Time Toasters

Martin Pavlík vám dává praktické informace o řízení firmy. Podcast se hodí pro všechny, kteří podnikají nebo se k tomu v brzké době odhodlají. V každém díle Martin vyzpovídá některého z řad hostů, kteří se věnují strategickému plánování, managementu, řízení lidí nebo dalším aspektům, bez kterých se podnikatel neobejde. Buďte inspirováni podnikatelskými příběhy. Nové epizody vychází každý týden.

UvádíMartin Pavlík

Všechny epizody

Time Toasters: 151: Martin Pavlík: Jak integrovat cestu do svého života

Už jste to zažili – flow, klid, koncentrace a schopnost dokončit práci. Jde to ve třech krocích: 1. rychle dokončit vše důležité, 2. načerpat sílu a inspiraci, 3. dělat...

Time Toasters: 150: Martin Pavlík: Dělejte to, po čem opravdu toužíte. Naplňte svou touhu

Vaše sny a cíle leží v šuplíku, zahrabané hluboko pod každodenní operativou. Pojďme je vyhrabat, nechme na povrch vyplavat to, co je pro vás nejdůležitější, a pojďme s tím...

Time Toasters: 149: Martin Pavlík: Zastavte se a užijte si to. Získáte neodolatelnou chuť tvořit

Velké věci se rodí z ticha. Když přestanete pracovat, uvolní se kapacita vašeho procesoru. Mysl začne zpracovávat, třídit, uklízet. Pak bude bloudit, kombinovat a zkoušet nové věci. Něco se...

Time Toasters: 147: Martin Pavlík: Dokončete vše důležité. 7 kroků a máte hotovo

Potřebujete si vyčistit hlavu, načerpat sílu a zamakat na tom super důležitém, co vás posune dál. Chcete mít čisto a vyřešeno. Tak s tím pojďme pohnout. Vytáhněme bubáky ze...

Time Toasters: 146: Martin Pavlík: Jak využít konec roku ve třech krocích

Pojďme společně využít konec roku tak, abychom z toho měli radost, abychom načerpali energii, abychom naplnili svá hluboká očekávání a abychom vyrazili do nového roku správným směrem, plni energie...

Time Toasters: 142: Štěpán Musil: Tvorba komunikační mapy má několik fází. Důležité je zmapovat celý proces

Štěpán Musil pomáhá podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie, s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map. Je obchodním ředitelem společnosti Anabix CRM a také spolupracovníkem a...

Time Toasters: 141: Tomáš Vacek: Marketing vždy začíná od produktu. Na to se často zapomíná

Tomáš Vacek je partner ve firmě Contexto Consulting, ale především je také podnikatel a marketér s více než 25letou zkušeností v oblasti řízení, strategie, marketingu prodeje a rozvoje podnikání.

Time Toasters: 141: Tomáš Vacek: Marketing vždy začíná od produktu. Na to se často zapomíná

Tomáš Vacek je partner ve firmě Contexto Consulting, ale především je také podnikatel a marketér s více než 25letou zkušeností v oblasti řízení, strategie, marketingu prodeje a rozvoje podnikání.

Time Toasters: 141: Lukáš Cirkva: Microsoft naučil firmy využívat cloud. Dnes je trend jednoznačný

Lukáš Cirkva je specialista na informační systémy a jejich zabezpečení. Ve firmě BCV solutions se zabývá řízením digitální identity. Tématem dnešního rozhovoru tak bude identity management a budování svobodné...

Time Toasters: 141: Lukáš Cirkva: Microsoft naučil firmy využívat cloud. Dnes je trend jednoznačný

Lukáš Cirkva je specialista na informační systémy a jejich zabezpečení. Ve firmě BCV solutions se zabývá řízením digitální identity. Tématem dnešního rozhovoru tak bude identity management a budování svobodné...

Time Toasters: 140: Roman Stupka: Jako obrovský zdroj inspirace beru Tomáše Baťu

Roman Stupka kombinuje své osobní zkušenosti z 20 let korporátní manažerské praxe a následně krizového řízení výrobních firem s metodou Rockefeller Habits. Je byznys koučem a mentorem.

