň je odborník na firemní kulturu a CEO pracovní platformy Welcome to the Jungle. Ta propojuje firmy a zaměstnance a pomáhá lidem najít si pracovní místo tam, kde...

PÍÁRKO: #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary

Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy nastoupil, jeho cílem byla expanze mimo Prahu. Po dvou letech Wolt dobře funguje v...

PÍÁRKO: #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích

Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i krizovou komunikaci a poslední týden baví český internet jejími reakcemi na komentáře trollů a některých uživatelů...

PÍÁRKO: #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek

Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v oblasti luxusních módních a lifestylových značek, umění a top developerských projektů. Na českém...

PÍÁRKO: #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry

Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý hráč. Se svou agenturou pořádá Mistrovství České republiky v počítačových, mobilních a konzolových hrách a v...

PÍÁRKO: #67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo

Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009 založila společně s Petrem Šecem a Edmundem Čučkou soukromou galerii DSC Gallery, která se...

PÍÁRKO: #66 Olga Zimmermann o tom, jak být výkonnější v práci a šťastnější v životě

Olga Zimmermann je firemní psycholožka a obchodní koučka. Ve své praxi se zabývá také poradenstvím v oblasti duševní pohody a well-beingu. Proč dnešní dobu definuje slovo výkon? Co ovlivňuje...

PÍÁRKO: #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech

Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize zpravodajství a rádií ve společnosti Seznam.cz. V minulosti stál u zrodu zpravodajských portálů aktuálně.cz,...

PÍÁRKO: #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show

Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a zároveň se podílí na správě sociálních sítích největších českých reality show, mezi které patří Masterchef,...

PÍÁRKO: #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim

Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím aktivitám a také vede agenturu Havas PR Prague. V tomto díle PÍÁRKA jsme si...

PÍÁRKO: #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou

Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR. V PÍÁRKU jsme se s ním bavili o Lemurech, tedy o České ceně...

PÍÁRKO: #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války

Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou Jankovičovou, spoluzakladatelkou agentury TRIAD Prague a členkou prezidia Asociace komunikačních agentur, bavily o tom, co a kdy by měly značky...

PÍÁRKO: #60 Petr Šupolík o tom, jak mohou tvůrci vydělávat na svém digitálním obsahu

Petr Šupolík je performance a media stratég v agentuře Symbio a povídali jsme si s ním na téma monetizace obsahu. Pokud píšete blog, nahráváte podcast, natáčíte videa na Youtube,...

PÍÁRKO: #59 Tomáš Houska o sportovním PR a komunikaci olympijského týmu

Tomáš Houska je manažer digitálních médií a lídr interního media house Českého olympijského výboru. Díky jeho práci patří komunikace českých olympijských sportovců mezi TOP 5 na světě a pokud...

PÍÁRKO: #58 Robert Vlach o cenotvorbě freelancerů a zdražování

Robert Vlach je podnikatel, poradce a popularizátor podnikání na volné noze. Je autorem knihy Na volné noze: Podnikejte jako profesionálové a freelancerům radí v nejrůznějších oblastech také prostřednictvím školení,...

PÍÁRKO: #57 Ondřej Sláma o reklamě na Youtube

Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně médií, tak jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii nebo jako...

PÍÁRKO: #56 Patrik Schober o tom, co je v PR důležité a jaké trendy přinese rok 2022

Do PÍÁRKA jsme si pozvali předsedu Asociace PR agentur (APRA), aby nám řekl, co bude v PR důležité v roce 2022. Patrik Schober zdůraznil hlavně 2 trendy – nefinanční...

PÍÁRKO: #55 Štěpánka Duchková o mediálním tréninku, který vás připraví na rozhovory s novináři

Štěpánka Duchková je televizní a rozhlasová moderátorka, která se v současné době věnuje především mediálním tréninkům a výuce prezentačních dovedností. Jak mediální trénink vypadá a co vše do něj...

PÍÁRKO: #54 Tereza Valentová o základech PPC reklamy a spolupráci specialisty s klientem

Tereza Valentová je PPC specialistka na volné noze. Začínala v Seznamu a nyní už 6 let pomáhá svým klientům s reklamou za proklik na internetu. Na jakém principu PPC...

