U&SLUNO

U&SLUNO

UvádíU&SLUNO

Všechny epizody

U&SLUNO: 3D Simulace procesů 1: V čem vám 3D simulace procesů pomůže?

Víte, jak různý počet skladníků zvládne vychystávaní zboží v rozdílně dlouhých pracovních směnách? Ve virtuální 3D simulaci vašeho skladu uvidíte, která varianta je nejproduktivnější a jak zvýšená produktivita ovlivní...

U&SLUNO: Retail Management 11: Marketing v retailu

Původním záměrem privátních značek byla nízká cena, dnes jde ale o důležitou součást posilování loajality k vybranému obchodu.

U&SLUNO: Retail Management 10: Retailové inovace

Rozvoj e-commerce umožňuje maloobchodníkům rozšířit portfolio zákazníků a změnit jejich vnímání. Prostřednictvím inovací mohou pokrýt mnohem širší oblast.

U&SLUNO: Retail Management 8: Zaměstnanci v maloobchodu

Řízení lidských zdrojů a vzdělávání v prostředí maloobchodu má svá specifika. Jaká to jsou? Na to se podíváme v 8. epizodě Retail Managementu.

U&SLUNO: Retail Management 7: Jak to chodí v retailingové firmě

Proces organizace a řízení retailingové firmy a základní činnosti při vedení prodejny. Právě těmto tématům se věnujeme v dalším pokračování série z oblasti retail managementu.

U&SLUNO: Retail Management 6: Svět e-commerce

V novém podcastu věnovaném Retail Managementu se tentokrát posouváme k oblasti e-commerce, kde se zaměříme nejen na to, jak se tento segment vyvíjí, ale také si povíme více o...

U&SLUNO: Retail Management 5: Design prodejny

Co je pro retail důležité z pohledu designu? Nejoptimálnější tvar prodejny je obdélník, kdy v zadní části vytvoříme sklad, a ze zbývajícího prostoru zůstane čtverec, kde se zákazník nejčastěji...

U&SLUNO: Retail Management 4: Retailové trendy

Retailové prostředí je souhrn charakteristik, činností a aktivit, které jsou pro retail typické, a které retail vykonává na daném trhu. A v rámci každého takového prostředí se vždy vyskytují...

U&SLUNO: Retail Management 3: Společné znaky mezinárodních řetězců

Převážná většina zahraničních řetězců, které v Česku fungují, v minulosti začínala jako rodinné firmy. Jaké je jejich postavení dnes a které znaky a klíčové tendence jsou pro ně charakteristické?...

U&SLUNO: Retail Management 2: Změna obchodu v čase

Jak dnes vypadá a jak se změnil obchod v čase vlivem globalizace? Právě na to se zaměříme v pokračování naší série věnované retail managementu.

U&SLUNO: Retail Management I: Úvod do retailu a historie supermarketů

Pojem retail v českém jazyce nemá synonymum. Zahrnuje prodej potravin a vlastně i jakýkoliv další sortiment. Prodej realizovaný v síti prodejen nebo v jednotlivých prodejnách, stánkový prodej, tržnice, trhy....

U&SLUNO: Autonomní roboti 3: Jak probíhá ukázka robota

První schůzka se zájemcem o roboty by se dala přirovnat k našim dvěma úvodním podcastům. Zájemce se na začátku seznámí s přednostmi robotů a možnostmi jejich využití v praxi....

U&SLUNO: Autonomní roboti 2: Typy kolaborativních robotů

Autonomous Mobile Robots jsou schopni pracovat v prostředí běžného skladu. Patří do širší skupiny kolaborativních robotů, což znamená, že mohou fungovat v místě, kde se pohybují lidé a další...

U&SLUNO: Autonomní roboti 1: Co to znamená, když je robot autonomní

Česká republika se v oblasti automatizace a množství zapojených robotů pohybuje nad průměrem celé Evropské unie. Proč je dnes robotizace na vzestupu a co mohou autonomní roboti skladům a...