Time Toasters: 140: Roman Stupka: Jako obrovský zdroj inspirace beru Tomáše Baťu

Roman Stupka kombinuje své osobní zkušenosti z 20 let korporátní manažerské praxe a následně krizového řízení výrobních firem s metodou Rockefeller Habits. Je byznys koučem a mentorem.

Time Toasters: 139: Petr Bernadič: Pozice obchodu v Česku není úplně slavná

Petr Bernadič je spolumajitelem Školicího centra Jana Laibla. Je manažer a mentor obchodu. Pomáhá obchodníkům zbavit se strachu z námitek a uzavírat obchody. Již pomohl více než tisíci obchodníkům...

Time Toasters: 136: Tomáš Burda: Sales Navigator je vyhledávací filtr, člověk musí být ale aktivní i na LinkedInu

Tomáš Burda je trenér, konzultant LinkedIn pro obchodníky a obchodní týmy. Je nadšenec pro Sales Navigator a networking. Pomáhá firmám s B2B obchodem (už více než 20 let), konzultuje,...

Time Toasters: 136: Tomáš Burda: Sales Navigator je vyhledávací filtr, člověk musí být ale aktivní i na LinkedInu

Tomáš Burda je trenér, konzultant LinkedIn pro obchodníky a obchodní týmy. Je nadšenec pro Sales Navigator a networking. Pomáhá firmám s B2B obchodem (už více než 20 let), konzultuje,...

Time Toasters: 137: Jana Bártíková: Kdo není na LinkedInu, jako by nebyl. Alespoň v B2B segmentu

Jana Bartíková je zakladatelkou Linked Akademie, konzultantka, mentorka a lektorka. Učí firmy a podnikatele, jak získávat nové zákazníky právě na LinkedInu. Celý život se věnuje obchodu. Pro různé firmy...

Time Toasters: 135: Pavel Minář: Abych mohl být spolehlivý, musel jsem zapracovat na plánování. Byl jsem notorický odkladač

Pavel Minář je IT konzultant a specialista na Google Workspace. Roku 2015 společně s Robertem Vlachem a Danem Dimitrovem založil Procesoid.com – webovou aplikaci na procesní řízení pro firmy,...

Time Toasters: 134: Martin Srníček: Není důležité rozumět každému slovu, ale nasávat vše jako houba

Martin Srníček pomáhá lidem zdokonalit jejich angličtinu na vysněnou úroveň, aby se domluvili v životě i v byznyse. Vytvořil vlastní metodu Hi English a pomáhá lidem překonat jejich bloky...

Time Toasters: 133: Jan Skovajsa: Sebelepší marketing neprodá debilní produkt

Jan Skovajsa je zakladatelem a spolumajitelem agentury myTimi. Je úspěšným lídrem rychlerostoucí firmy a vždy dosahuje svých plánů a buduje vysoce motivovaný tým. Jeho cílem je podpořit malé a...

Time Toasters: 132: Marta Uhlířová: Když tělo nemůže, můžu si pomoct představou. U hlasu je to podobné

Marta Uhlířová je zakladatelkou vzdělávacího projektu SPRÁVNÝM KURZEM. Je průvodkyní a lektorkou práce s hlasem a projevem. Pracuje individuálně s jednotlivci a také pořádá skupiny.

Time Toasters: 131: Jiří Duchoň: Pozor na špatné zálohy dat, ze kterých nejde skoro nic obnovit

Jiří Duchoň spoluzaložil firmu Shift2Cloud a je poradcem ve firmě Jiří-Duchoň.cz. Je expertem na bezpečnost. Jeho koníčkem i prací je právě kybernetická bezpečnost. Své znalosti se pak rozhodl předávat...

Time Toasters: 130: Hana Toufarová: Vyškolila jsem už tisíce klientů, kantorů, lektorů, trenérů i fyzioterapeutů

Hana Toufarová je zakladatelkou firmy FitPainFree, ale zároveň je také instruktorkou, školitelkou a trenérkou. Přinesla do Čech metodu Fit Pain Free, kterou studovala v Americe. V Česku rovněž distribuuje...