PÍÁRKO: #53 Ondřej Sláma o digitální reklamě, která prodá váš produkt

Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně médií, tak jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii nebo jako...

PÍÁRKO: #52 Václav Rambousek o produktové komunikaci

Václav Rambousek se od roku 2013 věnuje komunikaci rychloobrátkového zboží. V Ogilvy nyní vede PR tým zaměřený na komunikaci produktů Heineken, Lego, Microsoft nebo Hobžovy brambůrky. Co se pod...

PÍÁRKO: #51 Marie Háková o copywritingu pro sociální sítě

Marie Háková je editorka, obsahový stratég a social media copywriterka. Dříve pracovala v obsahové agentuře Bubble pro klienty jako SAZKA, Jameson nebo Tchibo. Momentálně se na rodičovské věnuje internímu...

PÍÁRKO: #50 Martin Vasquez o prezentačních dovednostech, kterými ohromíte publikum

Martin Vasquez je moderátor, řečník a komik, který se specializuje na školení prezentačních a řečnických dovedností. Jeho tréninky prošlo přes 16 500 lidí a pravidelně koučuje řečníky také pro...

PÍÁRKO: #49 Agáta Hauerová o interní komunikaci, díky které jsou zaměstnanci šťastní a výkonní

Agáta Hauerová se interní komunikaci věnuje přes 8 let. Své zkušenosti získala v Direct pojišťovně a E.ONu. Na svém kontě má za úspěšné kampaně řadu ocenění. Co to interní...

PÍÁRKO: #49 David Procházka z Donio o tvorbě úspěšné crowdfundingové sbírky i kampaně

David Procházka je zakladatel a ředitel dobroplatformy Donio. Díky sbírkám Donia se za dva roky jejího fungování dostalo k potřebným přes 250 milionů korun a David byl díky tomu...

PÍÁRKO: #47 Patrik Florián o práci módního stylisty a spolupráci s ním

Patrik Florián je módní stylista, novinář a content creator. Jeho práci můžete vidět v magazínech jako Dolce Vita, Esprit Lidových novin, Proč ne? Hospodářských novin nebo Esquire. V čem...

PÍÁRKO: #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR

Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a...

PÍÁRKO: #45 Pavel Pola o tvorbě newsletterů, které chtějí lidé číst

Pavel Pola je ředitelem Etnetera Activate a posledních 7 let se zabývá výhradně e-mailovým marketingem. Mezi jeho klienty patří velké značky jako Baťa, Notino, Rossmann, Albert nebo ČSOB pojišťovna....

PÍÁRKO: #44 Aneta Martínek z #HzM o vzdělávání v marketingu

Aneta Martínek spoluzaložila vzdělávací platformu Holky z marketingu a má rozsáhlé zkušenosti s marketingem a organizováním eventů. Kde se v Česku vzdělávat v marketingu, reklamě a PR? Jak si...

PÍÁRKO: #43 Adam Zbiejczuk o využití osobního LinkedIn profilu na maximum

Adam Zbiejczuk je spolumajitel agentury influencer.cz. Sám o sobě říká, že rád propojuje lidi a projekty na sociálních sítích i mimo ně. Proč je dobré mít osobní profil na...

PÍÁRKO: #42 Václav Blahout o síle a potenciálu Pinterestu

Václav Blahout je konzultant digitálního marketingu a autor podcastu (a)sociál. V rámci jeho konzulatací a blogu se také věnuje Pinterestu. Jak Pinterest funguje? Jaký má marketingový potenciál? Pro jaká...

PÍÁRKO: #41 Anežka Adamíková o design thinking procesu

Anežka Adamíková je specialistka na design thinking a certifikovaná lektorka Growth with Google. Pomocí této metody pomáhá nacházet inovativní řešení v různorodých oblastech v mezinárodní společnosti MSDIT. Co je...

PÍÁRKO: #40 Lukáš Koucký o osobním posunu pomocí koučinku

Lukáš Koucký je kouč a lektor s 10 letou praxí. Svým klientům pomáhá dosáhnout stanovených pracovních cílů nebo najít osobní štěstí. Proč a kdy s koučinkem začít? V čem...

