U&SLUNO: 3D Simulace procesů 2: Co je k vytvoření modelu potřeba?
Mějte k dispozici přesný model vašeho skladu a my vás naučíme s ním experimentovat.
Mějte k dispozici přesný model vašeho skladu a my vás naučíme s ním experimentovat.
Víte, jak různý počet skladníků zvládne vychystávaní zboží v rozdílně dlouhých pracovních směnách? Ve virtuální 3D simulaci vašeho skladu uvidíte, která varianta je nejproduktivnější a jak zvýšená produktivita ovlivní...
Původním záměrem privátních značek byla nízká cena, dnes jde ale o důležitou součást posilování loajality k vybranému obchodu.
Rozvoj e-commerce umožňuje maloobchodníkům rozšířit portfolio zákazníků a změnit jejich vnímání. Prostřednictvím inovací mohou pokrýt mnohem širší oblast.
Dnešní díl podcastu o Retail Managementu věnujeme technologiím a nezbytným inovacím.
Řízení lidských zdrojů a vzdělávání v prostředí maloobchodu má svá specifika. Jaká to jsou? Na to se podíváme v 8. epizodě Retail Managementu.
Proces organizace a řízení retailingové firmy a základní činnosti při vedení prodejny. Právě těmto tématům se věnujeme v dalším pokračování série z oblasti retail managementu.
V novém podcastu věnovaném Retail Managementu se tentokrát posouváme k oblasti e-commerce, kde se zaměříme nejen na to, jak se tento segment vyvíjí, ale také si povíme více o...
Co je pro retail důležité z pohledu designu? Nejoptimálnější tvar prodejny je obdélník, kdy v zadní části vytvoříme sklad, a ze zbývajícího prostoru zůstane čtverec, kde se zákazník nejčastěji...
Retailové prostředí je souhrn charakteristik, činností a aktivit, které jsou pro retail typické, a které retail vykonává na daném trhu. A v rámci každého takového prostředí se vždy vyskytují...
Převážná většina zahraničních řetězců, které v Česku fungují, v minulosti začínala jako rodinné firmy. Jaké je jejich postavení dnes a které znaky a klíčové tendence jsou pro ně charakteristické?...
Jak dnes vypadá a jak se změnil obchod v čase vlivem globalizace? Právě na to se zaměříme v pokračování naší série věnované retail managementu.
Pojem retail v českém jazyce nemá synonymum. Zahrnuje prodej potravin a vlastně i jakýkoliv další sortiment. Prodej realizovaný v síti prodejen nebo v jednotlivých prodejnách, stánkový prodej, tržnice, trhy....
První schůzka se zájemcem o roboty by se dala přirovnat k našim dvěma úvodním podcastům. Zájemce se na začátku seznámí s přednostmi robotů a možnostmi jejich využití v praxi....
Autonomous Mobile Robots jsou schopni pracovat v prostředí běžného skladu. Patří do širší skupiny kolaborativních robotů, což znamená, že mohou fungovat v místě, kde se pohybují lidé a další...
Česká republika se v oblasti automatizace a množství zapojených robotů pohybuje nad průměrem celé Evropské unie. Proč je dnes robotizace na vzestupu a co mohou autonomní roboti skladům a...
Poslední podcast v této sérii věnujeme postřehům z naší mnohaleté práce s nástroji Business Intelligence. Můžete je brát i jako doporučení, která vám přijdou vhod v případě, kdy budete...
Promoční prodej může přesáhnout ten běžný i pětinásobně či více a takové extrémní navýšení může obchodníka překvapit. Předvídat podobné situace bez nástroje typu BI proto rozhodně není jednoduché.
Jak nám analytické služby typu Business Intelligence pomáhají ve spojení s věrnostními systémy? To je tématem třetího dílu této podcastové série.
Díky Business Intelligence pomáháme najít v datech skryté informace a odhalujeme údaje, které sice máte k dispozici, ale často nevíte, jak je správně propojit. To je úkol BI. V...
Objem dat neustále roste a tím, jak se trh retailu rychle vyvíjí, rostou taky nároky na jejich zpracování. Manažeři musí denně provádět mnoho rozhodnutí, takže se zvyšuje i poptávka...
Category Management jsme prošli z pohledu všech kroků, které se týkají procesu. Na závěr se vyplatí udělat si ještě shrnutí a zmínit hlavní principy a rizika a možná dát...
Nedělat vyhodnocení a nevracet se k tomu, co se zrealizovalo. To je poměrně častý nešvar. Pokud ale obchodník chce, aby proces Category Managementu skutečně dobře fungoval, musí mít fázi...
Určili jsme si cíle a definovali strategii, nezbývá tedy než postoupit dál, k předposlednímu kroku našeho procesu, kterým je vlastní implementace Category Managementu na prodejně.
Minulý díl jsme věnovali identifikaci cílů kategorií, dnes jdeme opět o stupeň dále v celém procesu a stručně si shrneme hned dvě oblasti, které jsou ale úzce propojené. Pátý...
Čtvrtým krokem v rámci osmibodového procesu Category Managementu je správná identifikace cílů kategorie. Protože pokud chceme něco hodnotit, musíme si správně nastavit ukazatele pro to, co by měla daná...
V minulém díle jsme si definovali jednotlivé kategorie sortimentu a určili jejich role. V tomto podcastu přímo navážeme tam, kde jsme přestali a přiblížíme si další důležitý aspekt celého...
V minulém díle našeho podcastu jsme se věnovali tvorbě kategorií a dnes na tuto část přímo navážeme. Řeč totiž bude o určení rolí pro jednotlivé kategorie, což je další,...
V předchozí epizodě podcastu jsme si představili základní kroky, které jsou při implementaci nástroje jako je Category Management nezbytné. Dnes půjdeme v tomto procesu ještě o kousek dále a...
První díl našeho U&SLUNO podcastu jsme věnovali představení Category Managementu, nástroje pro optimalizaci sortimentu na prodejní ploše. Dnes postoupíme dále a představíme si základní a zásadní kroky, které jsou...
Stále více retailerů klade důraz na efektivní řízení sortimentu. Jak vyřešit kombinaci prostoru, obratu a očekávání zákazníka? Jak docílit vyššího uspokojení zákazníků, snížení nákladů a zvýšení zisku? Na všechno...
Nejzajímavější poslech a nové pořady ti budeme pravidelně zasílat na e-mail.
Nejlepší české podcasty zdarma na jednom místě. Poslouchej, bav se, vzdělávej se…