Time Toasters: 130: Hana Toufarová: Vyškolila jsem už tisíce klientů, kantorů, lektorů, trenérů i fyzioterapeutů

Hana Toufarová je zakladatelkou firmy FitPainFree, ale zároveň je také instruktorkou, školitelkou a trenérkou. Přinesla do Čech metodu Fit Pain Free, kterou studovala v Americe. V Česku rovněž distribuuje...

Time Toasters: 128: Vít Libovický: Snažíme se podporovat život offline. Nepůjdeme do žádné aplikace

Vít Libovický založil firmu Mementerra, ve které tvoří a prodává zážitková alba. Píše blog o podnikání a práci na sobě VítLibovický.cz. Baví ho rozjíždět nové projekty, medituje, cestuje, přehnaně...

Time Toasters: 127: Eduard Hlava: Ve firmách lidé dělají spoustu věcí, které je možné předat strojům či robotům

Eduard Hlava je konzultant digitálních řešení, sochař automatizací a integrací, tvůrce zadání informačních systémů, průvodce inovacemi, mentor majitelů IT firem a spoluautor WEEM 4.0.

Time Toasters: 127: Eduard Hlava: Ve firmách lidé dělají spoustu věcí, které je možné předat strojům či robotům

Eduard Hlava je konzultant digitálních řešení, sochař automatizací a integrací, tvůrce zadání informačních systémů, průvodce inovacemi, mentor majitelů IT firem a spoluautor WEEM 4.0.

Time Toasters: 126: Vratislav Čermák: Time management je o pocitu, jaký z toho člověk má. Za co ten čas vymění

Vratislav Čermák je trenérem, mentorem a konzultantem pro time management, paper list a project management. Posouvá jednotlivce díky vyladění jejich produktivity, digitalizaci a automatizaci.

Time Toasters: 125: Josef Bártík: Jak dělat business chytře

Josef Bártík je spolumajitel LinkedIn akademie a konzultant LinkedIn pro business. Vnímá LinkedIn jako skvěle cílený marketing a výukový a prodejní kanál. Konzultuje se svými zákazníky vhodnost a potenciál...

Time Toasters: 124: Štěpán Budil: Když se má obchodník s někým potkat, je dobré vědět, co za ním stojí

Štěpán Budil je obchodník, který staví obchod na chytrých on-line datech. Věří, že hodnota musí být v obchodu na obou stranách. Je obchodním konzultantem IMPER CZ.

Time Toasters: 123: Michal Holub: Je důležité se umět zastavit, alespoň jednou týdně na hodinu

Michal Holub je kouč pro jednotlivce, týmy a firmy. Přináší růst s lehkostí. Věří, že růst přichází s objevením vnitřní síly. Organizuje skupinu pro ředitele Business MasterMind, ve které...

Time Toasters: 122: Martin Pavlík: Jak implementovat systém do firmy

Každá firma potřebuje nějaký systém a správně nastavené procesy. Málokdo ale ví, jak je do firmy implementovat. Dnes vás provedu procesem implementace systémů ve firmě d  detailu! 1. Vyhodnoťte...

Time Toasters: 121: David Krajíček: Firma je jako zaoceánská loď

David Krajíček je family business advisor, executive coach a mentor. Dříve lovil manažery do firem, ale postupně došel k tomu, že jej nejvíc baví pracovat s rodinnými firmami. Zabývá...

Time Toasters: 121: Martin Pavlík: Jak začít podnikat

Chcete začít podnikat, ale tíží Vás nepřekonatelné otázky, na které nenacházíte jasné odpovědi? Pojďme se na to podívat společně! Jak najít to, čemu se budete věnovat?Co dělat, když to...

Time Toasters: 119: Kateřina Hájková: Zpětná vazba v networkingu je neuvěřitelně rychlá

Kateřina Hájková je bankéřka, profesionální networkerka a obchodnice. Hledá, jak pomocí networkingu rozvíjet obchod a budovat vztahy. Původně je však “holkou ze mlejna”, do světa financí se dostala náhodou.