PÍÁRKO: #39 Jana Duffková a Helena Suchá z agentury Bubble o tvorbě Tchibo Blogu

Jana Duffková je editorka a Helena Suchá je obsahový stratég populárního Tchibo Blogu, který díky práci a vizi agentury Bubble sbírá ocenění soutěží obsahového marketingu. Je blog stále účinným...

PÍÁRKO: #38 Martin Vymětal z agentury Boomerang o obsahovém marketingu pro malé značky

Martin Vymětal se věnuje tvorbě obsahu přes 20 let. Značkám pomáhá zaujmout cílovku pomocí časopisů, newsletterů, sociálních sítích nebo blogů. Co všechno patří do obsahového marketingu? Jak může dělat...

PÍÁRKO: #37 René Nekuda o kreativitě při psaní textů

René Nekuda je lektor tvůrčího psaní a autor knih Restart kreativity, Příběhostroj a Kreativní zápisník! Během svým kurzů učí nejen copywritery řemeslu psaní poutavých textů a příběhů. Co je...

PÍÁRKO: #36 Daniel Gamrot o osobní produktivitě jako klíči k úspěchu a spokojenosti

Daniel Gamrot je trenérem osobní produktivity a time managementu, jehož školeními prošlo přes 10 000 Čechů. Během svých workshopů radí, jak najít tu správnou metodu osobní produktivity, jak zvítězit...

PÍÁRKO: #35 Jiří Brhel o správném postupu při tvorbě webu

Jiří Brhel se tvorbě internetových stránek věnuje přes 15 let. Pod hlavičkou agentury Blueberry stavěl web pro Marketing festival, Metrostav nebo Škoda Auto a pod svou vlastní agenturou Stredly...

PÍÁRKO: #34 Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC o roli tiskové mluvčí

Patricie Šedivá reprezentovala jako tisková mluvčí a manažerka externí komunikace velké společnosti jako T-Mobile, Alzu nebo nynější Coca-Colu HBC. Pravidelně se umisťuje na předních příčkách soutěže Mluvčí roku a...

PÍÁRKO: #33 Juraj Sutoris o telefonování jako superschopnosti úspěšných

Juraj Sutoris je realitní makléř a náčelník legendárního realitního týmu. Díky telefonování překonal životní nesnáze a dnes na této dovednosti staví svůj bysnys. Proč je telefonování důležité a může...

PÍÁRKO: #32 Denisa Kollárová o marketingu České televize

Denisa Kollárová vede marketingové oddělení České televize, které tvoří 70 lidí. Co vše zahrnuje práce marketingové ředitelky nejsledovanější televize v Čechách a jaké má cíle? Pod jakými projekty je...

PÍÁRKO: #31 Aleš Najbrt o grafickém designu v kultuře

Aleš Najbrt je ikona českého grafického designu a spolumajitel Studia Najbrt, které je podepsané pod designem akcí a institucí jako jsou Karlovarský filmový festival, Struny podzimu, Dox, Národní galerie,...

PÍÁRKO: #30 Petra Nulíčková o tom, jak získat práci snů

Petra je HR Business Partner v Alza.cz, Recruiterka roku 2019, autorka blogu a LinkedIn postů s názvem #sharingiscaring, a především člověk, který sílu sociálních sítí a komunikace používá k...

PÍÁRKO: #29 Matez Jindra o výzkumu a poznání zákazníka

Matez Jindra je spoluzakladatelem výzkumné agentury Makevision, se kterou se zaměřuje na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Proč je důležité rozumět svým klientům či návštěvníkům? Kdy se pouštět...

PÍÁRKO: #28 Anna Minaříková a Bára Půlpánová o zahraničním PR ve výtvarném umění

PÍÁRKO poprvé přivítalo ve studiu rovnou dva hosty – Annu Minaříkovou a Báru Půlpánovou. Anna pracovala v londýnské agentuře Sutton PR a Bára v aukčním domě Christie´s. Jak funguje...

PÍÁRKO: #27 Saša Šeflová ze Super.cz o světě společenských médií a celebrity PR

Saša Šeflová je redaktorkou bulvárních a společenských médií již 28 let. Během této doby pracovala pro Blesk, Spy, Story nebo Super.cz. Nechybí u žádné společenské události nebo kauzy, a...