U&SLUNO: Business Intelligence 5: Postřehy z praxe

Poslední podcast v této sérii věnujeme postřehům z naší mnohaleté práce s nástroji Business Intelligence. Můžete je brát i jako doporučení, která vám přijdou vhod v případě, kdy budete...

U&SLUNO: Business Intelligence 4: Analýza promocí

Promoční prodej může přesáhnout ten běžný i pětinásobně či více a takové extrémní navýšení může obchodníka překvapit. Předvídat podobné situace bez nástroje typu BI proto rozhodně není jednoduché.

U&SLUNO: Business Intelligence 3: BI ve spojení s věrnostními systémy

Jak nám analytické služby typu Business Intelligence pomáhají ve spojení s věrnostními systémy? To je tématem třetího dílu této podcastové série.

U&SLUNO: Business Intelligence 2: BI odhaluje podvody i konkurenční výhody

Díky Business Intelligence pomáháme najít v datech skryté informace a odhalujeme údaje, které sice máte k dispozici, ale často nevíte, jak je správně propojit. To je úkol BI. V...

U&SLUNO: Business Intelligence 1: Co umí Business Intelligence

Objem dat neustále roste a tím, jak se trh retailu rychle vyvíjí, rostou taky nároky na jejich zpracování. Manažeři musí denně provádět mnoho rozhodnutí, takže se zvyšuje i poptávka...

U&SLUNO: Category Management 10: Principy Category Managementu

Category Management jsme prošli z pohledu všech kroků, které se týkají procesu. Na závěr se vyplatí udělat si ještě shrnutí a zmínit hlavní principy a rizika a možná dát...

U&SLUNO: Category Management 9: Vyhodnocení

Nedělat vyhodnocení a nevracet se k tomu, co se zrealizovalo. To je poměrně častý nešvar. Pokud ale obchodník chce, aby proces Category Managementu skutečně dobře fungoval, musí mít fázi...

U&SLUNO: Category Management 8: Implementace na prodejně

Určili jsme si cíle a definovali strategii, nezbývá tedy než postoupit dál, k předposlednímu kroku našeho procesu, kterým je vlastní implementace Category Managementu na prodejně.

U&SLUNO: Category Management 7: Strategie není taktika

Minulý díl jsme věnovali identifikaci cílů kategorií, dnes jdeme opět o stupeň dále v celém procesu a stručně si shrneme hned dvě oblasti, které jsou ale úzce propojené. Pátý...

U&SLUNO: Category Management 6: Nastavení cílů kategorií

Čtvrtým krokem v rámci osmibodového procesu Category Managementu je správná identifikace cílů kategorie. Protože pokud chceme něco hodnotit, musíme si správně nastavit ukazatele pro to, co by měla daná...

U&SLUNO: Category Management 5: Jak kategorie srovnávat s konkurencí

V minulém díle jsme si definovali jednotlivé kategorie sortimentu a určili jejich role. V tomto podcastu přímo navážeme tam, kde jsme přestali a přiblížíme si další důležitý aspekt celého...

U&SLUNO: Category Management 4: Role produktových kategorií

V minulém díle našeho podcastu jsme se věnovali tvorbě kategorií a dnes na tuto část přímo navážeme. Řeč totiž bude o určení rolí pro jednotlivé kategorie, což je další,...

U&SLUNO: Category Management 3: Tvorba produktových kategorií

V předchozí epizodě podcastu jsme si představili základní kroky, které jsou při implementaci nástroje jako je Category Management nezbytné. Dnes půjdeme v tomto procesu ještě o kousek dále a...

U&SLUNO: Category Management 2: Koho zapojit do vytváření plánogramu

První díl našeho U&SLUNO podcastu jsme věnovali představení Category Managementu, nástroje pro optimalizaci sortimentu na prodejní ploše. Dnes postoupíme dále a představíme si základní a zásadní kroky, které jsou...

U&SLUNO: Category Management 1: Co vás čeká před implementací

Stále více retailerů klade důraz na efektivní řízení sortimentu. Jak vyřešit kombinaci prostoru, obratu a očekávání zákazníka? Jak docílit vyššího uspokojení zákazníků, snížení nákladů a zvýšení zisku? Na všechno...