Time Toasters: 118: Martin Pavlík: 7 vlastností excelentních vůdců

Víte, že váš byznys nebude nikdy lepší než vy sám, jako vůdce, majitel firmy, podnikatel? Víte, že vy sami jste často tím nejslabším článkem celé firmy? A proto, aby...

Time Toasters: 117: Tomáš Páral: Vše jsme se učili za běhu, dnes bych využíval experty

Tomáš Páral založil již při studiích technologickou firmu MoroSystems. Věří ve spolupráci lidí a staví hodnotově orientovanou společnost. Pomocí excelentní týmové práce, technologií a know-how pomáhá zlepšovat spolupráci a...

Time Toasters: 115: Martin Pavlík: 7 triků, jak zlepšit zaměření

Lítáte pořád od jednoho úkolu k druhému a nedaří se vám nic dokončit? Neustále vás něco rozptyluje a nemůžete se soustředit na důležité plány a povinnosti? Dnes jsem si...

Time Toasters: 113: Michal Richter: Oblečení z merino vlny můžete prát jednou za pár měsíců, aniž by zapáchalo

Michal Richter založil firmu merino.live pod značkou Live Sweaters. Podniká v módní průmyslu. Nejvíce ho tedy baví ho móda, design a funkčnost. Rád komunikuje s lidmi a proto se...

Time Toasters: 113: Martin Pavlík: 7 způsobů, jak omezit prokrastinaci

Dnes se podíváme na 7 způsobů, jak omezit prokrastinaci! Jak prokrastinuje pracovitý člověk? Proč jednou za čas nevypnout jen elektroniku ale i mysl? Proč byste neměli plánovat každý svůj...

Time Toasters: 112: Jan Straka: Do tvorby videí dáváme všechno, klientova vize je náš cíl

Jan Straka je zakladatel firmy PIXBO STUDIO, což je multimediální studio zaměřené na tvorbu obsahu, hlavně vzdělávacích interních videí a videí pro e-shopy. Dále je pak i zakladatelem firmy...

Time Toasters: 112: Jan Straka: Do tvorby videí dáváme všechno, klientova vize je náš cíl

Jan Straka je zakladatel firmy PIXBO STUDIO, což je multimediální studio zaměřené na tvorbu obsahu, hlavně vzdělávacích interních videí a videí pro e-shopy. Dále je pak i zakladatelem firmy...

Time Toasters: 112: Martin Pavlík: SMART cíle

Dnes se podíváme na to, jak se nastavují SMART cíle! Co zkratka SMART znamená? proč by cíle měly splňovat všechny SMART podmínky? Jaký to má vliv na vaše podnikání?...

Time Toasters: 111: Petr Šafra: Naučte se vnímat okolí i svoje tělo

Petr Šafra je profesionální kouč zaměřený na osobní i profesionální růst. Je absolventem školy Neuroleadership Group, bývalý lektor krav magy a fitness. Má mnoho zkušeností s podnikáním a rozumí...

Time Toasters: 110: Martin Pavlík: 9 zvyků pro úspěšné podnikání

V dnešní solo epizodě vám poradím 9 zvyků pro úspěšné podnikání.1. Plánujte svůj den2. Využívejte pomoc a zkušenosti druhých3. Ignorujte pesimisty a hatery4. Čtěte a vzdělávejte se každý den5....

Time Toasters: 109: Anna Schwarz: Diagnostika pro osobní rozvoj, nábor i stmelení týmu

Anna Schwarz je spoluzakladatelka firmy Novitim, kde pomáhá k efektivitě a spokojenosti nových i stávajících zaměstnanců. Dříve pracovala jako personalistka, ale došla k poznání, že aby bylo vše, jak...

Time Toasters: 108: Martin Pavlík: 10 tipů produktivity

Dnes spolu vyladíme vaší produktivitu! Proč vyřizovat emaily jednou denně? Co jsou největší žrouti času? O čem je technika Eat the frog? Na co byste měli začít říkat NE?...

Time Toasters: 107: Radim Pařík: Jak vyjednávat sám se sebou?