PÍÁRKO: #26 Dana Križanová o SEO, ORM a linkbuildingu pro začátečníky

Dana Križanová zvládá několik marketingových disciplín od SEO, přes content, copywriting, linkbuilding, až po ORM. Co je to vlastně SEO a linkbuilding? Jak se zalíbit vyhledávačům? A jak si...

PÍÁRKO: #25 Tomáš Ervín Dombrovský o současné situaci na trhu práce

Tomáš Ervín Dombrovský je analytik pracovního trhu v LMC – společnosti, která stojí za portály  Jobs.cz, Prace.cz nebo třeba Seduo.cz. Jaká je současná situace na trhu práce? Jak koronavirová...

PÍÁRKO: #24 Kateřina Vacková z Loono o tvorbě kampaně s malých rozpočtem

Kateřina Vacková je zakladatelka úspěšné neziskové organizace Loono, která učí veřejnost o prevenci vážných onemocnění. #prsakoule, Žiješ srdcem, Dole dobrý jsou kampaně, které zachránily už 50 lidských životů. Co...

PÍÁRKO: #23 Dan Ondrášek ze Signal Festivalu o fundraisingu v kultuře

Daniel Ondrášek se specializuje na získávání komerčních partnerů pro kulturní akce.  Je rozdíl mezi fundraisingem a sponzoringem? Jak nejlépe oslovit potencionálního partnera? A co mu nabídnout, aby na spolupráci...

PÍÁRKO: #22 Lucie Tomišková z Harper’s Bazaar o práci módní redaktorky

Lucie Tomišková má bohaté zkušenosti jako stylistka a módní redaktorka mnoha českých magazínů a projektů. Nyní pracuje přes dva roky v časopisu Harper's Bazaar.  Co má v rámci své...

PÍÁRKO: #21 Barbora Riedl Černíková o syndromu vyhoření

Barbora Riedl Černíková je psychoterapeutka, která se syndromem vyhoření zabývá jak ve své akademické, tak i profesní dráze. Jak se syndrom vyhoření projevuje? Jak mu lze předcházet? A proč...

PÍÁRKO: #20 Rosťa Starý o krizové komunikaci

Rosťa Starý, jeden z partnerů PR.konektor, má bohaté zkušenosti s řešením krizovek. Jaký je rozdíl mezi krizovou komunikací a krizovým managementem? Jak krizi předejít a jak při ní postupovat?...

PÍÁRKO: #19 Karel Pařízek o frameworku See-Think-Do-Care

Karel Pařízek vede marketingový tým v BOOT!Q (dříve Blueberry) a jako Google trenér pomáhá neziskovému sektoru s nastavením správných digitálních marketingových strategií. Co to jsou marketingové funely? Proč byste je...

PÍÁRKO: #18 Maru Kortanová o tvorbě komunikační strategie

Maru Kortanová je komunikační designérka, dříve měla na starosti kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský nebo třeba Masarykovu univerzitu. Proč klienty směřuje k tomu, aby se...

PÍÁRKO: #17 Lenka Schanová o tom, jak správně networkovat

Lenka Schanová působí jako průvodce úspěšného networkingového světa – napsala o něm knihu, založila speciální školu a k tomu organizuje netradiční networkingové akce. Co se skrývá za výrazy small...

PÍÁRKO: #16 Petr Pouchlý o síle storytellingu v marketingu

Petr Pouchlý, přezdívaný Jezevec, vede svobodnou firmu Court of Moravia a s nastavením strategie značky pomohl více než stovce podniků a startupů. Co je to storytelling? Jaká je jeho...

PÍÁRKO: #15 Honza Noháč z Aerofilms o PR českých i zahraničních filmů

Honza Noháč pracuje v PR a marketingovém týmu distribuční společnosti Aerofilms, která koresponduje s dramaturgií pražských artových kin Světozor, Aero a Bio Oko. Jak funguje filmové PR od nákupu...

PÍÁRKO: #14 Honza Páv o nastavení strategie značky

Honza Páv pomohl vybudovat strategie značek mnoha úspěšných projektů, mezi které patří třeba Zoot, rohlik.cz nebo Scholastika. Jak vybudovat kulturní love brand? Jak přemýšlet nad strategií vaší značky a...

PÍÁRKO: #13 Pavlína Louženská o možnostech mentoringu v Česku

Pavlína Louženská je zakladatelka #holekzmarketingu, úspěšná markeťačka a zkušená mentorka. Proč a čím je mentoring přínosný? Kdo může být mentorem a co by měl mít za dovednosti? A do...

PÍÁRKO: #12 Dan Tržil o tvorbě podcastů od A do Z

Dan Tržil je úspěšný tvůrce a autor řady českých podcastů (např. Proti Proudu, Na vlně podnikání, Metapodcast) a správce katalogu ceskepodcasty.cz. Pokud přemýšlíte o tvobě podcastu nebo vás zájímá...

PÍÁRKO: #11 Radka Marková o službách a fungování ČTK

Hostem PÍÁRKA je Radka Marková, šéfredaktorka zpravodajství České tiskové kanceláře. Jak ČTK funguje, jaké služby poskytuje a jak zaujmete její redaktory? To zjistíte nejlépe v této epizodě. 

PÍÁRKO: #10 Jiří Sedlák o proměně kulturního PR během jeho 16 leté kariéry

Do studia za námi dorazil Jiří Sedlák – průkopník kulturního PR v Čechách a píárista stovek kulturních projektů. Mezi jeho klienty se objevily mimo jiné festivaly Colours of Ostrava,...

PÍÁRKO: #09 Martin Štěpanovský o (ne)plánování strategie a obsahu na sítě

Hostujícího mikrofonu se tentokrát ujal Martin Štěpanovský, spoluzakladatel agentury Scale, který stojí za kampaněmi na sociálních sítích pro Signal Festival, Colours of Ostrava nebo Finále Plzeň. Je potřeba mít...

PÍÁRKO: #08 Veronika Douglas z Universal Music o hudebním PR zahraničních i českých interpretů

Do křesla pro hosty zasedla Veronika Douglas. Ta pracuje již přes 20 let v hudebním průmyslu a prošla jeho vývojem od kazet, pořadu Eso až po současné Spotify. Ve...

PÍÁRKO: #07 Honza Kulich o realizaci mediálních partnerství v kultuře

Ve studiu jsme přivítali Honzu Kulicha, který posledních 7 let vedl marketingové oddělení Empresa Media a realizoval zde tisíce mediálních partnerství s kulturními projekty i značkami. Jak to udělat,...

PÍÁRKO: #06 Michal Vokoun o síle a potenciálu TikToku

PÍÁRKO navštívil Michal Vokoun, alias @Nafoukanejmarketér, abychom spolu probrali vše o TikToku. Tato sociální síť generace Z má v současné době přes 800 miliónů uživatelů a nabírá na své...

PÍÁRKO: #05 Dj Roxtar o úspěchu a plánech Adolfeena

Adolfeen je plyšový maňásek, jehož videa jsou virálním fenoménem sociálních sítí v Česku. Jeho autorem je Dj Roxtar, který v PÍÁRKU promluvil o úspěchu Adolfeena, jeho plánech, možnostech influencerské...

PÍÁRKO: #04 Anna Nosková o práci externího redaktora pro lifestylová média

Hostem podcastu PÍÁRKO je Anna Nosková, novinářka na volné noze, se kterou se budeme bavit o spolupráci s českými lifestyle médii. Anna za poslední roky psala články jako externistka...

PÍÁRKO: #03 Jitka Altman o influencer marketingu v kultuře

Ve studiu podcastu PÍÁRKO je Jitka Altman, která vede oddělení sociálních sítí a influencer marketingu v agentuře Kindred. Spolupráce s influencery je nedílnou součástí marketingového mixu značek, přesto ji...

PÍÁRKO: #02 Danica Kovářová o nové éře časopisu Dolce Vita

Za mirkofon podcastu PÍÁRKO se usadila Danica Kovářová, staronová šéfredaktorka časopisu Dolce Vita. Titul nedávno od Mafry koupilo vydavatelství New Look Media a Danica, která časopis dříve vedla 9...

PÍÁRKO: #01 Michal Sikora o úspěchu Cirk La Putyka v době koronakrize

Prvním hostem podcastu PÍÁRKO je Michal Sikora z Cirk La Putyka. Michal je dlouholetým projektovým manažerem souboru a v době koronakrize pracuje naplno na aktivitách a komunikaci, které vynesly...

PÍÁRKO: Vítáme vás v Píárku

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.