Radim Pařík vede lidi k lepším výsledkům. Ve sportu, mezi lidmi i v businessu. Trénuje rétoriku, vyjednávání, rozvíjí managery a buduje zdravě rostoucí firmy. Předává přitom to, co sám...

Time Toasters: 106: Martin Pavlík: Dokončujte úkoly a uzavírejte své záležitosti

Dnes se zaměříme na efektivitu! Jak nevyhořet a vytřídit si priority? Jaké jsou hlavní důsledky neuzavírání úkolů? Proč uzavírat úkoly na všech úrovních? Proč uzavírat i delegované úkoly? Proč...

Time Toasters: 105: Michal Slavev: Kdyby Google chtěl koupit váš startup na milion dollarů, prodáte ho?

Michal Slavev pomáhá startupům získat nové úhly pohledu. S majiteli řeší strategii, management, obchod nebo fundrasing. Michal se specializuje na B2B prodej, Saas projekty a go to market strategie...

Time Toasters: 104: Martin Pavlík: Vytrvalost vás může zabít

Dnes to bude o efektivním využití času! Proč si dávat pozor na přílišnou vytrvalost? Děláte to, co chcete dělat? Máte ke svému cíli dostatek zdrojů? Jak se změní váš...

Time Toasters: 103: Petr Kouble: Člověk by měl svou značkou žít

Petr Kouble je marketingový konzultant, který nachází příležitosti k rozvoji značky a byznysu. Pracoval například pro Kofolu a Plzeňský prazdroj. Nyní pracuje jako konzultant a lektor a pomáhá najít...

Time Toasters: 102: Martin Pavlík: Využijte prohru k cestě na vrchol

V této solo epizodě se podíváme do vašeho nitra! Proč přijmout svou malost a bezvýznamnost? Proč jsou rozhodující hlavně malé činy? Proč je budoucnost daná? Jak vzít budoucnost do...

Time Toasters: 101: Daniel Gamrot: Hodně lidí jede rychle vpřed a zapomínají hodnotit své postupy

Daniel Gamrot působí jako lektor a mentor zaměřený na osobní produktivitu a time management, myšlenkové mapování a organizaci osobních i týmových informací. Několik let působil jako IT konzultant. Ve...

Time Toasters: 100: Martin Pavlík: Podnikejte změny

V dnešní solo epizodě se podíváme na inspiraci, motivaci a jak vzít život do svých rukou! Co to znamená, když podnikáte? Co je to vlastně změna? Jak jsem s...

Time Toasters: 99: Jan Pummer: Velmi málo lidí pojmenovává nedostatky

Jan Pummer se věnuje financím na severu Čech a dnes podniká již 13. rokem. Dříve jezdil závodně na snowboardu. Specializuje se na vzdělání a seberozvoj, práci s lidmi a...

Time Toasters: 98: Martin Pavlík: Jak přežít COVID

V dnešní solo epizodě se podíváme na to, jak přežít covid situaci. Hlavně po té psychické stránce. Jak se tedy vyrovnat z dnešní dobou? Jak najít zase trochu optimismu...

Time Toasters: 97: Jana Kolafa: Víte, co dělá majitel bytu? Prostě to, co chce!

Jana Kolafa je spolumajitelka firmy Homerent, která se specializuje na správcovství dlouhodobých i krátkodobých pronájmů plně zařízených investičních bytů. Jejich specialita je marketing na sociální síti Tik Tok.

Time Toasters: 96: Martin Pavlík: Jak dělat porady

V této solo epizodě se podíváme na to, jestli je vůbec nutné dělat porady, jak je udělat zábavnější i to, jak dlouhé by měly být. Proč tedy dělat porady? ...

Time Toasters: 95: František Školník: Všichni žijeme dva životy – online a offline

František Školník je zakladatel a majitel firmy OnlineSales, specilista na marketing, obchod, strategie a archetypy značek. Budeme si povídat hlavně o spojení marketingu a obchodu.

Time Toasters: 94: Martin Pavlík: Jak získat a udržet si motivaci

V téhle epizodě se podíváme na to, jak získat a udržet si motivaci. Připravil jsem si pro vás 7 tipů! Jste opravdu pozitivní? Jak hledat motivaci sami v sobě?...

Time Toasters: 93: Cecilie Nagy: Interior design ve virtuální realitě

Cecilie Nagy je návrhářka ve virtuálním studiu a specialistka na analýzu přání a potřeb klientů co se týče bydlení a interior designu.

Time Toasters: 92: Martin Pavlík: Jak si udržet získané návyky

Dnes se společně podíváme na to, jak si návyky, které jste již získali. Co je to vlastně návyk? Jak se návyky spouští? Proč své návyky vyhodnocovat? Co k nastavení...

Time Toasters: 91: Karel Pavlatovský: Člověk, který netvoří, je netvor

Dnešním hostem je Karel Pavlatovský, obchodní architekt, pokládá správné otázky a tvoří růstové strategie. Má 30letou zkušenost v podnikání a v práci s lidmi a momentálně dává do pohybu...

Time Toasters: 90: Martin Pavlík: Jak používat to-do list pro efektivní plnění úkolů

V této solo epizodě se podíváme na to, jak používat to-do list pro efektivní plnění úkolů. Jaké způsoby jsem už vyzkoušel? Je lepší mít seznam papírový nebo v digitální...

Time Toasters: 89: Jiří Šedek: Existují 3 základní pilíře delegování

Jirka je síťař, networker, natáčí vlog Ranní rychlovka, dělá Jízdu s úspěšnými se svým úžasným vozem a koncem minulého roku mu vyšla knížka – Průvodce síťového marketingu.

Time Toasters: 88: Martin Pavlík: Biohacking pro managery

V této solo epizodě se podíváme na biohacking pro managery, tedy jak se starat o své tělo, které teď musí sedět u počítače více než obvykle. Připravil jsem pro...

Time Toasters: 87: Tomáš Nezmeškal: V 90. letech se podnikatelem stal každý, kdo nebyl zaměstnanec

Tomáš Nezmeškal je stratég, psycholog a spolumajitel mediálního vydavatelství. Sám moderuje pořad Oldschooler’s. Jak jste museli postupovat, když jste si chtěli založit živnost před 30 lety? Jaká byla Tomášova...

Time Toasters: 86: Martin Pavlík: 6 kroků, jak vytvořit nové návyky

V této solo epizodě se podíváme na tvorbu nových návyků. Proč návyky potřebujeme? Jak identifikovat svoje procesy? Jak se zbavit špatných zvyků? Jak si tedy vytvořit nové návyky? Proč...

Time Toasters: 85: Kryštof Kopecký: Když nespadnu, něco není v pořádku

Kryštof Kopecký je business konzultant, expert na telemarketing a lektor LinkedIn pro business. Vydává podcast se svou ženou Ivou – Rodina, prostituce a podnikání. Za svůj život odešel z...

Time Toasters: 84: Martin Pavlík: 9 tajemství time managementu

V dnešní solo epizodě vám povím 9 tajemství time managementu. Proč si stanovit 90 denní cíle místo těch ročních? Jak to celé funguje? Proč přestat přepínat? Co je to...

Time Toasters: 83: Jakub Sládek: Jak sport ovlivňuje naše životy

Jakub Sládek je bývalý profesionální baseballista, trenér, kouč a dnes i podnikatel. Jak se Jakub dostal k profesionálnímu baseballu? Proč začal dělat sport, který mu nešel? Kde se učí...

Time Toasters: 82: Martin Pavlík: Jak efektivně pracovat s emaily

V dnešní solo epizodě se podíváme na to, jak efektivně pracovat s emaily. Jaké systémy a postupy mám vyzkoušené? Fungují? Jaký systém nyní používám já? Proč vyřešit přijímání spamu?...

Time Toasters: 81: Mário Roženský: Spojení businessu a osobního života

Mário Roženský expert na zákaznickou péči a affiliate marketing. Založil dvě softwarové firmy a dnes si s ním budu povídat o tom, jak spojit business a osobní život.

Time Toasters: 80: Martin Pavlík: Jak získat návštěvnost za peníze

Už máte postavený prodejní funnel, všechno vám funguje a je čas to trochu vosolit. Otočit pomyslným knoflíkem na zesilovači a nahnat do vašeho trychtýře davy lidí. V dnešní solo...

Time Toasters: 79: Tomáš Gřešek: Všechno začíná prvním malým krokem

Tomáš Gřešek je lektor, konzultant a kouč. Specilaizuje se na rozvoj osobnosti a týmu ve firmách a baví ho témata jako je Průmysl 4.0, štíhlé myšlení, digitalizace, sdílená data...

Time Toasters: 78: Martin Pavlík: Jak začít vydělávat a stabilizovat obchod

V dnešní solo epizodě probereme tvorbu výnosů a stabilizaci obchodu. Co je to žebřík produktů a k čemu slouží? Proč je email marketing klíčová věc? Jak s klienty interagovat?...

Time Toasters: 76: Martin Pavlík: Jak prodat a zajistit si reklamu zdarma

Reklamu v online prostoru můžete mít zadarmo. Postavte si konvertující prodejní stránku a vylaďte prodejní funnel k dokonalosti.

Time Toasters: 75: Pavel Stránský: Marketované ceny nájmu stagnují

Pavel Stránský šetří čas i peníze nájemcům komerčních prostor. Vede firmu poradenskou společnost psstrategy.cz, která zastupuje firemní nájemce. Zajistí vám lepší podmínky nájmu v kancelářích, skladech a obchodních prostorech.

Time Toasters: 74: Martin Pavlík: Plánování nového roku

Jak si naplánovat další rok? Proč vždy nelze dodržet to, co jste si naplánovali? Jak si stanovit cíle? Máte duchovní cíle? Proč používat myšlenkové mapy? Jak si cíle třídit?...

Time Toasters: 73: Pavel Makovský: Naším cílem je poskytování kvalitního vzdělání zaměstnaným lidem

Pavel Makovský je prezidentem LIGS University, která nabízí online vzdělávání a programy MBA a PhD. Jejich cílem je hlavně poskytnout kvalitní vzdělání zaměstnaným lidem.

Time Toasters: 72: Martin Pavlík: Zastavte se a poděkujte si

Podcast Time Toasters ve vánoční atmosféře. Martin Pavlík se během sváteční atmosféry věnuje nebyznysovým tématům. Teď je totiž čas na reflexi. V osobním i pracovním životě. 

Time Toasters: 70: Martin Pavlík: Jak získat kontakt a jeho důvěru

Jak získat kontakt? Jak s ním pracovat? Jak si u něj vybudovat důvěru? Jak si vytvořit landing page? Co je to lead magnet a proč si ho vytvořit? Proč...

Time Toasters: 69: David Duc Do: Okamura je banán

David je Vietnamský influencer, který se snaží spojit českou a vietnamskou komunitu. Učí podnikatele používat TikTok. Je CEO ve firmě Czech Viet, která pomáhá českým firmám oslovit vietnamskou komunitu.

Time Toasters: 68: Martin Pavlík: Jak postavit web, tvořit obsah a získat návštěvnost

Je tady další díl ze série Jak prodávat na internetu. Dnes už se vrhneme do práce a začneme stavět základy vašeho digitálního impéria. Ve dnešní epizodě si budeme povídat...

Time Toasters: 67: Petr Svejkovský: Digitalizace gastronomie a tvorba zážitku

Petr Svejkovský pracuje v gastronomii jako například v Potten & Pannen nebo nyní vlastní Premium Gastro, kde dodává hotelům sortiment a poskytuje business konzultace.

Time Toasters: 66: Martin Pavlík: Jak postavit digitální impérium na značce, produktu a kvalitním obsahu

Vytvořili jste si úžasný web a už už byste se nejraději pustili do reklamy a začali na web posílat návštěvnost. Ale pozor. Zastavte se na chvíli! Cílit reklamou na...

Time Toasters: 65: Michal Rejmon: Teď jsou nejdůležitější kontakty

Michal Rejmon je konzultant digitálního marketingu, pomáhal založit firmu CreatiCom a je odborníkem na digitalizaci obchodu, marketingu a LinkedIn B2B marketingu.